Çdo vit, në prag të Konferencës Botërore të Zhvilluesve të Apple, të rinjtë nga e gjithë bota përdorin Swift Playgrounds për të shfaqur aftësitë e tyre të kodimit. Këtë vit, si pjesë e Swift Student Challenge, ato përfshijnë paraqitje nga pjesëmarrësit për herë të parë Jones Mays II, Angelina Tsuboi dhe Josh Tint.
Të tre adoleshentët po shfrytëzojnë fuqinë e kodimit për të krijuar aplikacione që ndihmojnë në zgjidhjen e problemeve në komunitetet e tyre – dhe janë në mesin e më shumë se 350 studentëve nga 40 vende dhe rajone që janë përzgjedhur si fitues të sfidës së 2022.
Swift Student Challenge është vetëm një pjesë e WWDC22, së bashku me shënimet kryesore, ngjarjet, laboratorët dhe seminaret e disponueshme në internet, falas për komunitetin global të zhvilluesve të Apple. Dhe kur programimi të fillojë më 6 qershor, Mays, Tsuboi dhe Tint do të jenë ndër ata që synojnë teknologjitë, mjetet dhe kornizat më të fundit për t’i ndihmuar ata të ndërtojnë aftësitë e tyre të kodimit për të krijuar gjeneratën e ardhshme të aplikacioneve novator.
Kur Jones Mays II, 17 vjeç, projektoi paraqitjen e tij fituese të Swift Playgrounds, një aplikacion i quajtur Ivy, ai gjeti frymëzim në rrënjët e tij.
“Gjyshi im kishte një kopsht që ai e donte dhe rriti aq shumë ushqime saqë i lejoi njerëzit nga komuniteti të hynin dhe të merrnin atë që kishin nevojë,” tha Mays, i cili do të fillojë vitin e tij të fundit të shkollës së mesme në Hjuston, Teksas. “Edhe pse nuk mund të ecte në fund të jetës së tij, ai tregonte me gisht dhe aty i hidhja farat. Por ne gjithmonë duhej të përpiqeshim të shpëtonim nga bimët kudzu.”
Dhe kështu Mays vendosi të krijojë një aplikacion që nderoi gjyshin e tij, i cili ndërroi jetë disa vite më parë, duke ndihmuar kopshtarët e tjerë të identifikojnë dhe të heqin qafe bimët pushtuese si kudzu.
“Thjesht më ka pëlqyer shumë që kam qenë në gjendje të ndërtoj programe që janë në gjendje të shfaqin kreativitetin dhe pasionin tim në një mënyrë argëtuese dhe të lehtë,” tha Mays. “Swift ka qenë një pjesë e madhe e kësaj – e zbulova rreth një vit më parë dhe më pëlqen sa e lehtë është për t’u përdorur.”
Këtë verë, Jones do të ndihmojë të tjerët të mësojnë gjuhë programimi si Swift.
“Unë do t’i mësoj gjeneratën e ardhshme të studentëve se çfarë do të thotë të mësosh shkenca kompjuterike,” tha Mays. “Sepse unë me të vërtetë besoj se kur je në gjendje të mësosh shkenca kompjuterike, mund ta zbatosh atë në shumë fusha të tjera.”
Nuk është befasi për Mays që mësimdhënia është bërë pjesë e rrugëtimit të tij – ai vjen nga një linjë e gjatë edukatorësh. Ato përfshijnë nënën, vëllain dhe gjyshin e tij të ndjerë, i cili Mays mendon se do ta miratonte aplikacionin e krijuar për nder të tij.
“Ai ishte një njeri me pak fjalë,” tha Mays. “Por unë mendoj se ai do të thoshte, ‘Squirt, ke bërë një punë të mirë’.”
Kur bëhet fjalë për trajtimin e problemeve, 16-vjeçarja Angelina Tsuboi, e cila jeton në Redondo Beach, Kaliforni, nuk mund të zgjedhë vetëm një.
Përveç paraqitjes së saj fituese të Swift Playgrounds që mëson bazat e CPR, ajo gjithashtu ndihmoi në ndërtimin e një prototipi që monitoron cilësinë e ajrit, krijoi një faqe interneti për të ndihmuar organizatat e kërkimit dhe shpëtimit dhe projektoi një program komunikimi shkollor që fitoi Sfidën e Aplikacioneve të Kongresit.
“Jeta është e mbushur me probleme – të gjithë po luftojnë me të paktën një gjë,” tha Tsuboi. “Dhe programimi më mbushi me këtë ndjenjë shprese. Më dha një mënyrë për të ndihmuar në identifikimin e problemeve me të cilat po përballeshin njerëzit në komunitetin tim ose miqtë e mi dhe të përdor aftësitë e mia për t’i ndihmuar ata.”
Projekti që është më afër zemrës së saj është një aplikacion i quajtur Lilac, të cilin ajo e lançoi në App Store në mars.
“Mamaja ime është një nënë beqare dhe është nga Japonia,” tha Tsuboi. “Kur ajo erdhi në SHBA, ajo kishte probleme me gjuhën, kështu që unë bëra një aplikacion ku mund të gjeni burime të tilla si kujdesi për fëmijët, strehimi ose mundësi granti, dhe përkthyes në komunitet për t’ju ndihmuar të lidheni me ta.”
Kjo ndjenjë shërbimi përshkon gjithçka që bën Tsuboi dhe e mban atë në kërkim të projekteve të reja për t’u trajtuar.
“Të ndihmosh të tjerët ju ndihmon të qëndroni të përulur dhe të lidhur me komunitetin tuaj,” tha Tsuboi. “Kjo e bën botën të duket si një vend më i bukur dhe më mbush me një ndjenjë gëzimi – unë jam në gjendje të paktën të bëj një gjë që ndihmon në lehtësimin e kaosit në botë.”
Josh Tint pëlqen fjalët. 19-vjeçari nga Tucson, Arizona sapo mbaroi vitin e parë në Universitetin Shtetëror të Arizonës dhe po i fokuson studimet e tij në gjuhësi – veçanërisht në linguistikën e livandës, e cila është studimi i gjuhës së përdorur nga komuniteti LGBTQ+.
Tint krijoi një aplikacion që u mundëson njerëzve që po vënë në dyshim identitetin e tyre gjinor të provojnë përemra të ndryshëm.
“Një algoritëm do të fusë përemra të ndryshëm në pjesë të tekstit të mostrës,” tha Tint. “Ju mund të rrëshqitni përmes tekstit të mostrës – majtas ose djathtas për të treguar nëse ju pëlqen apo jo – për të kuptuar nëse një përemër i caktuar gjinor përputhet me identitetin tuaj.”
Frymëzimi për aplikacionin erdhi nga vetë udhëtimi i Tint.
“Kam vënë në dyshim identitetin tim gjinor dhe kështu e di që nuk ka shumë burime për të ndihmuar me këtë,” tha Tint. “Kështu që doja të përpiqesha të ndërtoja një mjet që mendoja se ishte më i zbatueshëm për përvojën time dhe mund të ndihmonte gjithashtu të tjerët. Doja që aplikacioni im të ndihmonte në tregimin e një historie.”
Tint e mësoi veten të kodonte në fillim të shkollës së mesme dhe krijoi një algoritëm për të zbërthyer dhe ndërtuar poezi. Ai e përdori për të hyrë në një poezi në konkursin e poezisë shkollore – dhe fitoi.
“Më pëlqen shumë kuadri i gjuhës natyrore i Swift,” tha Tint. “Është vërtet i fuqishëm dhe i shkëlqyeshëm për skriptimin – e kam përdorur për të ndërtuar modele të mësimit të makinerive për të ndihmuar në analizimin e të folurit.”
Në të ardhmen, Tint dëshiron të përdorë njohuritë e tij të gjuhësisë dhe programimit për të hartuar algoritme që ndihmojnë në zbutjen e paragjykimeve.
“Për momentin, shumë nga puna e bërë është vetëm në disa gjuhë dhe pasqyron paragjykimet e njerëzve që e shkruajnë atë,” tha Tint. “Ne duhet t’i adresojmë këto kufizime dhe të fillojmë ndërtimin e modeleve të reja me më shumë parametra dhe grupe të dhënash më të mëdha dhe më gjithëpërfshirëse.”
Apple është krenare që mbështet dhe përmirëson gjeneratën e ardhshme të zhvilluesve, krijuesve dhe sipërmarrësve përmes programit të saj vjetor të studentëve WWDC. Gjatë tre dekadave të fundit, mijëra studentë kanë ndërtuar karriera të suksesshme në teknologji, kanë themeluar startup-e të mbështetura nga sipërmarrjet dhe kanë krijuar organizata të fokusuara në demokratizimin e teknologjisë dhe inovacionet për të ndërtuar një të ardhme më të mirë.