Barça njoftoi këtë të premte në një deklaratë “shitjen e 24.5% të Barça Studios te kompania Orpheus Media, e menaxhuar nga Jaume Roures, një prodhues audiovizual me përvojë të gjerë në krijimin e përmbajtjes audiovizive dhe dixhitale, për një shumë prej 100 milionë euro. Barça shpjegon se “kjo marrëveshje plotëson atë që tashmë është nënshkruar më 29 korrik me Socios.com dhe do të shërbejë për të përshpejtuar rritjen e strategjisë dixhitale të Klubit, NFT dhe Web.3”.
Barça kështu shton më shumë se 800 milionë euro në leva. Përkatësisht, 207.5 milionë për 10% të të drejtave të saj audiovizive për 25 vitet e ardhshme. Rreth 400 milionë të tjera (përfshirë fitimet kapitale) nga 15% të tjera të të drejtave audiovizive deri në vitin 2047 (të shitura gjithashtu në fondin e Rrugës së Gjashtë) dhe rreth 200 milionë për 49% të Barça Studios. Paraqitja e Orfeut është providiciale dhe kujton paraqitjen e Roures si një garantues i minutës së fundit, në mënyrë që Joan Laporta të mund të betohet si president në pranverën e vitit 2021. Barça shpreson që kjo levë e katërt të lejojë dritën jeshile nga LaLiga për mbishkrimet e Kessie, Christensen, Lewandowski, Raphinha, Koundé, Sergi Roberto dhe Dembélé.