Transport publik falas? Shifrat tregojnë se nuk mund të realizohet

113 563 lexime

124,178FansaPëlqeje

Me Belind Këlliçin në Bashkinë Tiranë, transporti publik do të jetë për të gjithë falas.”

Por sa real është një premtim i tillë? Sipas të dhënave zyrtare te bashkisë Transporti publik urban në Tiranë  përdoret mesatarisht nga rreth 200,000 persona në ditë   duke pasur një kosto prej 248  milionë lekësh në një muaj.Pra vetëm për të kompensuar biletat që paguajnë qytetarët bashkia duhet të akordojë një fond prej 3 miliardë lekësh në një vit. Ndërkohë që për shpenzime të tjera për transportin publik bashkia e Tiranës parashikon 4.5 miliardë lekë të tjera  në buxhetin e viti 2023.

Në këtë mënyrë nëse ky shërbim do ofrohej falas 7.5 miliardë lekë  ose rreth 26% nga 28.8 miliardë lekë që është buxheti  total i bashkisë do të shpenzohej vetëm për transportin publik. Kostoja do të transferohej më pas  po tek qytetarët e madje  disafish. Edhe pse do te kishin falas bileten 40 lekeshe te urabanit, qytetareve te tiranes do tu mungonin sherbime te tjera cilesoire, pasi  nje pjese te mire e takasve dhe tarifave locale qe ata paguajne per pushtetin vendor,  nuk do te shkonin per mirmbajtjen apo investimet në shkolla e kopshte.

Transporti publik qytetas, rrethqytetas, ndërqytetas në rang vendi numëron rreth 3 mijë e 300 mijë të punësuar, sipas shifrave të publikuara vitin e kaluar nga Ministria e Energjitikës dhe Infrastrukturës, me nje flote prej 1 mijë mjetesh. konsumi i karbuantit nga keto mjete shkon deri ne 2 milionë litra në muaj .(169 leke/liter).

Mesatarisht kosto e përllogaritur e pagave të personelit për Tiranën kap vlerën e 13.200.000  lekëve çdo muaj ose 158.400.000 leke ne vit. Nese transporti publik ne Tirane do te ofrohej falas, me shpenzime te mbuluara nga bashkia , atehere minimalisht cdo muaj detyrimet do te ishin prej (13.200.000  paga/muaj + 374.000.000 leke/muaj karburant) 387.200.000 leke ne muaj.

Lexo edhe :  Si do të votojnë shqiptarët në 2025? Ish-ministri Damian Gjiknuri zbërthen detaje

Që prej vitit 2013 shërbimi i transportit publik urban kryhet nga 11 operatorë privatë të cilët realizojnë shërbimin në 16 linja të ndryshme. Operatorët zotërojnë gjithsej një flotë prej 311 mjetesh ndërkohë që bashkia subvencionion të gjitha kategoritë në nevojë siç janë personat me aftësi të kufizuar, personat me ndihmë ekonomike dhe studentët, duke marrë parasysh të gjitha këto transporti public falas, nuk do të ofronte asnjë ndihmë reale për qytetarët në kushte të vështira ekonomike.

Në këtë mënyrë premtimi i Belind Këllicit duket se është vetëm një tjeter premtim jo real, pas atij të Lulzim Bashës 12 vite me pare për ndërtimin e një tramvaji,  i cili mbeti vecse ne deklaratat elektorale./Abc news

Të fundit

“S’kemi mjaftueshëm forca për….”/ Zelensky: Mbështetemi në diplomaci

Ukraina nuk ka forca të mjaftueshme për të rimarrë Donbasin dhe Krimenë me mjete ushtarake, ndaj mbështetet në diplomaci....

Dimri pritet të rëndojë gjendjen humanitare në Rripin e Gazës

Ndërsa bisedimet për lirimin e pengjeve dhe arritjen e një marrëveshjeje armëpushimi në Rripin e Gazës kanë rifilluar, dimri pritet të vështirësojë gjendjen e...

Google Maps “demaskon” vrasësin, ngarkoi trupin e viktimës në makinë (FOTO)

Një foto tronditëse nga Google Street View ka çuar në zbulimin e një vrasje në provincën e Sorias, në Spanjë. Imazhi tronditës që tregon një burrë...

Kushton 356 mln €/ Çelet gara ndërkombëtare për ndërtimin e hekurudhës Vorë-Hani i Hotit

“Gara ndërkombëtare është e hapur dhe ne jemi shumë të sigurt se shumë kompani europiane do të jenë garuese ashti siç ka ndodhur më...

“Inflacioni ka rënë, punësimi është rritur”, Sejko: Ekonomia në një mjedis pozitiv

Banka e Shqipërisë ka lënë të pandryshuar normën bazë të interesit për lekun në 2.75%. Kjo u konfirmua nga Guvernatori i Bankës së Shqipërisë, Gent...

Lajme të tjera

Web TV