23 qershor 1985
Fluturimi 182 i Air India ishte një fluturim i Air India që operonte në rrugën Montreal – Londër – Delhi. Më 23 qershor 1985 u operua duke përdorur Boeing 747-237B të regjistruar VT-EFO. Ajo u shpërbë në mes të rrugës nga Montreal në Londër, në një lartësi prej 9,400 metrash mbi Oqeanin Atlantik, si rezultat i shpërthimit nga një bombë e vendosur nga militantët Sik Kanadezë të njohur zakonisht si Khalistanis. Mbetjet e aeroplanit ranë në oqean afërsisht 120 milje (190 km) në perëndim-jugperëndim të majës jugperëndimore të Irlandës, duke vrarë të gjithë në bord: 329 persona, përfshirë 268 shtetas kanadezë, 27 shtetas britanikë dhe 24 shtetas indiane.
Bomba në Fluturimin 182 të Air India është vrasja më e madhe masive në historinë Kanadeze, incidenti më vdekjeprurës i aviacionit në historinë e Air India dhe ishte akti më vdekjeprurës i terrorizmit të aviacionit deri në sulmet e 11 Shtatorit në 2001. Grupi terrorist Babbar Khalsa ishte i implikuar në bombardimet.
Bomba e këtij fluturimi përkoi me bombardimet e Aeroportit Narita. Hetuesit besojnë se të dy komplotet ishin të lidhura dhe se ata që ishin përgjegjës po synonin një bombardim të dyfishtë të avionëve. Sidoqoftë, bomba në Narita shpërtheu para se të ngarkohej në aeroplan për shkak të keqbërësve që nuk morën parasysh që Japonia nuk vëzhgon kohën e dritës së diellit.
Megjithëse një pjesë e vogël e anëtarëve u arrestuan dhe u gjykuan për bombardimin e Air India, i vetmi person i dënuar ishte Inderjit Singh Reyat, një shtetas i dyfishtë britaniko-kanadez dhe një anëtar i ISYF, i cili u deklarua fajtor në 2003 për vrasje pa dashje. Ai u dënua me pesëmbëdhjetë vjet burg për mbledhjen e bombave që shpërthyen në bordin e fluturimit Air India 182 dhe në Narita.
Hetimi dhe ndjekja penale pasuese zgjati gati njëzet vjet. Ky ishte gjykimi më i shtrenjtë në historinë kanadeze, që kushtoi gati 130 milion dollarë. Guvernatori i Përgjithshëm i Këshillit në vitin 2006 caktoi ish-gjyqtarin e Gjykatës së Lartë John C. Major për të kryer një komision hetimor. Raporti i tij, i cili u përfundua dhe u lëshua më 17 qershor 2010, arriti në përfundimin se një “seri kaskadash gabimesh” nga Qeveria e Kanadasë, Policia Mbretërore Kanadeze e Rinj (RCMP) dhe Shërbimi Informativ Kanadez i Sigurisë (CSIS) kishin lejuar të ndodhë sulmi terrorist.