Firma më e madhe në botë e Wall Street nga të ardhurat totale, JPMorgan Chase, është goditur me 200 milionë dollarë gjobë këtë javë për lejimin e punonjësve të përdorin pajisje personale për të komunikuar me klientët.
Pas hetimeve nga Komisioni Amerikan i Letrave me Vlerë dhe Shkëmbim (SEC) dhe Komisioni i Tregtisë së të Ardhmeve të Mallrave, JPMorgan zbuloi zyrtarisht që prej vitit 2015 që punonjësit e saj në Wall Street përdornin pajisje personale për të dërguar tekste, mesazhe WhatsApp dhe email për të komunikuar me klientët.
Kjo është një shkelje e ligjit federal, i cili kërkon që të gjitha organizatat financiare të mbajnë shënime për komunikimin me klientët në mënyrë që rregullatorët të mund të kontrollojnë nëse firmat po shkelin ligjet kundër mashtrimit ose antitrustit.
Në JPMorgan, edhe menaxherët dhe anëtarët e stafit të lartë përgjegjës për pajtueshmërinë me ligjin u zbulua se kishin përdorur pajisje personale për të diskutuar çështje biznesi, duke përfshirë strategjitë e investimeve, takimet e klientëve dhe vëzhgimet e tregut, tha SEC të premten.
Banka do t’i duhet t’i paguajë SEC-së 125 milionë dollarë, ndërsa Komisioni i Tregtisë së Mallrave të Futures e goditi JPMorgan me një gjobë prej 75 milionë dollarësh.
Departamenti i letrave me vlerë të bankës pranoi dështimet e shumta të mbajtjes së të dhënave dhe ra dakord të paguante sipas tarifës, por nuk dha komente të mëtejshme.
Bisedat telefonike dhe mesazhet në pajisjet dhe platformat zyrtare të kompanisë zakonisht regjistrohen dhe ruhen nga firmat financiare. Megjithatë, ndërkohë që pjesa më e madhe e Wall Street-it filloi të punonte nga shtëpia në mes të pandemisë Covid-19, shumë persona kaluan në telefonat personalë dhe aplikacionet e mesazheve të koduara, duke përfshirë WhatsApp, Signal dhe Telegram për të komunikuar me klientët, gjë që e bën shumë më të vështirë për rregullatorët të monitorojnë.
Hetimi në JPMorgan është ende në vazhdim. SEC ka urdhëruar gjithashtu hetime të ngjashme në firma të tjera të Wall Street.