Covid po riformulon jetën tonë, duke i bërë sjellje normale që deri pak muaj më parë dukeshin të largëta, në mos të paimagjinueshme: nga përshëndetjet nga bërryl në bërryl , tek maskat , tek puna nga shtëpia (ndoshta me pizhame). Në mes të gjithë këtyre zakoneve të reja, disa (shpresojmë) vetëm të përkohshme, ka një që duket se ka mbërritur për të qëndruar: blerjet në internet, që deri pak kohë më parë ishte një shërbim që vetëm disa (ndoshta më teknologjike, ose më të rinjtë. ato), gjatë pandemisë është bërë pothuajse i domosdoshëm. Sipas një raporti të IBM, të publikuar në faqen e Forumit Ekonomik Botëror , në lidhje me zakonet e konsumatorëve amerikanë, Covid parashikoi kalimin në blerjet dixhitale për pesë vjet.
Alkooli dhe thonjtë. Në lidhje me SHBA-në, të dhënat flasin qartë: në tremujorin e parë të 2020, shitjet në dyqane ranë me 25%, dhe më pas ranë me 75% në tremujorin e dytë (kur shumë shtete ishin në karantinë të plotë). Krahasimi me 2019 është i pamëshirshëm: 2020 do të mbyllet me një rënie të përgjithshme të shitjeve prej 60% për dyqanet fizike dhe një rritje prej 20% për tregtinë elektronike.
La pandemia ha però anche ridefinito le categorie di cosa è essenziale e cosa nr. L’abbigliamento, ad esempio, ha perso importanza nei mesi in cui il look si alternava tra la tuta e il pigiama con gli orsacchiotti; come dappertutto, invece, negli USA sono cresciuti gli acquisti di alcolici (+16%), di materiali per il fai-da-te in casa (+14%) e, naturalmente, di generi alimentari (+12%).
Gjigantë dhe xhuxhë. Në këtë pamje më pak se rozë, veçanërisht për bizneset e vogla dhe të mesme, të cilat luftojnë për të vazhduar me kohën dhe për të qenë konkurrues në internet, gjigantët e shitjeve në internet kanë parë rritje të shitjeve me ritme të paparë më parë: Amazon, për shembull, në tremujori i parë i vitit do të kishte shënuar një +40% në shitje dhe fitime rekord. Edhe Everli (ish Supermercato24), një startup italian i blerjeve në internet, po përjeton një moment të artë: në tre vjet ka dyfishuar xhiron e tij dhe pandemia ka kontribuar ndjeshëm në rritjen e të ardhurave.
Me këtë përshpejtim të papritur drejt online, shpresa e vetme e dyqaneve fizike është të adoptojnë një perspektivë shumëkanalesh duke ofruar, përveç blerjeve në vend, edhe blerje online dhe shërbime të dërgesës në shtëpi.
/E.T