Marco D’Amore, në Karakas, një Napoli i lagësht mes fashizmit dhe Islamit

Shkrimtari Servillo i hutuar mes realitetit dhe makinës së ëndrrave

 

nga Francesco Gallo

 

Një Napoli pa diell, i lagësht, midis fashizmit dhe Islamit, është ajo që përshkruan Marco D’Amore në filmin e tij të tretë, Caracas, bazuar në librin Napoli Ferrovia nga Ermanno Rea dhe në kinema nga 29 shkurt me Vision Distribution.

Midis realitetit dhe ëndrrës, historia e veçantë e Giordano Fonte (Toni Servillo), një shkrimtar napolitan, i cili, pasi u kthye në qytetin e tij pas disa vitesh, zbulon se është në mes të një krize krijuese. Është një qytet që ai nuk e njeh më, por takimi me Karakasin (D’Amore), një burrë i shqetësuar në kërkim të kuptimit, i cili militon në ekstremin e djathtë dhe që do të konvertohet në Islam, e kthen në rrugën e duhur. e rihap për të shkruar.

Kështu Giordano e gjen veten në një aventurë të zezë në një Napoli shumë të lagësht, mes fashistëve që rrahin zezakët dhe myslimanët dhe këta të fundit që falen në xhami shumë të pasigurta. Një makth për të gjithë: për fat ekziston dashuria e pamundur mes Karakasit dhe Yasminës (Lina Camelia Lumbruso), një myslimane heterodokse që mund ta shpëtonte nga vetja. “E paklasifikueshme, e pashpjegueshme, sa e pashpjegueshme është jeta dhe që një shkrimtar i vjetër i afrohet dikujt si Karakasi”, thotë menjëherë D’Amore sot në Romë për këtë film ‘Marsian’. Ndërsa Servillo nënvizon: “Ishte një rrethanë emocionuese të gjeja veten duke punuar me Markon që u rrit në shoqërinë time teatrore. Është mirë që sot po më drejton. Ky film ka një gjuhë komplekse në tema komplekse. Më pas është romani i Rea që e njoha dhe e dua”. Dhe Servillo përsëri: “U argëtova duke luajtur Giordano, një kariatid i vjetër komunist që vendos të kthehet në Napoli me rastin e një çmimi dhe të mos shkruajë më sepse është në grahmat e konfuzionit. Ai më pas takohet me këtë personazh surreal që është Karakasi. dhe si një shkrimtar i gjërave të vërteta kthehet në një makinë ëndrrash. Sepse në një moment shikuesi ka një dyshim: a e ka takuar vërtet Karakasi apo është thjesht një imagjinatë apo një demon brenda tij? Napoli – vazhdon ai – është një qytet që të mahnit gjithmonë dhe është mirë që ky film flet për diçka që nuk është thënë më parë: botën e fashistit të ekstremit të djathtë dhe atë të komunitetit të madh islamik”.

Lexo edhe :  Shqetësime serioze se Trump ka pësuar goditje në tru

D’Amore nënvizon: “Doja të tregoja një Napoli jashtë stereotipeve të zakonshme, një qytet midis Gotham City dhe Sin City. Megjithatë Rea tregon një histori që ka ndodhur me të vërtetë. Atë të një njeriu që rrezikon të thyejë qafën nëse parashuta e tij nuk e bën hapur”. Për tendencat e djathta dhe fondamentaliste, regjisori thotë: “Unë kam gjithmonë frikë nga ata që kanë shumë përgjigje. Unë gjithmonë reagoj me frikë ndaj disa fanatizmave sepse kam shumë dyshime dhe për mendimin tim këto na afrojnë të kuptojmë gjërat. dhe ato janë moderniteti”. Caracas është një prodhim Picomedia, Mad Entertainment dhe Vision Distribution në bashkëpunim me Prime Video në bashkëpunim me Sky, prodhuar nga Luciano Stella, Roberto Sessa, Maria Carolina Terzi dhe Carlo Stella.