Ekziston një studim kurioz për të raportuar për Ditën Botërore të Veganëve , e cila bie çdo vit më 1 nëntor për të festuar stilin e jetës “të gjelbër” të krijuar për të promovuar mirëqenien e kafshëve dhe mjedisin . Dhe përfundimi i hulumtimit është ky: vendosja e etiketave “vegan” dhe “vegjetariane” në produktet ushqimore nuk i tërheq konsumatorët por – habi! – i refuzon ato. Me fjalë të tjera, për t’i afruar njerëzit me konsumimin e ushqimeve me bazë bimore, do të ishte e dobishme që këto fjalë të hiqen nga etiketat e ambalazheve të produkteve në shitje dhe nga menutë e restoranteve.
VEGAN PËR MJEDISIN. Ky përfundim u arrit nga një ekip studiuesish nga MIT Media Lab, të cilët zgjodhën të studionin se si t’i shtynin amerikanët – konsumatorë të mëdhenj të biftekëve dhe burgerëve – të preferonin një dietë vegjetariane ose vegane, ose të paktën të reduktonin konsumin e mishit . Të dhënat, nga ana tjetër, flasin qartë: dietat e gjelbra kanë rreth gjysmën e gjurmës klimatike të mesatares së dietave të tjera, dhe nëse një dietë me bazë bimore do të miratohej në të gjithë botën, emetimet e lidhura me prodhimin e ushqimit do të reduktoheshin deri në deri në 70%.
ETIKETA VEGANE? JO FALEMINDERIT. Për të demonstruar se etiketimi i ushqimeve vegjetariane dhe vegane i largon konsumatorët nga këto ushqime, ekipi përfshiu rreth 800 njerëz – duke përfshirë 160 studentë – në një seri eksperimentesh të kryera gjatë disa ngjarjeve të MIT Media Lab. Kur pjesëmarrësve iu ofrua drekë, ata u ftuan për të zgjedhur nëse do të hani vegjetarian dhe vegan apo jo. Ata që preferonin gatime me bazë perimesh u prezantuan me dy menu të ndryshme dhe vetëm një tregoi nëse pjatat ishin vegjetariane apo vegane.