Edhe pse ka nostalgji për epokën e mundësive të pasluftës, ka edhe antisemitizëm – dhe turbulenca shtëpiake mes prindërve të tij (Michelle Williams dhe Paul Dano). Por përmes krijimeve të Sammy-t, Spielberg na kujton se si filmat mund të zbulojnë të vërtetën dhe ta shtrembërojnë atë.
SHBA– FABELMANËT:Steven Spielberg nxjerr historinë e tij për filmin e ri, një dramë emocionale e viteve 1950 për familjen, rritjen dhe fuqinë e kinemasë. Ai ndjek Sammy Fabelman (i luajtur nga Gabriel LaBelle si adoleshent), i cili bëhet i fiksuar pas krijimit të filmave në moshë të re dhe vazhdon me ëndrrën e tij celuloid ndërsa familja zhvendoset nga Nju Xhersi në Arizona në Kaliforni. Edhe pse ka nostalgji për epokën e mundësive të pasluftës, ka edhe antisemitizëm – dhe turbulenca shtëpiake mes prindërve të tij (Michelle Williams dhe Paul Dano). Por përmes krijimeve të Sammy-t, Spielberg na kujton se si filmat mund të zbulojnë të vërtetën dhe ta shtrembërojnë atë.
HENRY V-Për filmin e tij të parë si regjisor, ylli i skenës Kenneth Branagh mori një dramë historike me histori : përralla e Shekspirit për një lider të ri që provonte veten në fushën e betejës ishte gjithashtu debutimi i Laurence Olivierit pas kamerës. I patrembur, Branagh krijoi një version që është më i tensionuar dhe brutal – dhe më baltë – se ai i paraardhësit të tij thespian, duke ruajtur poezinë dhe pasionin e shfaqjes (“Ne pak, ne pak të lumtur” etj). Një kast me peshë mbështetëse, duke përfshirë Judi Dench, Paul Scofield dhe Brian Blessed, ndihmojnë për të sjellë në jetë një film plot zjarr dhe finesë.
EAT-Një tjetër film i mrekullueshëm fantastiko-shkencor i nxjerrë nga shkrimet e Philip K Dick, ky bashkëpunim Tom Cruise/Steven Spielberg bashkon më të mirën e të dyve. Cruise luan një polic në njësinë Precrime në vitin 2054 në Uashington, i cili përdor klerikët për të parashikuar vrasjet përpara se ato të ndodhin. Kur emri i tij del në pah si një vrasës i ardhshëm, ai shkon në arrati, me psikika e brendshme e Samantha Morton në fokus të përpjekjes së tij për të provuar pafajësinë e tij. Aksionet e Cruise (të gjitha ato vrapime!) dhe ndërtimi i aftë i botës nga Spielberg e bëjnë këtë thriller një domosdoshmëri – por ju e dinit që tashmë.
HAP GAMA-Mes aktorëve-regjisorë Kevin Costner dhe Clint Eastwood, flaka e perëndimit të Hollivudit ka vazhduar të ndizet që nga epoka e tij e artë. Oferta e Costner-it e realizuar në vitin 2003 në hapësirat kinematografike të Montanës, ndërsa tregon një fije të fortë të kullotësve të lirë dhe blegtorëve. Bosi i Robert Duvall-it drejton një tufë së bashku me Charley-in e heshtur por besnik (Costner), por ata bien në kundërshtim me pronarin e tokës së Michael Gambon. Joshja e hedhjes së rrënjëve – e mishëruar në motrën e doktoreshës Annette Bening – bëhet një faktor për Charley-n, edhe pse duhet të merret një llogari së pari.
Candyman-Vazhdimi tërheqës dhe i hidhur i Nia DaCosta-s i chiller-it të vitit 1992, strehon bukur brenda mbretërisë së horrorit popullor afrikano-amerikan të producentit dhe bashkë-shkrimtarit të tij Jordan Peele. Artisti i Yahya Abdul-Mateen II nga Chicago dhe partnerja e tij kuratore (Teyonah Parris) e shohin jetën e tyre të klasës së mesme duke u shkatërruar kur ai hulumton geton e qytetit tani të shkatërruar, Cabrini Green dhe babaxhiun e tij me dorë. Përveç frikësimeve të trajtuara me mjeshtëri, përshkrimi i DaCosta-s i jetës urbane të zezakëve rezulton mjaft kompleks./I.S