1982 – Avioni Pan Am 759, rrëzohet në Kenner, të Luizianës, vriten të 153 vetë

113 563 lexime

124,178FansaPëlqeje

8 korrik 1982 – Një nga tragjeditë më të rënda ajrore në historinë e SHBA-ve ndodhi kur fluturimi Pan Am 759, një avion civil i tipit Boeing 727-235, u rrëzua menjëherë pas ngritjes nga aeroporti ndërkombëtar i Nju Orlinsit (New Orleans International Airport), në qytetin Kenner, Luiziana.

Ngjarja

Fluturimi Pan Am 759 ishte planifikuar të fluturonte nga Miami drejt San Diegos, me ndalesa ndërmjetëse në New Orleans dhe Las Vegas. Në orën 16:09, avioni u ngrit nga pista nën kushte të këqija atmosferike, përfshirë stuhi të fuqishme, erëra të ndryshueshme dhe mikrorryma të fuqishme të zbritjes (downdraft/microburst) — një fenomen i rrezikshëm meteorologjik që mund të destabilizojë avionët gjatë ngritjes ose uljes.

Vetëm pak çaste pas ngritjes, avioni humbi lartësinë dhe kontrollin, duke u përplasur në një lagje të populluar në qytetin Kenner. Të 145 personat në bord (138 pasagjerë dhe 7 anëtarë të ekuipazhit) humbën jetën, së bashku me 8 banorë në tokë, duke e çuar bilancin total në 153 viktima.

Pasojat

Ky aksident ishte fatkeqësia më e madhe ajrore në SHBA gjatë vitit 1982 dhe mbetet një ndër më tragjiket në historinë e linjës ajrore Pan Am. Përveç jetëve të humbura, përplasja shkaktoi dëme të mëdha në infrastrukturë, duke shkatërruar 6 shtëpi dhe dëmtuar disa të tjera.

Hetimi dhe shkaqet

Pas një hetimi të gjerë, Bordi Kombëtar i Sigurisë së Transportit (NTSB) arriti në përfundimin se mikrorrymat e zbritjes ishin shkaku kryesor i aksidentit, për të cilat, në atë kohë, nuk kishte sisteme të avancuara paralajmërimi në avionët komercialë. Po ashtu, u ngritën pikëpyetje për mospërdorimin e të dhënave meteorologjike të kohës reale dhe mungesën e trajnimeve specifike të pilotëve për situata me microburst.

Lexo edhe :  Grushti i shtetit në Qipro, 15 korrik 1974 – Fillimi i ndarjes së ishullit

Ndikimi në industrinë ajrore

Si pasojë e këtij aksidenti dhe të ngjashmëve në vitet 1980, autoritetet ajrore amerikane filluan:

Zhvillimin dhe vendosjen e radarëve për mikrorrymat në aeroportet më të mëdha.

Trajnime më të rrepta për pilotët lidhur me situatat e motit ekstrem.

Përmirësime në protokollet e sigurisë dhe komunikimit ndërmjet kontrollorëve të trafikut ajror dhe pilotëve.

Tragjedia e Pan Am 759 është një kujtesë e dhimbshme për pasigurinë që sjell natyra në aviacion, por gjithashtu një pikë kthese për përmirësimin e standardeve të sigurisë që sot mbrojnë miliona udhëtarë çdo ditë.

Përgatiti: L.Veizi

Të fundit

The Economist: Kushner do t’i kërkojë qeverisë burime uji për Sazanin dhe Zvërnecin

Nëse planet e tij ecin përpara, Kushner do të presë që qeveria të gjejë burime uji edhe për këto...

Fryrje dhe mavijosje në gjymtyrë, Shtëpia e Bardhë reagon për shëndetin e Trump

Presidenti Donald Trump është diagnostikuar me pamjaftueshmëri kronike venoze, një gjendje e zakonshme shëndetësore që prek qarkullimin e gjakut në këmbë, bëri të ditur...

Mirror: Shqipëria një perle evropiane, me qytete me kalldrëm dhe plazhe mahnitëse

Lauren Haughey, gazetare e “Mirror”, e përshkruan Shqipërinë si “vendin më të habitshëm ku kemi qenë ndonjëherë”, në një artikull që vlerëson bukuritë natyrore...

Parashikimi i motit për ditën e sotme, sa do të shkojnë temperaturat

Këtë të premte, në Shqipëri vijon depërtimi i masave ajrore të nxehta nga Afrika drejt rajonit të Ballkanit, duke sjellë edhe në vendin tonë...

1536 – Shkëputja e Anglisë nga Kisha e Romës

Një histori që përfundon me shpalljen e pavlefshmërisë së urdhëresave anglikane nga Papa Leo XIII Ngjarja e vitit 1536, e njohur si fillesa formale e...

Lajme të tjera

Web TV