Më pak se 44 % e popullsisë shqiptare kryen veprimet financiare përmes bankave. Shoqata e Bankave në bashkëpunim me shërbimet e hulumtimit në IDRA realizoi një vrojtim tek klientët e bankave në lidhje me perceptimet që ata kishin për shërbimet bankare.
Rezultatet e vrojtimit gjetën se, karta e debitit është produkti bankar më i përdorur nga klientët (44%). Kartat e kreditit përdoren më pak, pasi vetëm 20% e të anketuarve kanë një të tillë. Ekziston një pjesë e konsiderueshme e përdoruesve të bankave që përdorin një kredi personale (11%), ndërsa një pjesë shumë e vogël kanë një kredi hipotekare (4%).
Së fundmi, letrat me vlerë të qeverisë dhe mbitërheqjet përdoren vetëm nga më pak se 4% e përdoruesve të bankës. Duke analizuar të dhënat e ndara sipas moshës, shihet se gjenerata e vjetër ka më shumë gjasa të përdorë një llogari kursimi sesa ato më të rinjtë. Sidomos të anketuarit që i përkasin grupmoshës më shumë se 55 vjeç janë më të prirurit për të kursyer (46%). Brezat e rinj nga ana tjetër i përdorin më shpesh kartat e kreditit (është produkti i dytë më i përmendur për këto grupmoshë).
Vetëm një e treta e 35-44 vjeç e të anketuarve përdorin një kartë krediti. Kjo grupmoshë gjithashtu dallohet paksa në lidhje me përdorimin e kredisë konsumatore / personale (24%), ndërsa grupmoshat e tjera i përdorin ato produkte dukshëm më rrallë.
Duke zbërthyer rezultatet nga punësimi, del se vetë-punësuarit dhe papunët / pensionistët përdorin më shumë llogari të kursimeve sesa cilido prej grupeve të tjera (përkatësisht 47% dhe 44%). Kategoria e të vetpunësuarve tregon gjithashtu një përqindje të lartë të përdoruesve të kartave të kreditit.
Për më tepër, mund të vërehet se të anketuarit e papunë / pension, si dhe studentët, kanë më pak të ngjarë të përdorin produkte dhe shërbime bankare, siç janë kartat e kreditit dhe kreditë konsumatorë ose personale. Duke marrë parasysh kategoritë e tjera, ka pak dallime midis të punësuarve në sektorin publik ose privat, ndërsa ato janë përdorues të moderuar të produkteve bankare.