Vala e entuziazmit mbi të cilën ecte i gjithë Ferrari, duke ëndërruar një finale sezoni të papërmbajtshëm, u prish në mënyrë skandaloze. Nuk mund të kishte ndodhur kurrë në Hungaroring, por ndodhi. Pikërisht aty, në qarkun qetësues që kërkon një cilësi kyçe të Ferrarit, ngarkesën aerodinamike, dhe nuk imponon shqetësime për besueshmërinë, që mungon për të kuqtë. Pra, me pushime, drejtuesit e Ferrarit do të shkojnë me një libër të gjatë dhe të hidhur gabimesh për të lexuar.
Verstappen fitoi me efekte speciale duke filluar i dhjeti dhe duke parakaluar çfarë kishte përpara. Apo duhet të fillojmë me Ferrarin, i cili është rikthyer në forcën e tretë pas Red Bull dhe Mercedes? Ylli gjerman, që nga fillimi i sezonit në telashe me një W13 që mezi është në rrugën e duhur, është vetëm tridhjetë pikë prapa kokëkuqes në mesin e konstruktorëve dhe mund ta kalojë atë edhe në garën e ardhshme.
Ndoshta gabimi që krijoi sikletin nëpërmjet radios lindi në rrjedhën e sipërme, tashmë në pit stopin e parë, i shumëpritur nga Ferrari, i cili mund të kishte qëndruar në pistë me ato të mesmet dhe në vend të kësaj të kishte kopjuar praktikisht zgjedhjen e Russell dhe Verstappen. Rezultati: Leclerc nuk e kupton rënien e gomave, Sainz nuk e kupton rënien e makinës, askush nuk e kupton rënien e ekipit dhe ndërkohë shiten pjesët e njësisë së fuqisë të dhënë për të gjithë sezonin. Në pistën ku parakalimet janë të ndaluara, të kuqtë humbën pesë pozicione(Leclerc nga i treti në i gjashti, Sainz nga i dyti në të katërtin), ndërsa Mercedes fitoi tre (Hamilton nga i shtati në të dytin dhe Russell nga pole në podium) dhe Red Bull madje pesëmbëdhjetë (Verstappen nga i dhjeti në të parin me një rrotullim 360 gradë, dhe Sergio Perez nga i njëmbëdhjeti në të pestin pas një gare të papërshkrueshme).
Shpresat për titull për Ferrarin janë shkatërruar
Leclerc duke ndjekur Russell duke u zhytur në këndin e parë para rrotave të tij (xhiro 31) pas një frenimi emocionues ishte një efekt optik, asgjë më shumë. Prandaj toka u shemb nën këmbët e Ferrarit, i bindur se kishte makinën më të mirë në Kampionatin Botëror. Por mbetet për të mbyllur librin e ëndrrave dhe për t’u kthyer në objektivat fillestarë: të jesh konkurrues. Në rifillimin e 28 gushtit në Belgjikë do të jetë e vështirë, pasi dy të kuqtë do ta paguajnë me pengesa në rrjet.