Kultura e Korporatës – Vizioni, Misioni, Strategjia dhe Vlerat

113 563 lexime

124,178FansaPëlqeje

Mikhail Saidov

Forbes

Nëse ju tashmë keni kompaninë tuaj, jeni gati të filloni një ose po ndihmoni dikë tjetër të fillojë të tyren, çështja e vizionit, misionit, strategjisë dhe vlerave do të lindë. Ata me përvojë korporative e dinë se formulimi i vizionit, misionit, strategjisë dhe vlerave të një kompanie është një punë e madhe.

Mbaj mend që një kompani për të cilën punoja kishte vlerat e shkruara në muret e tyre, vizionin e shkruar në dokumentet e brendshme dhe misionin e shkruar në logon e tyre. Por as unë dhe askush tjetër që punoja atje nuk i morëm seriozisht ato fjalë. Pse? Ato nuk kishin asgjë për ne.

Sapo fillova kompaninë time, kuptova rëndësinë e të paturit të një misioni, vizioni, strategjie dhe vlerash dhe t’i komunikosh ato me punonjësit (dhe pa rëndësinë e shkrimit të tyre në muret e tua). Do të doja të ndaja kuptimin tim për këto koncepte, si dhe pse secili prej tyre është thelbësor.

 

Vizioni

I vendosur në mënyrë tipike nga pronari, themeluesi ose ekipi drejtues, një vizion ka të bëjë me atë se ku po shkoni dhe çfarë po përpiqeni të ndërtoni si kompani. Një vizion duhet të shprehet në mënyrë eksplicite sepse ofron qartësi: ju e dini se ku po shkoni, dhe po ashtu edhe punonjësit tuaj. Njerëzit pëlqejnë të dinë se për çfarë po punojnë. Sigurisht, ata punojnë për para, por ka gjëra që ne i vlerësojmë përtej parave. Njerëzit nuk lulëzojnë duke shkuar pafund në qarqe, duke jetuar nga dhe për përforcime afatshkurtra. Na duhet një drejtim dhe një destinacion. Ku po shkoj? Kjo është në thelb ajo që është një vizion.

 

Misioni

Nëse vizioni do të thotë Ku po shkoj?, misioni do të thotë Pse po shkoj atje? Çdo qenie njerëzore mendon, të paktën herë pas here, për domethënien e punës së tij dhe të jetës në përgjithësi. Ne kemi nevojë për atë kuptim; pa të, ne thjesht ekzistojmë. Të kesh një mision të bën të gatshëm të angazhohesh, të investosh kohën dhe përpjekjen tënde për ta realizuar atë. Për më tepër, nëse misioni juaj organizativ rezonon me punonjësit tuaj, ata do të ndihen më të përfshirë dhe të përgatitur për të ecur përpara së bashku me ju. Vini re se një mision është më i qëndrueshëm se një vizion. Për shembull, nëse misioni juaj është të largoheni nga kjo botë të paktën pak më mirë se sa ishte, ju mund ta bëni këtë në mënyra të ndryshme dhe mënyrat mund të ndryshojnë ndërsa shkoni, por misioni mbetet.

Strategjia

Tani e kuptojmë se ku po shkojmë (vizion) dhe pse (mision). Strategjia i përgjigjet pyetjes së tretë: Si të arrij atje? Njerëzit që krijojnë strategji duhet të konceptojnë si pamjen e madhe (d.m.th., piketa dhe burimet e nevojshme për të arritur secilën prej tyre – paratë, koha, etj.) dhe pjesët e vogla (d.m.th., çfarë duhet të bëjë të gjithë çdo ditë, në mënyrë që përfundimisht të përfundojmë ku duhet të jemi). Një strategji e planifikuar me kujdes siguron lëvizje të qetë drejt vizionit të kompanisë.

 

Vlerat

Nëse strategjia është në varësi të vizionit (duke iu përgjigjur pyetjes se si arrijmë atje ku po shkojmë), atëherë elementi ynë i fundit, vlerat, është në varësi të misionit – duke iu përgjigjur pyetjes se nga përbëhet pseja jonë. Ja një mënyrë tjetër për ta parë atë: Nëse vizioni dhe strategjitë kanë të bëjnë me botën e jashtme (çfarë duam të arrijmë dhe si), atëherë misioni dhe vlerat kanë të bëjnë me botën e brendshme (pse e duam atë, pse ka rëndësi, çfarë e drejton misionin tonë ). Vlerat janë në thelb personale (p.sh., ndershmëria), por ato mund të përkthehen në parime biznesi (p.sh., transparencë në marrëdhëniet e punonjësve).

Lexo edhe :  Ja kush përfiton pension më të lartë me ndryshimet e reja për pensionistët

 

Krijimi i një kulture korporative të bazuar në mision dhe vlera

Nëse e njihni dhe komunikoni misionin dhe vlerat tuaja, ju tërhiqni punonjësit e mundshëm që i ndajnë ato, që duan të ecin me ju. Më pas ata tërheqin më shumë njerëz të llojit tuaj dhe grupi rritet, duke rritur potencialin për të krijuar një vizion më të mirë dhe strategji më të mira. Ndonjëherë, ne (pronarët) bëjmë gabime, duke punësuar njerëz që vetëm pretendojnë se ndajnë misionin dhe vlerat tona. Por mos u shqetësoni; kjo do të bëhet e dukshme më shpejt se sa mendoni. Dhe e njëjta gjë vlen edhe për ju. Nëse promovoni vlera specifike (p.sh., ndershmërinë dhe punën e palodhur), por më pas ulni skajet ose mashtroni, punonjësit tuaj do ta shohin dhe ndjejnë disonancën. Duke parë që ju veproni në kundërshtim me atë që keni shkruar në muret tuaja, punonjësit tuaj nuk do të ndjekin kodin që keni shkruar, por do të imitojnë atë që bëni.

 

Kjo çon në dështim.

Njerëzit formojnë kulturën. Nëse i përmbaheni vlerave tuaja, ju formoni një kulturë ku vlerat kanë rëndësi. Duke parë se ju qëndroni besnikë ndaj vlerave tuaja, i inkurajon punonjësit tuaj që t’u qëndrojnë besnikë vlerave të tyre. Dhe kjo përfundimisht do të përfitojë të gjithë – kompania, pronarët dhe punonjësit e saj.

 

Mos Premto të Ardhmen

Kur flas me punonjësit e mundshëm, nuk diskutoj ëndrrat dhe synimet e mia të mëdha për një të ardhme të bukur. Pse? Sepse e ardhmja është në thelb e pasigurt. Prandaj, t’u premtosh njerëzve një vendndodhje specifike ku do të përfundojnë do të ishte një mashtrim, edhe nëse keni qëllimet më të mira dhe planet e përpunuara për të arritur atje. Si lidhet kjo me misionin, vlerat dhe kulturën? Në vend që të flas për të ardhmen, unë flas për kulturën aktuale. Unë flas se kush jam dhe çfarë më shtyn, dhe u kërkoj punonjësve të mi të bëjnë të njëjtën gjë. Kjo nuk do të thotë se nuk kam synime apo plane; vetëm se ato synime dhe plane nuk janë vendosur në gur. Në vend që të kem një qëllim të qartë, preferoj të kem në krah një ekip individësh të drejtuar nga e njëjta forcë e brendshme si unë. Pas vitesh eksperience, kuptova se të kesh një ekip të përshtatur mirë më çoi më shumë se çdo gjë tjetër.

 

Konkluzionet Përfundimtare

Misioni, vizioni, strategjitë dhe vlerat janë të gjitha të rëndësishme kur bëni biznes. Dhe për mua, misioni dhe vlerat janë më të rëndësishmet, pasi ato më ndihmojnë të zgjedh njerëz që kujdesen për të njëjtat gjëra, me të cilët mund të ndërtoj një kulturë të shëndetshme, të formoj një vizion dhe të zgjedh strategjitë që përfundimisht do të na çojnë drejt suksesit.

Të fundit

Asllani largohet nga Interi? E kërkon klubi italian

Kristjan Asllani mund të jetë përballë një momenti kyç në karrierën e tij gjatë kësaj merkatoje vere. Sipas raportimeve...

Devoll/42-vjeçarja shantazhon ish të dashurin, i kërkon para për të mos i publikuar fotot

Një ngjarje e pazakontë ka ndodhur në Devoll, ku ndryshe nga çfarë tregon trendi i akteve kriminale në raport gjinie dhe statistikat, këtë herë...

A ka Fieri dyndje turizmi? Jo, por qiratë po rriten aq sa nuk e prisni

Edhe qytetet që nuk janë të prekura drejtpërdrejt nga flukset turistike kanë shënuar një rritje të konsiderueshme të çmimeve të pasurive të paluajtshme, përfshirë...

SHBA dhe Kina arrijnë marrëveshje, zbutet lufta tregtare

SHBA dhe Kina arritën të martën për një kornizë për të rikthyer armëpushimin e tyre tregtar në rrugën e duhur dhe për të hequr...

Argjentina fitoi me arbitra? Messi nuk e fal James: “Ti flet shumë…”

Lionel Messi është përballur me rivalin e tij kolumbian James Rodriguez gjatë ndeshjes së Argjentinës me Kolumbinë. Ndeshja u mbyll në barazim 1–1 në raundin...

Lajme të tjera

Web TV