Përgjysmohen oraret? Mbaron subvencionimi, transporti urban në krizë:Nëse qeveria s’na…

113 563 lexime

124,178FansaPëlqeje

Transporti urban në Tiranë duket se është zhytur në kaos të vërtetë. Rritja e çmimit të naftës bëri që të përgjysmohet kapaciteti, me arsyetimin se kostot janë të papërballueshme për sa kohë nuk ka rritje të kostos së biletës.

Me përfundimin e paketës së dytë të ndihmës së qeverisë, sektori i transportit ka thënës se nuk përballojnë dot vijimin e shërbimit minimal dhe as pagesën e punonjësve.

Këtë ia thanë qeverisë përmes një letre, ndërkohë që në intervista mediatike bëjnë me dije se nëse kjo e fundit nuk i përgjigjet do të përgjysmojnë oraret e autobusëve në qarkullim.

KËRKESA

Me përfundimin e paketës së dytë mbështetëse për kapërcimin e krizës së çmimeve, operatorët e transportit kërkojnë miratimin e ndihmës së radhës.

Dy shoqata, ajo Kombëtare e Transportit Qytetas dhe Shoqata e Transportit Urban dhe Interurban i kanë nisur një letër Kryeministrit Edi Rama dhe ministres së Infrastrukturës dhe Energjetikës, Belinda Balluku, në të cilën thonë se janë në situatë emergjente pasi nuk përballojnë dot çmimin e lartë të karburantit dhe pagesat e punonjësve.

“Çmimi i naftës është shumë i lartë dhe konsumi ynë bazuar në numrin e mjeteve në treg për kryerjen e veprimtarisë së transportit/frekuencën e kërkuar është shumë i lartë dhe automatikisht sjell dhe kosto shtesë, duke bërë që operatorët të operojnë në humbje ose në mungesë fitim.

Gjendja e operatorëve që pas krizës Covid-19 ka qenë në situatë të vështirë, ku operatorët kanë pasur vështirësi edhe në pagimin e detyrimeve të stafit të lindura nga kontrata e punës apo pagimin e sigurimeve shëndetësore dhe shoqërore të tyre”, citohet në letrën e shoqatave.

Në këto kushte, shtojnë ata, rritja e cilësisë së shërbimit dhe korrektesia në orare janë më të vështira për t’u arritur, duke mos përmendur shkurtimin e flotës urbane në qarkullim. Ndaj, kërkohet mbështetje financiare, e madje edhe më e madhe se dy të parat për të pasur rritje të cilësisë e jo vetëm ofrim shërbimi.

Lexo edhe :  Punonjësi i postës akuzohet për manipulim votash, bëri foto me fletët e votimit

Në 31 tetor përfundoi paketa e dytë 3-mujore e rimbursimit me 100 lekë për litër nafte të shpenzuar për kompanitë e transportit publik, ndërkohë që paketa e parë mbuloi shpenzimet për muajt mars-prill-maj duke lënë kështu dy muaj pa subvencion.

Tanimë, kryesore mbetet vijimësia e subvencionit, me qëllim që operatorët të kryejnë shërbimin si më përpara. Ata e pranojnë vetë këtë duke e nënvizuar në letër, por sidoqoftë kërkojnë vijimin e subvencionit për kushtet optimale që ofrojnë për funksionimin e shërbimit.

“Ky kompensim nuk ka ndikuar në rritjen e cilësisë dhe as nuk ka ofruar një ndihmë të mjaftueshme për ta”, nënvizohet në letrën drejtuar qeverisë, firmosur nga dy kryetarët e shoqatave, Dashnor Memaj dhe Kostandin Foni.

Shenjat e para të krizës u dhanë që në ditët e parë të këtij muaji, me shkurtimin e flotës në qarkullim dhe rrallimin e frekuencës së autobusëve. Dhjetëra udhëtarë, sidomos në orët e pikut, mbeten në pritje të gjata të urbanëve, duke rrezikuar çdo ditë orarin e punës.

Të fundit

“Dosjet Epstein”: Çfarë janë ato dhe pse mund ta fusin Trumpin në telashe

“Dosjet Epstein” kanë hyrë në përplasjen e pashembullt midis Elon Musk dhe Donald Trump. Miliarderi i Afrikës së Jugut, në...

Brooklyn Beckham “fsheh” tatuazhin për mamanë në mes të krizës familjare me prindërit

Brooklyn Beckham ka bërë një ndryshim të dukshëm në tatuazhet e tij, që për shumë mendohet si një “mesazh i heshtur” në mes të...

Restaurimi i Spaçit, reagon Ministria e Kulturës: Tymnajë e panevojshme

Në godinën e ish-burgut të Spaçit, monument kulture i kategorisë së dytë po kryhen disa ndërhyrje si pjesë e një projekti restaurimi të Institutit...

Tronditet tregu i aksioneve të Teslës: 152 miliardë dollarë të djegura në katër orë

Zgjati pothuajse një vit. Ishte 13 qershori i vitit 2024 kur, pak minuta pasi Trump ishte goditur nga një plumb në skenën e Butler,...

E dua grafitin në Paris, por “tagging” është një version vizual i “manspreading”

Më quani një “bobo” të shtresës së mesme, por arti i rrugës me frymëzim nuk ka asgjë të përbashkët me shkrimet e spërkatura që...

Lajme të tjera

Web TV