Shefi i muzeut të Firences e krahason procesin me pastrimin e një banjoje pasi mediave u jepet akses i privilegjuar
Angela Giuffrida/ Firence
Davidi i Mikelanxhelos njihet si një nga veprat më sublime në historinë e skulpturës, por sipas drejtorit të Galerisë Accademia të Firences, pastrimi i pluhurit është njësoj si pastrimi i një banjo.
“Ju e dini se kur pastroni një banjë, pastroni dhe pastroni dhe mendoni se keni bërë një punë të shkëlqyeshme, por më pas vëreni pak pluhur dhe pyesni veten ‘nga erdhi ai?’, tha Cecilie Hollberg të hënën. “Kjo është se si është. Pluhuri është kudo.”
Një herë në dy muaj, restauruesja e brendshme e Galerisë Accademia Eleonora Pucci ngjitet në anën e skelave të montuara rreth figurës 5,17 metra të gjatë dhe fillon të punojë në pastrimin e pluhurit nga bravat e mermerit dhe muskujt e tonifikuar në mënyrë perfekte të Davidit, duke përdorur një vakum dhe furça të holla dhe pëlhura.
Këtë javë, gazetarëve iu dha akses i privilegjuar në këtë proces dhe u paralajmëruan të mos e shpërqendronin Pucci-n ndërsa ajo punonte.
“Duhet të jeni shumë të kujdesshëm që të mos afroheni shumë, por të jeni mjaft afër në mënyrë që të jeni në gjendje të pastroni pluhurin”, tha Hollberg.
Pjesa më e ndërlikuar e punës, e cila zgjat të paktën gjysmë dite, është kapja e pluhurit dhe rrjetave të merimangave që fshihen në kaçurrelat e Davidit. Vakuumi, me furçat e tij me qime të buta të madhësive të ndryshme, përdoren për të trajtuar këtë pjesë të punës. Fytyra e Davidit gjithashtu pastrohet mirë.
Pucci bën foto të statujës për të kontrolluar për shenja të çara ose ndryshime në formën e saj. “Mund të themi me siguri absolute se Davidi është në gjendje të mirë shëndetësore dhe pluhuri është gjithashtu i nevojshëm për t’u siguruar që kjo të ruhet,” tha Hollberg.
Statuja, e cila përshkruan heroin biblik të armatosur me një shkëmb dhe hobe, është skalitur nga Michelangelo midis 1501 dhe 1504. E porositur nga Opera del Duomo, fillimisht ishte menduar të vendosej në vijën e çatisë së Katedrales së Firences.
Por pasi Michelangelo prezantoi kryeveprën e tij, u vendos që Davidi ishte shumë i përsosur për katedralen dhe kështu ajo u pozicionua përballë Palazzo della Signoria, ku mbeti deri në 1873 kur u zhvendos në atë që më vonë do të bëhej Accademia për të mbrojtur. atë nga dëmtimi.
Galeria, e cila u hap tetë vjet më vonë, u ndërtua në thelb rreth Davidit, i cili qëndron nën një kube të ngjashme me halo.
Galeria Accademia është muzeu i dytë më i vizituar në Firence pas Galerive Uffizi, duke tërhequr më shumë se 2 milionë vizitorë në vitin 2023. Të hënën, ajo është e mbyllur për pastrim.
Tranziti i vazhdueshëm i vizitorëve, ndonjëherë deri në 10,000 në ditë, nënkupton ruajtjen e Davidit dhe kryeveprave të tjera të galerisë, duke përfshirë Skllevërit e Michelangelo-s dhe Përdhunimi i Sabinëve të Giambologna-s, është me përparësi të madhe.
Hollberg, i cili është me origjinë gjermane, ishte drejtori i parë që hartoi një plan për pastrimin periodik të pluhurit të Davidit. Që kur u bë drejtoreshë në vitin 2016, ajo ka reduktuar numrin e grupeve dhe ka zgjeruar orët e hapjes për të menaxhuar më mirë fluksin e vizitorëve dhe për të parandaluar mbipopullimin.
Ajo shpreson të sigurojë një mandat të ri pas përfundimit të mandatit aktual në qershor. “Ky është një vend i mrekullueshëm… nuk është aq e lehtë të gjesh diçka për ta krahasuar atë,” tha ajo.
BOKS
Rilindja Italiane
Davidi i Mikelanxhelos statuja më e famshme në botën e artit
Davidi është realizimi më perfekt i Mikelanxhelos dhe statuja më e famshme në botën e artit. Si një nga kryeveprat më të mëdha që njerëzimi ka krijuar, tërheq çdo vit miliona vizitorë duke u kthyer në simbolin e Firences dhe Rilindjes italiane.
Mikelanxhelo punoi për Davidin nga viti 1501 deri në vitin 1504. Kur e nisi ishte 26 vjeç. Statuja është 5.17 metra e gjatë, peshon rreth 9 tonë dhe paraqet aktin sublim të heroit biblik, Davidit, i cili mposht Golian në përballjen mes Filistinëve dhe Izraelitëve.
Masa e mermerit të përdorur ishte një projekt i papërfunduar i dy artistëve të tjerë që kishin ndërhyrë, njëri në 1464 dhe tjetri në 1475.
Vepra është restaruruar në vitet 2003 dhe 2004.