Në mars 1918, kur transportuesi “USS Cyclops”, u zhduk gjatë udhëtimit Brazil – Baltimore, u ngrit pyetja: Si mund të zhdukej anija më e madhe e Marinës Amerikane pa lënë gjurmë?
Përgjatë dekadave ka pasur një stuhi teorish në lidhje me zhdukjen e anijes, pasi një ndër më shumë se 100 anije dhe aeroplanë që u zhduk në mënyrë misterioze në të ashtuquajturin Trekëndësh Bermuda – rajoni i kufizuar përafërsisht nga Bermuda, Miami dhe Porto Riko.
Trekëndëshi i Bermudës (i njour edhe si Trekëndëshi i Djallit) është një zonë në oqeanin Atlantik, afërsisht 1.2 milion kilometra katrore që përbëhet nga Bermuda, Puerto Riko dhe Fort Loderdejl, të Floridës. Trekëndëshi është bërë i njohur nga rrëfimet e medias, për dukuritë e jashtëzakonshme që thuhet se ndodhin atje. Në këtë zonë ka pasur shumë ngjarje misterioze të vërtetuara që nga viti 1800 ku anije, avionë ose ekipazhi i tyre janë zhdukur në një mënyrë të “pashpjegueshme”. Ciklopi ishte gati 165 metra i gjatë, me një ekuipazh prej 306 personash dhe rreth 11,000 tonë mangan në bord. Ajo kishte lundruar me sukses nga viti 1910, duke udhëtuar mes Detit Baltik, Karaibeve e Meksikës dhe duke ndihmuar me lëvizjen e qymyrit nëpër botë dhe duke ndihmuar refugjatët. Por në vitin 1917, kur Amerika hyri në Luftën e Parë Botërore, Ciklopi u bë një pasuri e rëndësishme detare, duke transportuar trupa dhe qymyr për të furnizuar anijet e tjera në të gjithë botën. Në mars të vitit 1918, anijes iu dha një ngarkesë e re: tonë dhe tonë mineral manguri të dendur, të përdorur në prodhimin e çelikut. Ajo u largua nga Brazili e ngarkuar me metal të brishtë, dhe më pas lundroi në Barbados për t’u furnizuar për udhëtimin e gjatë për në Baltimore. Mesazhi i fundit i njohur nga anija thoshte thjesht: “Panairi i motit, mirë”. Por në udhëtimin nëntë ditor, diçka shkoi keq, dhe askush nga anija nuk u pa më as nuk u dëgjua më kurrë – duke u zhdukur edhe pa një SOS. Flota Detare organizoi një operacion kërkimi në shkallë të gjerë, por Ciklopët ose fragmentet e tij nuk u gjetën kurrë. U paraqit një version që anija ishte përmbytur pas përplasjes me një valë të madhe. Por në këtë rast, shumë gjëra dhe njollat e vajit duhet të kishin mbetur në ujë, gjë që nuk u gjet. Anija mendohej se ishte e mbingarkuar kur ajo u largua nga Brazili, pasi kapaciteti i saj maksimal ishte 8,000 tonë, Para se të largohej nga porti, Komandanti Worley kishte paraqitur një raport se motori i bordit të djathtë kishte një cilindër të thyer dhe nuk ishte në funksion. Ky raport u konfirmua nga një bord studimi, i cili rekomandoi, megjithatë, që anija të kthehej në Shtetet e Bashkuara. Sidoqoftë, Ciklopi nuk arriti kurrë në Baltimore dhe asnjë rrënoja e saj nuk është gjetur kurrë. Raportet tregojnë se më 10 mars, një ditë pasi anija u përfol se ishte parë nga Amolco, një stuhi e dhunshme përfshiu zonën e Capes të Virxhinias. Ndërsa disa sugjerojnë se kombinimi i gjendjes së mbingarkuar, problemit të motorit dhe motit të keq mund të ketë komplotuar për të fundosur Cyclops, një hetim i gjerë detar arriti në përfundimin: “Shumë teori kanë përparuar, por asnjëra nuk llogarit në mënyrë të kënaqshme për zhdukjen e saj”.