Natyrisht, ne jemi më të tërhequr nga lajmet negative si fatkeqësitë natyrore, krimet ose aksidentet. Por të harrosh lajmet e këqija është e vështirë.
Kjo u demonstrua nga një studim i kryer në Universitetin kanadez McGill, në të cilin studiuesit përdorën teknologjinë e gjurmimit të syve për të studiuar se cilat artikuj ishin më të ndjeshëm ndaj njerëzve. Kjo vëmendje selektive u shfaq në të gjithë vullnetarët e përfshirë nga studiuesit që shqyrtuan zgjedhjet e lexuesve nga 17 vende të ndryshme, të vendosura në të gjitha kontinentet.
PARAGJYKIM NEGATIV. Por kjo nuk mjafton: ajo që lexojmë dhe shohim në TV, nga ana tjetër, mund të rrisë paragjykimet tona negative. Për shembull, shumë kanë frikë nga terrorizmi edhe pse “numri i njerëzve të vrarë nga grupe të armatosura të këtij lloji në 20 vitet e fundit në Shtetet e Bashkuara është më i vogël se numri i amerikanëve që vdiqën në vaskat e tyre në të njëjtën periudhë,” ilustron psikologët socialë. John Tierney dhe Roy Baumeister.
Në fund të fundit, përqendrimi te problemet fillimisht se sa te lajmet e mira ka shumë përparësi, të tilla si shmangia e humbjeve të mëtejshme, për shembull. Por sipas Baumeister, duhen të paktën katër lajme pozitive për të na bërë të harrojmë vetëm një negativ .