Përdorimi i shërbimeve celulare nga shqiptarët pësoi përsëri rënie në tremujorin e parë të këtij viti.
Sipas të dhënave nga Autoriteti i Komunikimeve Elektronike dhe Postare (AKEP), trafiku i thirrjeve dalëse pësoi rënie me 15% krahasuar me të njëjtën periudhë të një viti më parë dhe me 13.7% krahasuar me tremujorin e fundit të vitit të kaluar.
Edhe numri i mesazheve të shkruara pësoi rënie me 23.5% me bazë vjetore dhe me 19.3% krahasuar me tremujorin e fundit të vitit 2022.
Çdo abonent e përdori mesatarisht celularin për 130 minuta në muaj, 20% më pak krahasuar me të njëjtën periudhë të një viti më parë. Numri i mesazheve të shkruara zbriti në 12 për përdorues në muaj, 28% më pak krahasuar me të njëjtën periudhë të një viti më parë.
Të vetmet shërbime në rritje për tremujorin e parë të vitit ishin ato të internetit, që iu rikthyen rritjes, pas rënies së papritur në tremujorin e fundit të vitit 2022.
Statistikat tregojnë se trafiku i internetit nga rrjetet celulare u rrit me 11.6% krahasuar me tremujorin e mëparshëm dhe me 1.7% krahasuar me të njëjtën periudhë të një viti më parë. AKEP vlerëson se çdo përdorues i telefonisë celulare shpenzoi mesatarisht 7.47 GB (gigabyte) internet në muaj, në rritje me 18.2% krahasuar me tremujorin e mëparshëm dhe me 3.5% krahasuar me të njëjtën periudhë të një viti më parë.
Ekspertët e shpjegojnë rënien e përdorimit të thirrjeve dhe SMS-ve nga celulari me zhvendosjen e tyre drejt aplikacioneve OTT (over the top) të lidhura me internetin. E thënë ndryshe, thirrjet dhe mesazhet po përcillen më shumë nëpërmjet aplikacioneve, si whatsapp.
Edhe numri i përdoruesve të shërbimeve celulare (që në fakt matet si numër i kartave SIM/numrave celularë aktivë) pësoi rënie të mëtejshme në tremujorine parë të vitit, me 0.5% më pak krahasuar me fundin e vitit 2022, megjithatë ruajti një rritje vjetore pozitive, me 6.5%.
Pas bashkimit mes ONE dhe Albtelecom në operatorin e ri, One Albania, që nga fillimi i këtij viti, numri i operatorëve celularë në Shqipëri është reduktuar në dy, duke e rikthyer tregun në të njëjtën strukturë si në vitin 2008.
Gjatë tremujorit të parë me strukturën e re duopol, Vodafone Albania ka fituar lehtësisht terren në ecurinë e numrit të përdoruesve aktivë. Për Vodafone Albania, ky numër u rrit me 1.1% krahasuar me fundin e vitit të kaluar, ndërsa për One Albania numri i përdoruesve aktivë pësoi rënie me 2%. Megjithatë, One Albania vazhdon të kryesojë, me 52% të numrit të përgjithshëm të përdoruesve aktivë.
Për vitin e kaluar, volume i tregut të komunikimeve celulare arriti në 25.4 miliardë lekë, në rritje me 3.7% krahasuar me një vit më parë.
Në ndarjen e tregut sipas xhiros së gjeneruar nga segmenti celular, edhe përgjatë vitit 2022 operatori me pjesën e tregut më të madhe përsa i përket të ardhurave ishte Vodafone Albania me rreth 52%, i ndjekur nga One Communications me 36% dhe Albtelecom me rreth 12%./MONITOR