Free Porn
xbporn

1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet 1xbet سایت شرط بندی معتبر 1xbet وان ایکس بت فارسی وان ایکس بت بت فوروارد betforward سایت بت فوروارد سایت betforward 1xbet giriş

Po me flet?/ Pse Robert De Niro si një shofer Uber 80-vjeçar është floriri i reklamave

113 563 lexime

124,178FansaPëlqeje

Disa thonë se ai është shitur, por të tjerë mund të mendojnë se karriera reklamuese e yllit të Hollivudit është mënyra e përsosur për të ruajtur trashëgiminë e tij

Nga Stuart Heritage

Pak aktorë të gjallë kanë luajtur në aq filma ikonë sa Robert De Niro. Si i tillë, burri mund të na japë disa mësime mbi vlerën e trashëgimisë. Në fund të fundit, nëse e keni kaluar gjysmën e dekadës së fundit si imazh publik i disa prej momenteve më të njohura kulturore, si e pajtoni këtë si person? A vazhdoni të punoni, edhe pse rrezikoni të zbehni fuqinë e punës suaj më të mirë? A jeni në pension, profesionalisht një legjendë, por potencialisht personalisht e paplotësuar? Është një telash.

Por ndoshta Robert De Niro ka gjetur rrugën e tretë perfekte. Këtu është një burrë 80-vjeçar i cili ka zbuluar metodën ideale për të vazhduar aktrimin duke i kujtuar botës fuqinë e personazheve të tij më të trashë: reklamat.

Do ta keni parë, sigurisht, reklamën që De Niro bëri dy vjet më parë për furrën industriale britanike Warburtons, në të cilën ai u përplas me karakterin e tij Goodfellas aq agresivisht sa emri i reklamës ishte fjalë për fjalë GoodBagels – edhe pse një flotë shkencëtarësh. nuk do të mund ta bënte kurrë atë punë si lojë fjalësh. Në atë kohë, disa e akuzuan De Niron për shitje. Nëse ka ndonjë gjë, mund të ketë qenë fillimi i një epoke të re, sepse tani, zonja dhe zotërinj, De Niro po bën një reklamë për Uber. Sepse ai ishte një herë në një film të quajtur Taxi Driver, dhe Uber është një taksi. A nuk është e mrekullueshme?

Nuk dihet ende shumë për reklamën e re, përveç se ajo do të xhirohet në Londër, se De Niro do të riprodhojë ikonën e tij “You talkin’ to me?” linjë dhe se një burim i afërt me reklamën mendon se është “një ide e shkëlqyer”. Dhe, me të vërtetë, a nuk mjafton kjo?

Ne ende nuk e dimë komplotin e reklamës, por ju dyshoni se do të shkojë në një nga dy mënyrat. Të dyja përfshijnë De Niro duke drejtuar një Uber përreth. Në të parën, ai çohet në një pikë zemërimi mizantropik nga sjellja e shëmtuar e pasagjerëve të tij dhe përfundimisht e nxjerr atë në botë duke bërë një tërbim të etur për gjak kundër votimit. Në të dytën, duke pasur parasysh komoditetin dhe cilësinë krahasuese të stilit të jetesës që u ofrohet shoferëve të Uber-it, ai thjesht i drejton ata me kënaqësi sepse punon për një kompani që i siguron atij kohën dhe hapësirën për t’u kujdesur për shëndetin e tij mendor. Në të dy këta skenarë, meqë ra fjala, ai dëshiron të dijë nëse dikush po flet me të.

Është gjeniale, apo jo? Jo vetëm që De Niro po paguhet që me siguri duhet të jetë një shumë e jashtëzakonshme parash për jo shumë punë, por gjithashtu tregon se çfarë vëmendjeje ai po e mban te kultura. Sepse, me të vërtetë, kush ka kohë të shikojë një film të tërë këto ditë? Mezi dikush, përveç nëse është në gjendje të mbajë veten të interesuar duke lëvizur në Instagram në telefonin e tyre në të njëjtën kohë. Gjithashtu, Taksisti është i vjetër. Kush në tokë do të dëshironte të shikonte gjëra të vjetra kur bota është plot me gjëra të reja me shkëlqim, si Shazam 2 ose Is It Cake? Juck.

Pra, me të vërtetë, ne duhet të duartrokasim De Niron këtu për shërbimin e vyer që po i ofron botës. Ai përfundimisht ka përmbledhur një film të gjatë dhe kompleks në thelbin e tij më të pastër, që është një burrë që pyet dikë nëse po flasin me të. Tani, kur ndonjë budalla i zymtë i filmit ju vë në qoshe dhe ju pyet nëse keni parë shofer taksie, mund të merrni njohuritë tuaja për reklamat e Uber-it dhe të përgjigjeni: “Po, është filmi për burrin 80-vjeçar në Londër në viti 2023 i cili vazhdon t’i pyesë njerëzit nëse po flasin me të apo jo”, dhe budallai do të thotë: “Po kjo është e saktë” dhe do t’ju lërë të qetë.

Në fakt, ne ndoshta duhet të inkurajojmë Robert De Niron të bëjë më shumë nga këto gjëra. Pra, pjesa më e madhe e filmografisë së tij mbetet e paprekur nga dora e lavdishme e reklamës. Ai nuk ka bërë një reklamë të bazuar në Raging Bull, për shembull, gjë që duket e turpshme kur ka fjalë për fjalë tashmë një produkt me emrin e bagëtive që bën një gjë. A është bota gati për Jake LaMotta në Raging Bull 2: Laughing Cow? Unë do të supozoja se përgjigja është pothuajse me siguri po.

Të fundit

Mbyllet në barazim pa gola sfida Atalanta-Arsenal, portieri Raya nderon “Topçinjtë”

Ndeshja Atalanta-Arsenal nuk prodhoi gola edhe pse bergamaskët patën shansin e artë nga 11-metrat me Reteguin. Por futbollisti gaboi dhe portieri Raya bëri dy...

Vjen humbja e parë për Hansi Flick, Monaco mposht Barcelonën e “ndëshkuar” me 10 lojtarë

Barcelona ka pësuar humbje në debutimin e Ligës së Kampionëve me format të ri, duke u mposhtur 2-1 nga Monaco. Pas vetëm 11 minutash lojë,...

Presidenti Biden pret homologun Zelenskyy në 26 shtator, çfarë pritet të diskutojnë

Presidenti Joe Biden do të takohet me homologun ukrainas Volodymyr Zelenskyy në Shtëpinë e Bardhë në 26 shtator, për bisedime mbi konfliktin Ukrainë-Rusi, njoftoi...

Skandali i At Nikolla Xhufkës, trondit gazetari: Prifti na kërkoi edhe…

Shokon gazetari Eraldo Harlicaj teksa rrëfeu detaje në lidhje me skandalin ku u përfshi prifti At Nikolla Xhufka. Gazetari tha se prifti ka kërkuar...

Lajme të tjera

Web TV