Gjermania, një vend i mirë për të qenë hebre

113 563 lexime

124,178FansaPëlqeje

Konsensusi politik pro-izraelit ka mbyllur çdo zë kundërshtues

Nga Deborah Feldman

Unë kam jetuar në Gjermani për gati një dekadë tani, por të vetmit njerëz me të cilët kam qenë në gjendje të diskutoj ndonjëherë për konfliktin në Lindjen e Mesme janë izraelitët dhe palestinezët. Gjermanët priren të ndërpresin çdo përpjekje për bisedë konstruktive me frazën shumë të preferuar se tema është shumë e ndërlikuar. Si rezultat, mirëkuptimet që kam arritur në lidhje me zhvillimet gjeopolitike të tre dekadave të fundit janë rezultat i bisedave private, të fshehura në mënyrë të sigurtë larg syve gjykues të një shoqërie gjermane të etur për të na dhënë leksione se si çdo kritikë ndaj Izraelit është antisemitike. Kam zbuluar gjithashtu se një marrëdhënie transaksionale përcakton përfaqësimin publik të hebrenjve në Gjermani – dhe errëson pikëpamjet e një shumice të padukshme të hebrenjve që nuk i përkasin komuniteteve të mbështetura financiarisht nga shteti gjerman dhe nuk e theksojnë vazhdimisht rëndësi unike e besnikërisë së pakushtëzuar ndaj shtetit të Izraelit. Për shkak të fuqisë së madhe që kanë institucionet dhe komunitetet zyrtare, zërat që nuk janë të lidhur shpesh heshten ose diskreditohen, duke u zëvendësuar me zërat më të zhurmshëm të gjermanëve, komplekset e fajit të Holokaustit të të cilëve i bëjnë ata të fetishizojnë hebrenjtë deri në mishërim obsesiv-kompulsiv.

Kur kohët e fundit botova një libër për këtë shpërngulje të përhapur të popullit hebre në Gjermani nga oportunistë me mendje të vetme, reagimi ishte tregues: një gazetar që shkruante për një gazetë hebreje gjermane i tregoi të gjitha për urrejtjen ndaj Izraelit dhe stresin tim të supozuar post-traumatik si një grua që ishte larguar nga komuniteti ultra-ortodoks. Spektri i trashëgimisë hebraike përdoret vazhdimisht për pushtet, sepse vetë hebreja është e shenjtë dhe e paprekshme. Ashtu si shumica e hebrenjve laikë në Gjermani, unë jam mësuar me agresionin e drejtuar ndaj nesh nga entiteti i fuqishëm i mbështetur nga shteti i “judaizmit zyrtar”. Shfaqjet teatrore që marrin duartrokitje në Nju Jork dhe Tel Aviv anulohen në Gjermani me urdhrin e saj, autorët nuk ftohen, çmimet tërhiqen ose shtyhen, kompanitë e medias janë nën presion për të përjashtuar zërat tanë nga platformat e tyre. Që nga 7 tetori, kushdo që kritikon përgjigjen gjermane ndaj sulmeve të tmerrshme të organizatës terroriste Hamas i është nënshtruar edhe më shumë margjinalizimit se zakonisht.

Kur vura re se si palestinezët, dhe myslimanët në përgjithësi, në Gjermani po mbaheshin përgjegjësi kolektivisht për sulmet e Hamasit, nënshkroa një letër të hapur së bashku me më shumë se 100 akademikë, shkrimtarë, artistë dhe mendimtarë hebrenj, në të cilën u kërkuam politikanëve gjermanë që të mos hiqni hapësirat e fundit të sigurta që njerëzit të shprehin pikëllimin dhe dëshpërimin e tyre. Pati reagime të menjëhershme nga komuniteti zyrtar hebre gjerman. Më 1 nëntor, pikërisht kur isha gati të shfaqesha në një emision televiziv me zëvendëskancelarin, Robert Habeck, më dërguan një pamje nga ekrani i një postimi në të cilin i njëjti gazetar hebre gjerman që sulmoi librin tim diskutonte publikisht fantazitë rreth meje duke u mbajtur peng në Gaza. Më ndali zemrën të ftohtë. Papritur, gjithçka u bë e qartë për mua. Të njëjtët njerëz që kishin kërkuar që çdo musliman në Gjermani të dënonte sulmet e Hamasit në mënyrë që të merrnin leje për të thënë diçka tjetër, ishin mirë me vdekjet e civilëve për sa kohë që viktimat ishin njerëz me pikëpamje të kundërta. Mbështetja e pakushtëzuar e qeverisë gjermane për Izraelin jo vetëm që e pengon atë të dënojë vdekjet e civilëve në Gaza – ajo gjithashtu e lejon atë të injorojë mënyrën se si hebrenjtë kundërshtarë në Gjermani po hidhen nën të njëjtin autobus si ata në Izrael. Njerëzit që u vranë dhe u ndotën tmerrësisht më 7 tetor i përkisnin segmentit laik të shoqërisë izraelite me prirje të majtë; shumë prej tyre ishin aktivistë për bashkëjetesë paqësore. Mbrojtja e tyre ushtarake u humb për hir të kolonëve radikalë në Bregun Perëndimor, shumë prej të cilëve janë fundamentalistë militantë. Për shumë izraelitë liberalë, premtimi i shtetit për sigurinë për të gjithë hebrenjtë tani është ekspozuar si selektiv dhe i kushtëzuar. Në mënyrë të ngjashme, në Gjermani, mbrojtja e hebrenjve është interpretuar në mënyrë selektive për t’u zbatuar vetëm për ata që janë besnikë ndaj qeverisë nacionaliste të djathtë të Izraelit. Në Izrael, pengjet e mbajtura nga Hamasi shihen nga shumë njerëz si tashmë të zhdukur, një sakrificë e nevojshme e rëndësishme vetëm për aq sa mund të përdoren për të justifikuar luftën e dhunshme që e drejta fetare ka pritur. Për nacionalistët izraelitë, 7 tetori ishte dita e tyre personale X, fillimi i përmbushjes së profecisë biblike eskatologjike të Gogut dhe Magogut, ardhja e një lufte për t’i dhënë fund të gjitha luftërave dhe për t’i dhënë fund të gjithë popujve të huaj. Shumë nga familjet e viktimave të 7 tetorit, të cilët kanë bërë thirrje për t’i dhënë fund këtij cikli tmerri, urrejtjeje e dhune, të cilët i janë lutur qeverisë izraelite të mos hakmerret në emrin e tyre, nuk dëgjohen në Izrael. Dhe meqenëse Gjermania e sheh veten si aleate pa kushte me Izraelin si rezultat i Holokaustit, ata me fuqi dhe ndikim në shoqërinë e saj kërkojnë të krijojnë kushte të ngjashme për diskursin e saj publik në vend.

Lexo edhe :  Dronët ukrainas sulmojnë Moskën përpara paradës së madhe ushtarake

Disa nga pengjet e mbajtura nga Hamasi kanë nënshtetësi gjermane, kështu që kur pyeta një politikan nga koalicioni qeverisës gjerman se cili ishte qëndrimi i qeverisë ndaj atyre njerëzve, u trondita kur përgjigja e tij, privatisht, ishte: Das sind doch keine reinen Deutschen, e cila përkthehet në: mirë, ata nuk janë gjermanë të pastër. Ai nuk zgjodhi nga një mori termash krejtësisht të pranueshëm për t’iu referuar gjermanëve me shtetësi të dyfishtë, ai nuk përdori as mbiemra të tillë si richtige ose echte për t’iu referuar atyre që nuk ishin gjermanë të plotë ose të duhur – përkundrazi, ai përdori nazistët e vjetër. term për të dalluar arianët dhe jo-arianët.

Publikisht, i njëjti politikan i qendrës së majtë trumbeton në media qëndrimin pro-izraelit të Gjermanisë në çdo rast, por në të njëjtën kohë duket se i fërshëllon ekstremit të djathtë antisemitik duke e cilësuar Gjermaninë si të pafuqishme, por për të pranuar kërkesat e Izraelit, edhe nëse rezultati i saj Bombardimi është humbje masive e jetës civile në Gaza.

A është çudi që hebrenjtë në Gjermani shqetësohen se obsesioni i vendit me Izraelin ka të bëjë më shumë me psikikën gjermane sesa ndjenjën e tyre të sigurisë dhe përkatësisë?

Në fillim të këtij muaji, Habeck regjistroi një video si një burrë shteti mbi antisemitizmin, në të cilën ai siguroi gjermanët se e kuptonte se mbrojtja e jetës hebreje ishte e një rëndësie parësore. Shumë e interpretuan atë si një përpjekje për të rritur kredencialet e tij drejtuese; sigurisht që ishte një përpjekje e qartë për të zënë një hapësirë retorike që kancelari Olaf Scholz dhe ministra të tjerë të rëndësishëm si Annalena Baerbock e kanë lënë bosh në mënyrë të dukshme dhe shqetësuese. Nuk e kam planifikuar fjalimin 10-minutësh që i drejtova Habeck-ut gjatë paraqitjes sime në televizion, por diçka ndodhi si rezultat i asaj pamjeje të tmerrshme të ekranit; E hodha jashtë skenarin dhe i thashë të gjitha, me zemrën që tani më rrihte aq shpejt sa mund ta dëgjoja në veshët e mi, më shkurtohej fryma dhe zëri më dridhej. Thashë gjithçka që kishte pasur në zemrën time dhe në mendjen time: dëshpërimin në këtë luftë të pafund dhe pafuqinë tonë përballë tmerreve të saj; frika nga kolapsi i qytetërimit tonë për shkak të dobësimit në rritje të sistemit të vlerave që e mban atë të bashkuar; pikëllimi për përçarjen e një diskursi që prish lidhjet midis miqve, familjes dhe fqinjëve; zhgënjimi nga hipokrizia e hapur që përdoret për të heshtur zërat kritikë; dhe po, zhgënjimi im për vetë Habekun, i cili kishte qenë një fener shprese për votuesit si unë në rrugën e tij jokonvencionale drejt suksesit politik.

Mendova për të mbijetuarit e Holokaustit që më kishin rritur dhe mësimet që kisha nxjerrë nga literatura e të mbijetuarve si Primo Levi, Jean Améry, Jorge Semprún dhe shumë të tjerë, dhe iu luta zv.kancelarit të kuptonte pse i vetmi mësim legjitim për të mësosh nga tmerret e Holokaustit ishte mbrojtja e pakushtëzuar e të drejtave të njeriut për të gjithë dhe se thjesht duke i zbatuar me kusht vlerat tona, ne tashmë po i delegjitimonim ato. Në një moment, unë i thashë: “Ti do të duhet të vendosësh midis Izraelit dhe hebrenjve”. Për shkak se këto gjëra nuk janë të këmbyeshme, dhe ndonjëherë edhe kontradiktore, pasi shumë aspekte të jetës hebreje kërcënohen nga besnikëria e pakushtëzuar ndaj një shteti që i sheh vetëm disa hebrenj si të denjë për mbrojtje. Nuk mendoj se ai e priste fjalimin tim. Por ai u përpoq të bënte më të mirën, duke u përgjigjur se ndërsa e kuptonte se perspektiva ime ishte një qartësi morale e admirueshme, ai mendonte se nuk ishte vendi i tij si politikan në Gjermani, në vendin që kreu Holokaustin, të miratonte këtë pozicion. Dhe kështu, në atë moment, arritëm në një pikë të diskursit gjerman ku tani e pranojmë hapur se Holokausti po përdoret si justifikim për braktisjen e qartësisë morale.

Shumë gjermanë, duke përfshirë edhe mua, i kishin varur shpresat te Habeku. Ne e pamë atë si djalin e vogël, njërin prej nesh, një ëndërrimtar dhe një tregimtar, dikush që hyri në politikë sepse mendonte se mund ta ndryshonte atë – por në vend të kësaj, duket se e ka ndryshuar atë. Ai, me sa duket, ka adoptuar të njëjtën qasje transaksionale si të gjithë politikanët gjermanë që erdhën përpara tij. Dhe nëse ai nuk do të flasë me ne, kush do të flasë? Ndërsa partitë e ekstremit të djathtë si AfD-ja e Gjermanisë dhe Tubimi Kombëtar i Francës kërkojnë të zbardhin dekada të mohimit të Holokaustit dhe urrejtjes etnike me përqafimin e përshtatshëm të pakushtëzuar të Izraelit (sepse pse nazistët do të kishin një problem me hebrenjtë që janë larg?), ne mundemi tani shikoni se sa të mashtruar ishim të gjithë duke menduar se ky lloj ekuivokimi moral nuk kishte mbërritur në zemër të shoqërisë liberale. Deklaratat e AfD-së së ekstremit të djathtë dhe qeverisë së qendrës së majtë në debatin e parlamentit gjerman javën e kaluar mbi përgjegjësinë historike të vendit ndaj hebrenjve ishin aq të ngjashme sa nuk munda t’i dalloja për jetën.

Të fundit

Seanca në Strasburg, Europa vendos piketat për Kosovën: Larg Kinës dhe Rusisë

Nga Monada Mehmetaj, Strasburg Te mbledhur ne nje seance parlamentare ne Strasburg, Eurodeputetet diskutuan raportin e z. Riho Terras i...

Berisha dështon me mitingun në Korçë! Rama e mbushi sheshin plot, PD ‘gjysmake’

Teksa na ndajnë 4 ditë nga zgjedhjet e 11 majit, partitë politike janë duke zhvilluar takimet e fundit përmbyllëse në 12 qarqet e vendit. Pak...

10 mijë vetë në Lungomare, Rama tregon në Kuç të Labërisë sa mandate merr PS

Kryeministri Edi Rama do të zhvillojë të enjten pasdite në orën 16:30 takimin e madh përmbyllës të fushatës në qarkun Vlorë. Pritet që ky...

4 ditë para zgjedhjeve: Këshilltari i Tomë Doshit braktis PSD dhe i bashkohet Benet Becit

Gara e fortë elektorale në qarkun e Shkodrës ka sjellë edhe lëvizje tek forcat politike vendore. Gjovalin Ndoj, anëtar i Këshillit Bashkiak i zgjedhur nën...

Nëna humbet fëmijën 15 vjeç në Elbasan, bën denoncimin pas tri javësh

Nëna e një 15-vjeçari nga Elbasani ka bërë denoncimin për humbjen e djalit të saj, i cili ka ikur nga shtëpia më 16 prill...

Lajme të tjera

Web TV