Njoftimi se Grupi Emaar me bazë në Dubai ishte angazhuar për një zhvillim infrastrukturor prej 2 miliardë eurosh u prit fillimisht me skepticizëm, por me angazhimin e vazhdueshëm dhe pasi nënshkrimit të marrëveshjes së bashkëpunimit në Nëntor 2020, zhvillimi ka nisur që tani.
Ky zhvillim është një nga të shumtët që Qeveria e Shqipërisë ka shprehur përkushtimin për të ndërmarrë. Siç theksohet në ‘Dokumentin e Parë Kombëtar për Planifikimin Hapësinor:‘Shqipëria 2030’, botuar nga qeveria e Shqipërisë në 2015, Shqipëria duket e përkushtuar për të rivendosur veten si një qendër vitale për tregtinë dhe turizmin në Evropën e re.
SuperyachtNews ka folur ekskluzivisht me Belinda Balluku, ministrja e Infrastrukturës dhe Energjisë në Shqipëri, për mënyrën sesi projekti mbështet një brez të ri zhvillimi në rajon.
Ashtu si shumë vende evropiane, Shqipëria ka njohur rëndësinë e zhvillimit afatgjatë të sektorit detar, siç shpjegon ministrja Balluku. “Që nga viti 2015, kur Qeveria e Shqipërisë prezantoi për herë të parë ‘Shqipëria 2030 ’, ajo prezantoi një instrument të planifikimit kombëtar për zhvillimin e integruar të infrastrukturës, me turizmin në qendër të vëmendjes. Natyrisht, sektorët portualë dhe detarë u hartuan në strategjinë e zhvillimit për shkak të rëndësisë së veçantë në tregtinë dhe turizmin e vendit.”
Duke folur konkretisht se si zhvillimet e marinës do të plotësonin rritjen në rajon, ministrja Balluku shton: “Në Tetor 2020, Qeveria miratoi Planin Sektorial Kombëtar të Transportit Detar dhe Infrastrukturës Portuale, ku parashikoi zhvendosjen e të gjitha porteve të ngarkesave nga vendet aktuale urbane dhe rizhvillimin e këtyre të fundit në marina dhe pasuri të patundshme turistike të nivelit të lartë. Qeveria miratoi gjithashtu ndërtimin e marinave të reja, me kusht që ata të plotësonin të gjitha nevojat për një port të shërbimit të plotë në shtëpi. ”
Ndërsa nuk përmendet shprehimisht në planin e plotë të infrastrukturës, Balluku thotë se qeveria e njeh rëndësinë e industrisë së super jahteve dhe vizitës së super jahteve në planifikim. “Megjithëse sektori i super jahteve nuk është ende në kulmin e tij, qeveria është e angazhuar plotësisht në sigurimin e hapave të nevojshëm dhe stimujve financiarë në mënyrë që ta bëjë atë një sektor me rritje të shpejtë; prandaj ne besojmë se do të prekë të gjitha aspektet e ekonomisë së Rivierës Shqiptare.
Siç e përmend ministrja Balluku, sektori i super jahteve mund të mos jetë në kulmin e tij, me numrat e vizitave për 30 milion plus super jahte në rajon të furnizuar më poshtë nga Agjencia Superyacht. Siç u theksua , ka pasur një rënie të parashikueshme, për shkak të Covid-19, pas 5 vitesh rritjeje të njëpasnjëshme.