Profeti Muhamed mendohet të ketë qenë një përkrahës i madh i parathënies.
“Kur gratë myslimane duan udhëzime për seksin dhe intimitetin, ekziston një burim që mund të mos duket i qartë, por megjithatë ka përgjigje”, Profeti Muhamed (a.s).
Profeti Muhamed ishte një ideal romantik dhe seksual për myslimanët. Nëse ne si myslimanë e shohim atë si shembullin ideal të njerëzimit, pse seksi nuk do të ishte pjesë e tij? ” tha Angelica Lindsey-Ali.
Që nga viti 2011, Lindsey-Ali ka përdorur emrin ” Village Auntie” në punën e saj si një edukatore e shëndetit seksual dhe shpirtëror. Emri i referohet rolit të një gruaje në disa bashkësi tradicionale afrikane, me të cilat gratë dhe vajzat e reja u drejtohen pyetjeve në lidhje me periudhat, seksin dhe riprodhimin e tyre. “Ju shkoni tek ajo pasi të keni fëmijën tuaj të parë, ju shkoni tek ajo pas natës parë të dasmës, burrat shkojnë tek ajo për të pyetur se si mund t’i pëlqejnë më mirë gratë e tyre,” shpjegoi Lindsey-Ali. “Unë doja ta gjeja me të vërtetë atë rol në një shoqëri moderne, kështu që e quajta veten “The Village Auntie.”
Lindsey-Ali drejton seminare, dhe sesione trajnimi një me një me gratë dhe çiftet myslimanë në të gjithë vendin për Islamin dhe seksualitetin. Qasja e saj përqendron si Islamin, ashtu edhe praktikat tradicionale perëndimore dhe afrikane lindore, si të seksit ashtu edhe të intimitetit, me qëllim që të luftojë atë që ajo e quan “deseksualizimin shpirtëror”. Përmes mësimeve dhe bisedave, ajo synon të kujtojë gratë myslimane se ata kanë të drejtë kënaqësie dhe se kërkimi i tij nuk është haram (i ndaluar).
View this post on Instagram
A quick break down on how size may not always matter when it comes to pleasure????
Në kontekstin e martesës, Islami vë theksin në kënaqësinë e të dy partnerëve gjatë seksit. Besohet se Profeti Muhamed (a.s.) ishte një mbrojtës i madh i parathënies. “Mos bëni marrëdhënie seksuale me gruan tuaj si pula; përkundrazi, së pari angazhohuni me gruan tuaj dhe flirtoni me të dhe më pas bëni dashuri për të, “tha ai dikur, sipas një Hadithi.
Kur bëhet fjalë për të mësuar rreth Islamit dhe seksit, myslimanët kanë kohë që janë mbështetur në Kur’an, Hadith dhe mendimet e studiuesve si burime. Puna e Lindsey-Ali vjen në një kohë të burimeve në rritje, diskutimeve dhe festimeve të seksualitetit të grave myslimane në media, duke përfshirë libra si manuali “The Muslimah Sex”: Një Udhëzues Hallall për Seksin Mendje-Bluhes dhe fotografia e Yumna Al-Arashi duke festuar çuditshmërinë dhe kënaqësinë myslimane .
Ndërsa ka mësues të tjerë të seksit mysliman, puna e Lindsey-Ali është unike në fokusin e saj si në teknikë ashtu edhe me intimitet. E informuar nga traditat afrikane, qëllimi i saj është të eliminojë hendekun e kënaqësisë dhe të frenojë keqinformimin për seksin brenda bashkësive myslimane. Seminaret e saj përfshijnë mësime që përmbajnë diagrame biologjike, dildo dhe pozicionet seksuale të modelimit fizik – megjithëse të gjithë janë të veshur. Ajo gjithashtu mëson Kunyaza, një metodë e stimulimit të vulvës së praktikuar në vendet e Afrikës Lindore si Ruanda dhe Uganda që mund të çojnë në orgazëm.
Sipërmarrësi me qendër në Arizona Tara Ijai mori pjesë në seminarin e saj të parë vitin e kaluar. “Asnjëherë nuk kisha dhënë lejen time personale për të parë disa nga gjërat për të cilat fliste,” tha ajo. Ne kemi nevojë për këto lloje të qarqeve sociale, ku nuk jeni vetëm duke ulur dhe duke folur pa njohuri.
Village Auntie operon brenda një kornize hallall, që do të thotë se ndërsa Lindsey-Ali i kushton një vëmendje kënaqësisë së grave, këshillat e saj nuk janë domosdoshmërisht për ata që bëjnë seks jashtë martesës. Pavarësisht, ajo përpiqet të mos shqetësohet me mënyrën se si njerëzit i përdorin informacionet që u jep atyre. “Kur bëj seminare, nuk bëj shumë pyetje,” tha ajo. “Unë nuk kujdesem për jetën e grave sepse jam këtu për t’i pajisur ato me informacion.”
Kjo kornizë gjithashtu nënkupton inkurajimin e ndjekësve dhe të pranishmëve të saj për të eksploruar praktika si prekja jo seksuale dhe agjërimi ose duke u lutur së bashku si akte intimiteti që mund të përfitojnë nga lidhja e tyre seksuale.
“Ne [myslimanët] deseksualizimin shpirtëror në Islam, është një veprim i shenjtë,” tha ajo. “Ne përqendrohemi në hixhabin, përqendrohemi në agjërimin, ajo për të cilën nuk përqendrohemi është fakti se intimiteti seksual është me të vërtetë një shtysë për shumë njerëz që të martohen dhe të qëndrojnë të martuar dhe nuk ka asgjë të keqe në të.”
Me tema si “sensualiteti i shenjtë” dhe “ndërlikimi i intimitetit”, seminaret lëvizin ndërmjet udhëzimeve të qarta seksuale, duke shpjeguar të drejtat seksuale islamike dhe duke i mësuar gratë se si të diskutojnë kënaqësinë e tyre me partnerët e tyre.
Kjo është pjesërisht pse Lindsey-Ali nuk lejon burrat të ndjekin punëtoritë ose demonstratat e saj. “Unë nuk i mësoj burrat sepse mënyra që mësoj është shumë tradicionale,” tha ajo. “’Është e vërtet duke imituar mënyrën se si arsimi tradicional i grave u krye në Afrikë. Të rinjtë nuk u lejuan në ato hapësira. ” Ai gjithashtu lejon që hapësira për gratë në audiencë të jenë më të prekshëm dhe të eksplorojnë tabutë, diçka për të pranishmit si Seynabou, një student i një masteri me qendër në Atlanta, është mirënjohës për të.
Deri më tani, Seynabou ka marrë pjesë në dy seminare të Village Auntie. “Unë me të vërtetë e vlerësoja shumë mundësinë që të kem biseda me gra me të cilat unë zakonisht nuk do të mund të flisja për seksin, orgazmën, pikën G dhe gjëra të tilla,” tha ajo. “Turpi dhe stigma kanë mbetur te dera, sepse ato janë gjithnjë hapësira të të gjitha grave.”
Megjithëse Lindsey-Ali është me qendër në Arizona tani, seminari i parë i Village Auntie ndodhi rastësisht në një grumbullim të të gjitha grave të miqve amerikanë dhe mërgimtarëve në Arabinë Saudite, ku Lindsey-Ali fillimisht u transferua për punën e burrit të saj si një mësues anglishteje. Për një grua i tregoi vështirësinë e saj për të arritur orgazmën, dhe Lindsey-Ali, e cila tashmë ishte një edukatore e certifikuar e shëndetit seksual, u fut për të ofruar disa këshilla. Gjë tjetër që ajo e dinte, ndërsa të gjitha gratë në dhomë po dëgjonin me vëmendje.
“Kjo ishte seanca e parë zyrtare si Auntie,” tha ajo. “Kuptova se, megjithëse çdo grua në dhomë, përveç një, të gjithë ishin të martuar dhe kishin fëmijë, kishte shumë që ata nuk dinin për trupat e tyre. Dhe kishte shumë nga ato nuk i dinin si gra myslimane për të drejtat seksuale të grave në Islam. Kjo është ajo që më bëri të kuptoj se kjo ishte diçka që duhej të ndodhte. ”
Përmes shkëmbimit të përvojave të saj si një grua myslimane e Zezë që edukon publikun për seksin, Lindsey-Ali përdor rrjetet sociale të cilët tashmë janë në rritje duke e ndjekur në Instagram dhe Twitter. Me suksesin e saj ka dhe të pakënaqur të cilën punën e saj e shohin si të “turpshme”.
Lindsey-Ali është e trajnuar në ligjin islam dhe është plotësisht i bindur se puna e saj është brenda kufijve të saj. Dhe megjithëse përpiqet të mos e pozicionojë veten si autoritet fetar në punën e saj për edukimin seksual.
“Unë kryesisht e përdor atë si forca të blinduara,” tha ajo “Kur njerëzit përpiqen të më sulmojnë mua mund të vij me prova.”
Burimi Vice.com, përshtati dhe përktheu fjala.al