Lionel Messi po kalon në investime në teknologji, me yllin argjentinas që po bashkëpunon me drejtuesit e Silicon Valley në një sipërmarrje të re fillestare.
Ikona e Paris Saint-Germain dhe Argjentinës është 35 vjeç dhe ka filluar të bashkojë planet për mbylljen e një karriere historike si lojtar.
Kompania e tij Messi Group ka bashkuar forcat me ekspertët e industrisë Razmig Hovaghimian dhe Michael Marquez në një partneritet me Play Time që do të veprojë si një mjet për investimet e superyllit të Amerikës së Jugut në sport, media dhe teknologji në mbarë botën.
Me Play Time, që do të ketë selinë në San Francisco, zbulohet se ata kanë gati një studio lojërash ende në modalitet të fshehtë të quajtur Matchday.com për të nisur përpara finaleve të Kupës së Botës 2022 në Katar.
“Jam i ngazëllyer për të shtrirë rrënjët tona në Silicon Valley dhe jam i emocionuar që Play Time do të bashkëpunojë me sipërmarrës të guximshëm nga e gjithë bota”.
“Shpresoj që me suksesin e tij, Play Time do të ndihmojë shumë njerëz dhe do të ketë një ndikim pozitiv në botë. Unë besoj në ekipin dhe partnerët tanë për të arritur objektivat tona”, ka thënë Messi.
Play Time ka zbuluar gjithashtu se do të investojë në AC Momento, një treg i kulturës së futbollit që nxjerr në ankand fanella të veshura nga ndeshjet me burim nga klubet dhe lojtarët kryesorë.
Shtatë herë fituesi i Topit të Artë është shumë i përqendruar në angazhimet e tij të lojës tani për tani, pasi PSG kërkon të ndjekë titujt e Ligue 1 dhe Champions League, ndërsa Argjentina po përgatitet për një tjetër trofe të Kupës së Botës në nëntor.