Në Rimini. Ajo u mbyll, në vend të saj një qendër kulturore dhe arti
nga Gianluca Angelini
Ishte një nga ‘tempujt’ më të shenjtë në botën e natës Romagna, ‘Parajsa’. Rimini dominoi në kodrën Covignano dhe orientoi tendencat në atë rrip toke, Riviera, e cila u bë ‘fabrika e argëtimit’ kombëtar në vitet 1980 dhe 1990. Një simbol i vërtetë – i lindur në agimin e viteve gjashtëdhjetë – dhe është kthyer në një ikonë të një epoke, ajo e diskove, e zbehur gjithnjë e më shumë dhe e destinuar të mbetet në kujtesë. Vendi i dashur nga mijëra e mijëra njerëz, të cilët ngjiten në kodër për ‘të parë dhe për t’u parë’, përkrah këngëtarëve dhe modeleve me famë botërore, stilistëve dhe politikanëve të famshëm nga të gjitha anët, futbollistëve – nga ata provincialë deri te superyjet si Maradona – dhe sportistë. të çdo disipline, yjet e argëtimit italian dhe ndërkombëtar, do të arkivohen përgjithmonë nën peshën e buldozerëve.
Në vend të saj, raporton Qn/Il Resto del Carlino, “një pllakë dhe “shenja” të tjera do të mbeten, që tregojnë vendin e mitit” brenda një qendre për kulturë dhe art. Një strukturë që synonte të presë evente, ekspozita dhe vernisazhe, ndoshta koncerte mbi hirin e atij klubi nate të mbyllur në vitin 2011 dhe të blerë në ankand në 2018 nga kompania Filo. Tani – pasi mori dritën jeshile për prishjen majin e kaluar – prishja e ndërtesës rrëzon perden e një epike, atë të “Parajsës”, e cila filloi në 1957 nga një ide e Tina Mirti Fabbri, të cilën ajo e shndërroi në një familje kërcimi. vilë dhe shenjtëruar nga djali i tij, Gianni Fabbri – të cilit Rimini i kushtoi kohët e fundit një rrethrrotullim afër ‘krijesës’ së tij – i aftë për të transformuar një vend kërcimi në një ikonë argëtimi, elegance dhe gëzimi të të jetuarit të dashur nga njerëzit e natës dhe nga të famshëm italianë dhe të huaj. I lënë nga Fabbri në vitin 2001, Paradiso – pas menaxhimeve të ndryshme – mbylli dyert e tij, përgjithmonë, në vitin 2011 në vazhdën e shumë strukturave, në Romagna dhe më gjerë, të rrëmbyera nga rënia e universit të disko.
Sanksionuar, edhe një herë, nga ata buldozerë që ‘gërvishtin’ nga muret e restorantit në Rimini, jo vetëm gëlqere dhe tulla, por një epokë e bërë nga ‘teminat dhe teminat’, e netëve që nuk mbaruan kurrë, e modave të lindura në një pistë mes Deejay që ‘sfidonin’ njëri-tjetrin, në tastierë, nga vendi në vend. Duke tërhequr miliona turistë në Rivierën Romagna çdo verë. Një epokë kulmi i së cilës – në atë Romagna që mbante erë shumë të Kalifornisë – u arrit në vitet tetëdhjetë dhe më pas nëntëdhjetë, me ‘Paradiso’, destinacioni ‘magjepsës’ par excellence, që konkurronte në atë terren, nga Colle di Covignano, me ‘ Klubet Prince’ dhe ‘Pascià’ nga Riccione u ulën, së bashku me ‘Byblos’ dhe ‘Peter Pan’ – emra të tjerë historikë të ‘clubbing’ italiane – në Colle dei Pini. Një destinacion magjepsës i rrethuar, në një zonë ende plot me ‘salla vallëzimi’, nga propozime të të gjitha llojeve me ritmet kombëtare-popullore të ‘Bandiera Gialla’, të lindur nga imagjinata e producentit ‘Bibi’ Ballandi, me ato rock. e ‘Velvet’, për të arritur, ndër të tjera, në techno nën piramidën tashmë të famshme prej xhami të ‘Cocoricò’.
Pika të një epoke që është zbehur gradualisht me ‘jetën e natës’ e cila, nga diskotekat, ka rrëshqitur në rrugë në vende ku mund të pish një aperitiv në ritmin e muzikës ose në një chiringuito në plazh një hedhje guri nga deti.
———- /kb