Last Updated on 18/11/2025 by EL
Kur u testua së fundmi një Tesla Model X e përditësuar të vitit 2026, kishte kaluar një dekadë që kur ishte vënë një të tillë në peshore, e cila ndodhi menjëherë pas lansimit të tij për vitin 2016.
Edhe pse Modeli X me dy ose tre rreshta ulësesh, me dyer të sheshta duket kryesisht i njëjtë, ai u pa me shumë dyshime kur u vendos në peshore, pasi X 2026, me 2367 kilogramë, është mbi 180 kilogramë më i lehtë se sa ishte fillimisht.
Nënkryetari i inxhinierisë së automjeteve të Teslës, Lars Moravy, ka zbuluar detaje. Moravy tha se ata ishin me nxitim për ta nxjerrë modelin X në treg, dhe kjo çoi në një numër zgjidhjesh inxhinierike dhe pjesësh jo shumë elegante të trashëguara nga modeli S që erdhi para tij.
Versioni i shkurtër është se zvogëlimi i peshës vjen nga pothuajse kudo, por do të ndahet nga kursimet më të mëdha tek më të voglat.
Dhe ai nuk po thotë se kjo është forca lëvizëse, por Moravy thotë se u blen inxhinierëve të tij një arkë birrë për një kilogram të kursyer, që do të thotë se u shpërndau shumë birrë inxhinierëve të model X.
Kursimet më të mëdha në peshë erdhën nga paketa e baterisë dhe motorët elektrikë. Kalimi i motorit të pasmë nga një lloj induksioni në një dizajn me magnet të përhershëm, së bashku me optimizimin e gjysmë-boshteve, uli rreth 45 kilogramë.
Si pjesë e përditësimit të vitit 2021, Tesla e rishikoi plotësisht paketën e baterisë, duke ndryshuar në një qelizë pak më të dendur energjie dhe duke ndryshuar orientimin e moduleve nga horizontale në vertikale.
Kjo gjithashtu eliminoi afërsisht 300 qeliza nga paketa. Së bashku me këto ndryshime, disa modifikime në strukturën e paketës kursyen gati 40 kilogramë duke e mbajtur kapacitetin e përdorshëm të baterisë afërsisht të njëjtë.
Kjo është e habitshme, veçanërisht duke pasur parasysh se materialet e brendshme të Model X morën një përmirësim të madh për vitin 2026, por Tesla mori pothuajse 36 kilogramë nga pjesët e brendshme.
Kjo përfshinte bërjen e pjesëve më të holla, zgjedhje të ndryshme të procesit të prodhimit dhe përfshirjen e kërkesave për vendosjen e airbag-ut në materialin e tavanit.
Varianti me pesë pasagjerë dhe vende stoli kurseu 25 kg duke hequr montimin në piedestal, gjë që e bën edhe më praktik, sepse ulësja paloset në mënyrë të sheshtë.
Heqja e pajisjeve të montimit në qendër në konfigurimin e vendeve të sheshta hoqi 11 kg. Dhe montimi dhe struktura e rishikuar e rripit të sigurimit humbi gjashtë kg.
Inxhinierët kursyen 14 kg nga instalimet elektrike me tension të lartë përmes optimizimit të instalimeve elektrike nga konvertuesi DC/DC i portës së karikimit, dhe kalimit nga instalimet elektrike prej bakri në ato prej alumini.
Sistemi i ftohjes u bë shumë më i thjeshtë, duke zvogëluar numrin e radiatorëve, ndërsa përfshinte edhe kërkesat e ftohjes së Nürburgring për variantin Plaid, i cili humbi pothuajse 30 kg.
Moravy përmendi Ligjin e Conway, i cili thotë se organizatat projektojnë produkte që imitojnë strukturën e komunikimit të kompanisë. Kushdo që ka punuar në një prodhues makinash gjigant e di se ndërtimi i një automjeti më të mirë shpesh kërkon ndërprerjen e zonave tipike funksionale. /E.T
