Shpenzimet e konsumatorit në Kinë patën rritje të qëndrueshme në periudhën janar- korrik , me shitjet me pakicë të mallrave të konsumit që u rritën me 4.8 për qind në baza vjetore.
Sipas të dhënave zyrtare të publikuara të premten nga Zyra Kombëtare e Statistikave (NBS), vetëm në korrik, shitjet me pakicë të mallrave të konsumit u rritën me 3.7 për qind nga një vit më parë në gati 3.88 trilionë juanë (rreth 543.6 miliardë dollarë amerikanë), shkruan “Xinhua”.
Tregtia e mallrave të konsumit vazhdoi të nxisë rritjen. Ndër shitësit kryesorë me pakicë, shitjet e pajisjeve shtëpiake dhe pajisjeve audio-vizuale u rritën me 28.7 për qind në baza vjetore, ndërsa mobiljet u rritën me 20.6 për qind.
Shitjet me pakicë online mbetën një pikë e fortë, duke u rritur me 9.2 për qind në baza vjetore në shtatë muajt e parë.
Shitjet e mallrave fizike online u rritën me 6.3 për qind, duke përbërë gati një të katërtën e shitjeve totale me pakicë./kb