Ylli francez i filmit ka folur për zhgënjimet e saj për famën e saj të qëndrueshme, por ka rënë dakord për një seri dramatike në jetën e saj.
Nga Dalya Alberge
Ajo është një nga yjet më të njohur të kinemasë, por, pasi ka bërë filmin e saj të fundit dekada më parë, Brigitte Bardot nuk mund ta kuptojë pse dikush është ende i interesuar për jetën e saj, sipas krijuesit të një serie të re dramatike për aktorin francez.
Bardot shprehu zhgënjimin e saj në një letër drejtuar regjisorit Monégasque të nominuar për Oscar, Danièle Thompson, shkrimtarit-regjisores së serialit të ri dramatik Bardot.
Thompson tha se ajo iu afrua Bardot rreth pesë vjet më parë në zhvillimin e projektit: “Ajo u përgjigj me një letër shumë të gjatë, duke thënë se ajo ishte gjithmonë e habitur se sa të interesuar ishin njerëzit në mënyrë të pabesueshme për të dhe nuk e kuptonte fare mirë pse nuk mbeti vetëm përgjithmonë. ”
Duke lexuar faqen e parë, zemra e Thompson u fundos. Ajo tha: “O Zot, ajo do të jetë shumë e mërzitur dhe do të krijojë probleme. [Ishte shumë: “Dua të mbetem vetëm, nuk e kuptoj pse e gjithë bota ende flet për mua, unë kam ndaluar së punuari në filma vite më parë dhe dua të kujdesem për kauzën time të kafshëve”. – që është diçka, natyrisht, që është shumë e rëndësishme për të tani. Në fakt ishte një faqe e parë shumë negative.”
Por në faqen tjetër, Bardot shkroi se “përderisa unë e di se do të bëhet gjithsesi, preferoj që të jeni ju që e bëni atë”, tha Thompson, duke perifrazuar letrën. Ajo shtoi: “Nuk mund të them se ishte e emocionuar për këtë. Sigurisht qe jo.”
Thompson, 81 vjeç, ka shkruar skenarë për filma të mirënjohur, duke përfshirë La Reine Margot, me Isabelle Adjani dhe Daniel Auteuil, dhe Cousin Cousine, një komedi romantike për të cilën ajo mori një nominim për Oscar në 1977.
Bardot, 88 vjeçe, u qetësua që Thompson ishte pas projektit, pjesërisht sepse ajo kishte qenë shoqe e prindërve të kineastit, regjisorit Gérard Oury dhe aktores Jacqueline Roman. Por ajo ende nuk donte të përfshihej në produksion.
Bardot u rebelua kundër edukimit të saj të rreptë dhe u bë një simbol global i seksit, duke ndihmuar në ndezjen e një revolucioni seksual mbarëbotëror me publikimin e vitit 1956 të filmit “Dhe Zoti krijoi gruan”, filmi i parë i bashkëshortit të saj Roger Vadim.
Thompson tha se Bardot e ka parë produksionin e ri: “Kam dëgjuar nga njerëz të ndryshëm që e njohin se padyshim që i ka pëlqyer shumë Julia [de Nunez], vajza që luan rolin e saj dhe se ndoshta i ka pëlqyer disa pjesë të tij.”
Ajo shtoi: “Edhe pse e gjithë bota e njeh ‘BB’, pakkush e di për jetën personale të gruas së re që qëndron pas mitit.
“Më shumë se aktoret e tjera të mëdha të brezit të saj, Bardot dinte të thyente tabutë dhe të ndryshonte imazhin e grave në shoqërinë e kohës së saj.”