Çfarë ndikon në dashurinë tonë për matematikën?

Matematika është një nga ato lëndë shkollore që ose e do ose e urren: ndërsa rritesh, ke tendencë ta pëlqesh gjithnjë e më pak, por sistemi shkollor në të cilin futemi ndikon shumë në perceptimin që kemi për ” identitetin tonë matematik “, domethënë nëse jemi të mirë apo jo në këtë lëndë.

Një studim i kryer në gjashtë vende të ndryshme evropiane hetoi perceptimin që nxënësit kanë për aftësinë e tyre matematikore, duke u përpjekur të kuptojë pse shumë prej tyre humbasin motivimin në studim ose nuk arrijnë të marrin rezultate të kënaqshme.

Faktorët që përcaktojnë motivimin. Hulumtimi, i kryer midis viteve 2020 dhe 2024 që përfshinte 50 shkolla në Norvegji, Suedi, Estoni, Finlandë, Portugali dhe Serbi, hetoi se si motivimi i nxënësve (të moshës 8 deri në 10 vjeç) lidhej me performancën e tyre akademike dhe ndikohej nga mjedisi dhe gjykimet e prindërve dhe mësuesve.

Në përgjithësi, doli që në vendet që nuk përdornin nota në vitet e para të shkollës (si Norvegjia ose Suedia), interesi i nxënësve për matematikën ishte i pavarur nga suksesi i tyre akademik në këtë lëndë : “Nxënësit norvegjezë ndiheshin ‘të talentuar për matematikën’ jo aq shumë për shkak të notave që merrnin, por për shkak të interesit të tyre për lëndën dhe dobisë që njihnin në të”, shpjegon koordinatorja e kërkimit Jelena Radišić.

Në përgjithësi, perceptimi i aftësisë së dikujt u gjet se ndikohej shumë nga mjedisi dhe pritjet e mësuesve, prindërve dhe shoqërisë. Një detaj tjetër që doli nga analiza është se, normalisht, meshkujt ndiejnë se janë më të prirur drejt matematikës sesa femrat.

Roli i rëndësishëm i shkollave dhe edukatorëve . Shkollat ​​dhe mësuesit mund t’i ndihmojnë nxënësit ta duan matematikën dhe të ndihen të talentuar: «Është e rëndësishme të inkurajohen fëmijët të përdorin përvojat e tyre në studimin e lëndës, duke i bërë ata të marrin pjesë dhe duke i bërë të ndihen të aftë ta kuptojnë atë», përfundon Radišić./E.T/ FOCUS.IT