“Atuttocuore” debuton më 21 shtator në ‘Lampedusa? Problemi tashmë 30 vjet më parë
Mbi tre orë shfaqje, rreth dyzet këngë në listën e seteve, më shumë se njëqind artistë në skenë (102 për të qenë të saktë), 550 kostume skenike: një shfaqje totale, zhytëse, vizionare, e fuqishme.
Dhe padyshim jetike, sepse në idenë bazë të Claudio Baglioni – një mikpritës i palodhur – ekziston ideja e dëshirës për t’u ndjerë gjithmonë i gjallë.
Artistët veteranë shpesh kërkojnë monumentin vetëfestues, i cili bëhet një ceremoni kolektive në të cilën nuk ka më asgjë shtytëse – thotë kantautori romak në fund të provës së veshjes para disa qindra të ftuarve para debutimit në 21 shtator në stadiumin qendror të Foro Italico -. Por edhe publiku duhet të udhëhiqet dhe ne artistët kemi përgjegjësinë të ndryshojmë diçka, jo të japim vetëm atë që pritet. Duhet të tregojmë se nuk po qëndrojmë në vend, por që ne po ecin drejt diçkaje të re dhe të ndryshme.Kërko johomologim”.
Rezultati është “aTUTTOCUORE”, shfaqja e re live që mbyll në mënyrë ideale trilogjinë e hapur nga “Al Centro” dhe vijoi me” Tutti su!”, një shfaqje në të cilën përzihen gjuhët, artet dhe hapësirat. Të gjitha të drejtuara me mjeshtëri nga Giuliano Peparini. “Do ta përkufizoja si një vend çudirash – vazhdon Baglioni , nga mbrëmja në mbrëmje zbuloj gjëra të reja. Kushdo që zgjedh të vijë të shohë një shfaqje duhet të jetë i mahnitur. Para disa kohësh folëm për muzikën e arratisjes: mirë, nuk mundemi. bëjnë që numri i tragjedive që ekzistojnë në botë të ulet (dhe gjatë shfaqjes nuk mungojnë referenca për bashkëkohësinë në pikturat e Peparinit, të cilat i referohen gjithashtu Ukrainës apo fëmijëve ushtarë, red.), por ne mund të ngremë gjërat të bukura dhe ëndërrimtare.”
Baglioni sigurisht që nuk tërhiqet nga ajo që po ndodh në Lampeduza, ku ai është në shtëpi dhe ku për dhjetë vjet, midis 2003 dhe 2012, ai organizoi festivalin O’ Scià, për të rritur ndërgjegjësimin për problemin e emigrantëve. “Nëse do të kishim vendosur duart dhe mendimet tona në Lampedusa 25-30 vjet më parë, ndoshta nuk do të kishim arritur deri në këtë. Tani është punë e të gjithëve. Ne vetëm duhet të pajisemi për të gjetur një zgjidhje, pa u kthyer edhe një herë këto tema ka rëndësi për qëllime elektorale, sepse ndryshe nuk do të dalim”, vijon kantautori, fjalët e të cilit nxjerrin pak hidhërim. O’ Scià ishte një ngjarje që mori njohje dhe duartrokitje edhe jashtë kufijve kombëtarë, por në një moment përfundoi.
“Si të gjitha gjërat, edhe ajo kishte një fillim dhe një fund, por unë u ndjeva i mundur: duhej të punonim shumë për të dhënë kontribute çdo vit dhe ky ishte pak zhgënjim sepse menduam se kishim ndërtuar diçka ndryshe dhe të rëndësishme, të cilën unë. shkoi përtej turneut të bowls me të cilin ne po konkurronim për të njëjtat fonde. U ndjeva i mundur sepse asgjë nuk ka ndryshuar. Dhe në botë nuk ekziston vetëm Lampedusa sepse njerëzit po lëvizin në kërkim të situatave më të mira për jetën e tyre Ne nuk mund t’i dënojmë ato që e bëjnë dhe nuk mund t’i dënojmë më ata që nuk durojnë.Si lufta: fitojnë vetëm të fuqishmit, idiotët duhet të përpiqen të shmangin topin”, komenton me trishtim artisti.
Ndikimi i shfaqjes është i tillë që ideja se mund të aspirojë hapësira edhe më të mëdha është legjitime dhe Baglioni konfirmon: “Po, mund të konsiderohet një provë fustani për stadiumin në funksion të vitit të ardhshëm, pa u përpjekur të humbasë kontaktin me publike”. Pas Foro Italico, ku janë caktuar gjashtë data, aTUTTOCUORE zhvendoset në Verona Arena (5, 6, 7 8 tetor), më pas në Palermo Velodrome (12, 13, 14 tetor) dhe Arena della Vittoria e Barit (20 dhe 21 tetor).
Koha për Sanremo? “Jo, në janar do të rifilloj me takimet në ambiente të mbyllura. Ndoshta vitin e ardhshëm – bën shaka ai -. Dhe më pas tashmë kam kërkuar të kthehem në drejtimin artistik, me 16 këngë në konkurs. Të gjitha të miat, që të fitoj. “.
Burimi: ansa.it