Anija ajrore Hindenburg, më e madhe e ndërtuar ndonjëherë dhe krenaria e Gjermanisë naziste, shpërtheu në flakë kur prek direkun e saj të ankorimit në Lakehurst, New Jersey, duke vrarë 36 pasagjerë dhe anëtarë të ekuipazhit, më 6 maj 1937.
Francezi Henri Giffard ndërtoi aeroplanin e parë të suksesshëm në 1852. Aeroplani i tij i mbushur me hidrogjen mbante një motor me avull me tre kuaj fuqi që kthente një helikë të madhe dhe fluturonte me një shpejtësi prej gjashtë milje në orë. Aeroplani i ngurtë, i njohur shpesh si “zeppelin” sipas mbiemrit të novatorit të tij, Kontit Ferdinand von Zeppelin, u zhvillua nga gjermanët në fund të shekullit të 19-të. Ndryshe nga aeroplanët francezë, anijet gjermane kishin një kornizë të lehtë trarësh metalikë që mbronin brendësinë e mbushur me gaz. Megjithatë, si anija ajrore e Giffard, ato u ngritën nga gazi hidrogjen shumë i ndezshëm dhe të prekshëm ndaj shpërthimit. Mjaft i madh për të transportuar një numër të konsiderueshëm pasagjerësh, një nga aeroplanët e ngurtë më të famshëm ishte Graf Zeppelin, një dirigible që udhëtoi nëpër botë në vitin 1929. Në vitet 1930, Graf Zeppelin filloi shërbimin e parë ajror transatlantik, duke çuar në ndërtimin e Hindenburg, një aeroplan më i madh pasagjerësh.
Më 3 maj 1937, Hindenburg u largua nga Frankfurt, Gjermani, për një udhëtim përtej Atlantikut në bazën ajrore të marinës Lakehurst. Duke u shtrirë 804 këmbë nga skaji në hark, ai mbante 36 pasagjerë dhe ekuipazh prej 61 vetash. Ndërsa përpiqej të ankorohej në Lakehurst, anija ajrore papritmas shpërtheu në flakë, ndoshta pasi një shkëndijë ndezi bërthamën e saj të hidrogjenit. Duke rënë me shpejtësi 200 këmbë në tokë, trupi i anijes ajrore u dogj brenda disa sekondash. Trembëdhjetë pasagjerë, 21 anëtarë të ekuipazhit dhe 1 anëtar civil i ekuipazhit tokësor humbën jetën. Shumica e të mbijetuarve pësuan lëndime të konsiderueshme.
Folësi i radios Herb Morrison, i cili erdhi në Lakehurst për të regjistruar një zë rutinë për një film lajmesh të NBC, përjetësoi fatkeqësinë e Hindenberg në një përshkrim të famshëm në skenë, në të cilin ai deklaroi emocionalisht: “Oh, njerëzimi!” Regjistrimi i komentit të Morrison u dërgua menjëherë në Nju Jork, ku u transmetua si pjesë e transmetimit të parë të lajmeve radiofonike të Amerikës nga bregdeti në bregdet. Udhëtimi i pasagjerëve më të lehtë se ajri ra shpejt në favor pas katastrofës së Hindenberg dhe asnjë aeroplan i ngurtë nuk i mbijetoi Luftës së Dytë Botërore.