Komisioni Evropian hap një hetim për Facebook-un, ja për çfarë akuzohet

113 563 lexime

124,178FansaPëlqeje

Komisioni Evropian ka hapur një hetim në Facebook të premten për të përcaktuar nëse ai ka shkelur rregullat e konkurrencës duke përdorur të dhëna të mbledhura nga reklamuesit e saj për të konkurruar me ta. Shërbimet e Konkurrencës, të drejtuara nga Danimarka Margrethe Vestager, dyshojnë se gjigandi i Amerikës së Veriut përfitoi nga ky informacion përballë konkurrencës në tregun e klasifikuar të reklamave. Brukseli do të vlerësojë gjithashtu nëse kompania lidh shërbimet e saj të klasifikuara me rrjetin social, gjë që do të shkelte rregullat e konkurrencës së BE.

Hetimi, siç raportohet nga Komisioni në një deklaratë, përqendrohet në shërbimin Facebook Marketplace , një platformë e klasifikuar për përdoruesit e rrjetit social ku ata mund të blejnë dhe shesin produkte. Brukseli dëshiron të shqyrtojë plotësisht nëse pozicioni i tij në “mediat sociale dhe reklamat në internet” dëmton konkurrencën në atë treg.

Pas disa punëve paraprake, teknikët e Komisionit paralajmëruan posaçërisht se Facebook mund të shtrembërojë konkurrencën e klasifikimeve në internet. Ekzekutivi i Komunitetit thekson, për shembull, që Facebook mund të marrë informacion të saktë në lidhje me preferencat e përdoruesve nga ndërveprimi i tyre me reklamat e konkurrentëve të tij. Me këtë informacion, korporata e Amerikës së Veriut mund të përshtatë Facebook Marketplace për t’u imponuar rivalëve të saj.

“Pothuajse 3 miliardë njerëz përdorin Facebook në baza mujore dhe pothuajse shtatë milion kompani reklamojnë në të. Facebook mbledh sasi të mëdha të dhënash në lidhje me aktivitetet e përdoruesve të rrjetit të tij social dhe më gjerë, duke e lejuar atë të synojë grupe specifike të klientëve. Ne do të hedhim një vështrim më të afërt nëse këto të dhëna ju japin një avantazh të panevojshëm konkurrues, veçanërisht në industrinë e klasifikuar në internet, ku njerëzit blejnë dhe shesin produkte çdo ditë dhe ku Facebook gjithashtu konkurron me kompani nga të cilat mbledh të dhëna. Në ekonominë e sotme dixhitale, të dhënat nuk duhet të përdoren në një mënyrë që deformon konkurrencën, ”tha Vestager në një deklaratë.

Lexo edhe :  Princ Harry zgjedh SHBA si rezidencë të përhershme, heq dorë zyrtarisht nga Britania

 

Të fundit

Tre shenjat e horoskopit që u japin gjithnjë para borxh miqve

Nëse i jepni një shoku apo shoqeje vetëm ca lekë borxh sepse ka harruar portofolin në shtëpi, kjo është...

Meta sjell Llama 3: Çfarë ofron modeli më i ri i inteligjencës artificiale?

Meta Platforms ka lëshuar për përdorim versionet e para të modelit të tij më të ri të madh gjuhësor, Llama 3, dhe një gjenerues...

Sula ngre alarmin: Ulet numri i kafshëve në Shqipëri, po mbarojnë produktet vendase

Pak ditë më parë denoncova se si qumështi që vjen nga Hungaria po zëvendëson atë vendas dhe blegtorët në Shqipëri po braktisin fshatin e...

Burgoset fansja pasi përndoqi Harry Styles, i dërgoi 8000 letra

Një grua që i dërgoi këngëtarit Harry Styles rreth 8000 letra në më pak se një muaj, është burgosur. Myra Carvalho, 35 vjeçe, mbërriti...

Rritet numri i pensionistëve më 2023, por jo përfitimet!

Rritja e numrit të pensioneve të pleqërisë u përshpejtua në vitin 2023, me ritmet më të larta të gjashtë viteve të fundit. Sipas të dhënave...

Lajme të tjera

Web TV