Free Porn
xbporn

1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet 1xbet سایت شرط بندی معتبر 1xbet وان ایکس بت فارسی وان ایکس بت بت فوروارد betforward سایت بت فوروارد سایت betforward 1xbet giriş

Kreditë në IuteCredit dhe Kredo.al, Stafa: Ka shumë ankesa

113 563 lexime

124,178FansaPëlqeje

Kreu i Zyrës për Mbrojtjen e Konsumatorit, Hasan Stafa, në një prononcim për gazetën “Fjala”, shprehet se ndaj dy institucioneve financiare ka shumë ankesa nga qytetarët, të cilat i ka referuar në Bankën e  Shqipërisë dhe në Ministrinë e Financave

Për normat e larta të interesit e të komisioneve dhe për penalitetet që s’njohin asnjë limit, të aplikuara nga IuteCredit dhe Kredo.al, është në dijeni Banka e Shqipërisë, Ministria e Financave dhe Autoriteti i Mbikëqyrjes Financiare. Kreu i Zyrës së Mbrojtjes së Konsumatorit, Hasan Stafa, në një prononcim për gazetën “Fjala” pohon se merr çdo ditë ankesa nga konsumatorët për këto institucione financiare. “Konsumatorët ankohen se nuk vihen në dijeni të interesave dhe as komisioneve. Ata joshen nga rekalmat dhe bisedat me punonjësit e këtyre zyrave. Përballen me tarifat e larta, pasi hyjnë në muajin e dytë ose të tretë të kredisë, kur përballen me rritjen e faturës” -thotë Hasa.  Ai pohon se ankesat që vijnë në zyrën e tij i adreson pranë Bankës së Shqipërisë, Ministrisë së Financave dhe Ekonomisë, ku ka një zyrë për mbrojtjen e konsumatorit dhe pranë Autoritetit të Mbikëqyrjes Financiare.

Denoncimet

Vetëm gjatë këtij viti në Zyrën e Mbrojtjes së Konsumatorit janë administruar 27 kërkesa. Pjesa më e madhe e tyre para mbylljes së vendit për shkak të pandemisë. Vetëm gjatë këtij muaji janë depozituar 11 ankesa. “Konsumatorët ankohen, pasi ofertat që dëgjojnë nuk kanë lidhje me faturën përballë së cilës vihen pas muajit të parë. Një pjesë prej tyre vendosin ta marrin huanë, vetëm pasi janë njohur gojarisht me ofertën, ku nuk u thuhet se sa është interesi. Pasi paguajnë këstin e parë, përballen me këste më të larta apo penalitete, në rast vonese për dy ose tri ditë”,- thotë Hasan Stafa, kreu i Zyrës së Mbrojtjes së Konsumatorit.

Rregullorja

Në rregulloren e miratuar nga Banka e Shqipërisë “për licencimin dhe ushtrimin e veprimtarisë nga subjektet financiare jobanka”, në nenin 8 përcaktohet detyrimi i këtyre institucioneve për të qenë transparente me konsumatorin. Institucionet financiare e kanë detyrim ligjor transparencën me klientin, mbrojtjen e konsumatorit. Këto institucione kanë një sërë detyrimesh ligjore për të zbatuar. Në nenin 8 të rregullores ku parashikohet kërkesa në lidhje me dokumentacionin për subjektin financiar jobankë, institucionin financiar të mikrokredisë dhe institucionin e parasë elektronike, thuhet se institucioni ka detyrim “transparencën me klientin (mbrojtjen e konsumatorit), administrimin e rreziqeve; parandalimin e pastrimit të parave dhe financimin e terrorizmit, duke përfshirë një program masash në përputhje me legjislacionin në fuqi, për parandalimin e pastrimit të parave”. Sipas rregullores,  kredia që mund të jepet nga këto institucione duhet të jetë jo më e madhe se 600000 (gjashtëqind mijë) lekë ose kundërvlefta e saj në valutë.

Lexo edhe :  Shteti i bektashijve, jehonë në mediat e huaja/ 'Le Parisien': Qëllimi i Ramës...

Hasan Stafa

Kreu i Zyrës për Mbrojtjen e Konsumatorit, Hasan Stafa, në një prononcim për gazetën “Fjala” pohon se ka shumë ankesa në adresë të zyrës së tij për institucionet financiare jo bankare.

A vijnë në zyrën tuaj ankesa për agjencitë financiare jo bankare?

Po, vijnë shumë ankesa. Gjatë këtij viti kemi marrë 27 ankesa, 11 prej tyre vetëm gjatë këtij muaji.

Pse ankohen konsumatorët?

Konsumatorët deklarojnë se gënjehen nga reklamat. Nuk kanë qartë interesat dhe përballen me fatura të kripura, sidomos pas muajit të parë që fillojnë shlyerjen e kredisë. Ankohen për komisionet e larta që aplikohen për çdo ditë vonese, pasi në fillim nuk janë njohur me këto penalitete.

A nënshkruajnë kontratë konsumatorët?

Ka prej tyre që ankohen se kanë firmosur pasi janë njohur gojarisht me faktin sa zgjat kredia dhe këstet mujore. Kanë firmosur edhe pa e lexuar, disa prej tyre.

Ku i adresoni ju këto ankesa?

I kam adresuar në Bankën e Shqipërisë, në Ministrinë e Financave për zyrën për mbrojtjen e konsumatorit që është në varësi të kësaj ministrie dhe pranë Autoritetit të Mbikëqyrjes Financiare. Pastaj janë këto institucione që merren me ndjekjen e çështjes.

Të fundit

Kosova në mesin e vendeve më të sigurta për të ecur vetëm gjatë natës

Kosova është renditur në mesin e 14 vendeve ku njerëzit ndihen më së shumti të sigurt duke ecur vetëm...

Urimi i Stresit për Noizyn në ditëlindjen e tij rrëmben zemrat e fansave

Stresi dhe Noizy kanë rregulluar raportet mes tyre e tashmë janë miq shumë të mirë. Ndaj miqtë kujtohen dhe për ditët e veçanta. Sot, me...

Sekretet e një martese të lumtur

Të ruash një martesë të lumtur kërkon përkushtim, komunikim dhe përpjekje të vazhdueshme nga të dy partnerët. Ja disa këshilla për të ndihmuar në ruajtjen...

Trump dhe Zelensky takohen në Nju Jork

Presidenti ukrainas, Volodymyr Zelensky, u takua në Nju Jork me Donald Trumpin, kandidatin republikan për president të Shteteve të Bashkuara. Takimi vjen mes rritjes së tensioneve...

1 vit burg për kallëzim të rremë, Salianji do ta vuajë dënimin në burgun e Fierit

Bëhet me dije se Ervin Salianji do ta vuajë dënimin në burgun e Fierit. Salianji në orën 17:00 do të dorëzohet në Polici, pasi Apeli konfirmoi...

Lajme të tjera

Web TV