Free Porn
xbporn

1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet 1xbet سایت شرط بندی معتبر 1xbet وان ایکس بت فارسی وان ایکس بت بت فوروارد betforward سایت بت فوروارد سایت betforward 1xbet giriş

Kur një projekt del fiasko e kushtueshme, ju them: është klientelizëm

113 563 lexime

124,178FansaPëlqeje

Marrëdhënia midis atyre që përfitojnë nga këto projekte të mëdha dhe atyre në pushtet është e tillë që askush nuk i kushton apo i kontrollon ato vërtet

 

Nga George Monbiot

 

Në vitin 2010, kur një linjë hekurudhore me shpejtësi të lartë nga Londra në veri – HS2 – u propozua nga qeveria Laburiste në largim, unë shkrova një artikull duke argumentuar se numrat nuk mblidheshin. Përfitimet mjedisore ishin fryrë nga një sërë trukesh kontabël flagrante dhe shifra të sajuara. Ajo që qeveria e quajti “çështja e biznesit” për skemën ishte në fakt një analizë kosto-përfitim, në të cilën përfitimet e supozuara ekonomike ishin përforcuar nga sulmet e drejtpërdrejta ndaj sensit të shëndoshë. Rasti për HS2 ishte gjithmonë një tren bagazh i marrëzive.

Pasi lexova të gjitha dokumentet në dispozicion dhe nuk gjeta justifikime për supozimet e bëra nga Departamenti i Transportit, e kërkova për një shpjegim. Pas një morie telefonatash në panik, përfundimisht më tha se kishte një model për të justifikuar analizën e tij, por kjo ishte “tmerrësisht e ndërlikuar”. Nuk ishte vullnetare për të më dërguar një kopje. Librat, më dukej, ishin gatuar – tërësisht dhe fatalisht.

Në atë kohë, e gjithë skema kushtonte 25.5 miliardë paund. Tani, nëse do të ndërtohej e gjitha, thesari nuk do të kishte gjasa të shihte ndryshim nga 100 miliardë paund. Një vlerësim sugjeron se mund të rritet në 150 miliardë paund. Mendoni se çfarë mund të bëni me këto para. Është 10 herë më shumë se kostoja e rindërtimit të të gjitha shkollave të Anglisë. Ju mund ta përdorni atë për të ndërtuar 300 spitale ose të gjitha shtëpitë sociale që kërkohen në Angli për 10 vitet e ardhshme, pak a shumë duke i dhënë fund të pastrehëve. Ose mund të adresoni dështimet katastrofike të transportit në të gjithë Mbretërinë e Bashkuar.

Çdo përfitim financiar, i fryrë dhe i pakapshëm siç janë, do të bjerë edhe më tej nëse, për të frenuar kostot spirale, qeveria njofton se do të heqë rrugën nga Birmingham-Manchester dhe do të ndërtojë stacionin e Londrës, pra, gjashtë milje larg Londrës qendrore. . Kjo do të anulonte kursimet e kohës mbi të cilat varej analiza “imagjinative” kosto-përfitim. Gjithashtu do të reduktonte ndjeshëm kapacitetin e linjës.

Çuditërisht, nuk ka buxhet për HS2: çfarëdo që kushton, qeveritë e njëpasnjëshme kanë rënë dakord të paguajnë. Në korrik, Autoriteti i Infrastrukturës dhe Projekteve të qeverisë, duke rishikuar HS2, arriti në përfundimin se “dorëzimi i suksesshëm i projektit duket të jetë i paarritshëm”.

Pra, çfarë mësojmë nga kjo rrënim treni, përveç një përfundimi kaq të qartë sa që edhe qeveria e Sunak duket se po tërhiqet në stacion: çdo shpenzim i mëtejshëm për HS2 do të ishte të hidhni para të mira pas të këqijave? Çfarë na tregon ky dështim për të bërë një rast realist, për të kontrolluar numrat ose për të marrë parasysh paralajmërimet e shumta përpara se të filloni një projekt 100 miliardë paund për gjendjen e kombit?

Mendoj se është një shembull i sëmundjes endemike që e rrënon këtë vend, një sëmundje që i reziston ndryshimeve të qeverisë, shqyrtimit demokratik dhe programeve shtrënguese të konservatorëve. Është një sëmundje, emri i së cilës ia dinë të gjithë në Brazil, ku unë punoja dhe mësova politikën time. Por këtu diagnostikohet rrallë, megjithëse duket po aq i përhapur. Klientelizmi.

Klientelizmi është forma delikate e korrupsionit. Ne bëjmë të drejtën e hapur edhe këtu: në fakt, duke qenë se Qyteti i Londrës është entrepot global për pastrimin e parave, Britania e Madhe lehtëson korrupsionin në botë. Por klientelizmi është më i përhapur. Është një shkëmbim favoresh, që çon në keqpërdorimin e madh të fondeve dhe derdhjen e parave publike në xhepat privatë. Por ajo tenton të vendosë një tundje me kokë dhe një sy në vend të një çantë shufra argjendi.

Lexo edhe :  Surprizat e motit/ Çfarë pritet të ndodhë me temperaturat ditën e nesërme

Favoritetet mund të shpërndahen gjerësisht: një qeveri mund të blejë votat e një grupi të caktuar interesi me fletëpalosjet parazgjedhore. Ose, në rastin e klientelizmit elitar, ato mund të synohen nga disa lojtarë kyç. Nga këndvështrimi i këtij pak fati, funksionon kështu: ju (qeveria) siguroni kontratat, ne (ose portierët tanë) do t’ju ndihmojmë të qëndroni në pushtet. Klientelizmi elitar është aq i përhapur, aq thellë i zhytur në strukturën e jetës kombëtare, saqë shpesh duket se është po aq çështje instinkti sa edhe qëllimi.

Ka tendencë të qëndrojë brenda ligjit. Ose më mirë, ligji përkulet në mënyrë të hollësishme rreth tij. Pjesa më e madhe e ligjit të Mbretërisë së Bashkuar funksionon si një lloj membrane osmotike, duke lejuar në mënyrë selektive kalimin e transaksioneve të elitës që dëmtojnë interesin publik, ndërsa filtron fyerjet ndaj interesave të pushtetit.

Ju mund të shihni klientelizëm elitar në të gjitha mosfunksionimet tona. Ju e shihni atë në kontradiktat mahnitëse të masave shtrënguese: pengimi i shërbimeve publike thelbësore dhe prerja e vrimave në rrjetat e sigurisë ekonomike, ndërsa në të njëjtën kohë fillon një program masiv i ri ndërtimi i rrugëve, duke shpenzuar para në industrinë e armëve, duke dhënë miliarda dollarë për pajisjet mbrojtëse që shpesh nuk arrinin t’i ofronin. dhe duke lejuar lehtësira të mëdha tatimore për të pasurit, veçanërisht me anë të hendekut midis tatimit mbi të ardhurat dhe tatimit mbi fitimet kapitale.

E shihni në plehra të mbrojtjes së mjedisit, gjë që ndodh, rastësisht, për t’u lidhur me interesat e sektorëve që financojnë partinë Konservatore: heqja e rregullave që ndaluan kompanitë e ndërtimit të derdhnin edhe më shumë mut në lumenjtë tanë, duke vonuar rrjetën. zero politika që kompanitë e karburanteve fosile i konsiderojnë kaq të kundërshtueshme dhe licencimin, në emergjencën klimatike, 100 operacione të reja të naftës dhe gazit.

E shihni në ndarjen katastrofike të fondeve për shpenzimet e infrastrukturës. Ndërsa elefantët e bardhë si HS2 janë nënshkruar pa kujdesin e duhur, projekte thelbësore, por më pak magjepsëse ose fitimprurëse – të tilla si përmirësimi i rrjetit të kanalizimeve, ose përmirësimi i lidhjeve hekurudhore midis qyteteve veriore, ose izolimi i shtëpive, ose sigurimi që shkollat të mos shemben në nxënësit e tyre – janë të lënë pas dore. Qëllimi kryesor i shumicës së projekteve kryesore të zhvillimit është sigurimi i kontratave për zhvilluesit. Nëse ato gjithashtu, pasi të ndërtohen, ofrojnë shërbime publike, ky është një përfitim i mirëpritur, por dytësor. Sa më i madh të jetë raporti i përfitimit privat ndaj përfitimit publik, aq më shumë ka gjasa që një projekt të vazhdojë: vlera e dobët për paranë publike futet në politikë.

Ashtu si sulmet e Sunak ndaj politikave të gjelbra janë një përpjekje e ethshme, përballë zhdukjes zgjedhore, për të fituar favorin e mbretërve të vendit (baronët e gazetave dhe korporatat që dominojnë vendimmarrjen politike), HS2 mund të shihet si një lojë e fundit e dëshpëruar nga Qeveria e Gordon Brown, një kumar për të cilin ne ende po paguajmë. Tani donatorët e mëdhenj konservatorë, duke përjetësuar këto gërvishtje politike ndërkufitare, po kërcënojnë të tërheqin fondet e tyre nga partia nëse treni i lëngshëm HS2 del nga shinat. Kjo nuk do të thotë se të gjithë entuziastët për HS2 janë në trenin me lëng mishi: disa me të vërtetë dukej se e shihnin atë si një zgjidhje për problemet tona të transportit. Por, si me të gjitha skemat e tilla, vrullin politik e siguruan lobistët.

Si gjithmonë, projekte të tilla të dështuara konsiderohen të veçuara, si raste të keqqeverisjes dhe jo si përbërës të një modeli që vazhdon pavarësisht nga emri i partisë qeverisëse. Ju nuk mund të përballeni me diçka derisa të dini se çfarë është.

Të fundit

Shkencëtarët e konfirmojnë: Ja cili planet nuk ka pasur kurrë ujë

Një grup shkencëtarësh kanë konfirmuar se planeti Venus nuk ka pasur kurrë ujë. Planeti Venus është i dyti në...

A është Shqipëria një vend i ngrohtë për bashkëqytetarët me aftësi ndryshe?

Alba Malltezi Në metronë e Milanos, në një stacion të linjës së kuqe, drejtuesja e trenit, një vajzë rreth të 30-ave, zbriti dhe vendosi një...

Kryeministrja italiane, asnjë hap pas: Marrëveshja me Shqipërinë do të funksionojë

Kryeministrja italiane, Giorgia Meloni vazhdon të jetë e bindur se marrëveshja me Shqipërinë për emigrantët do të funksionojë, edhe pse tashmë kampet mikpritëse në...

FOTO/ Don Xhon në lidhje me një tjetër ruse

Reperi Don Xhon nuk mund të ndahet nga vajzat ruse. Këtë e ka zbuluar vetë ai përmes një postimi në Instagram, ku ndau një...

Të dënuar dhe dëbuar, kush janë shqiptarët e rikthyer ilegalisht në Britaninë e Madhe

Kriminelët e huaj që shmangën deportimin kanë kryer më shumë se 10,000 krime në një vit, kanë zbuluar shifra të reja. Të dhënat e Ministrisë...

Lajme të tjera

Web TV