Dorna Sports po përgatitet të fillojë kampionatin e MotoGP në korrik në disa vende evropianiane dhe me një staf të kufizuar të frekuentimit
Assen TT, i vetmi qark që kishte pritur një çmim të madh motoçiklistësh çdo vit që nga fillimi i kampionatit botëror në 1949, gjithashtu do të duhet të mbyllë dyert e tij këtë qershor. Koronavirusi ka arritur me paraqitjen mitike. Nuk do të ketë Grand Prix të Holandës këtë verë ( që ishte caktuar për fundjavën e 28 qershorit). As nuk do të ketë në Gjermani (21 qershor), as në Finlandë (12 qershor), e cila planifikoi të debutonte këtë vit në garën me dy rrota. Dorna Sports, në një deklaratë të përbashkët të përcjellë me Federatën Ndërkombëtare të Motoçiklistëve (FIM) dhe shoqatën e ekipit, IRTA, njoftoi këtë të mërkurë (dje) në mesditë anulimin e tre garave.
Është hera e parë që kompania organizative e Kupës së Botës ka anuluar një emërim kalendarik. Para se të merrte këtë vendim, Dorna njoftoi tashmë se Grand Prixi i Spanjës, Francës, Italisë dhe Katalonjës u shtynë. Për më tepër, u ofrua një kalendar i ri në të cilin ishin zhvendosur emërimet e shtyra më parë: GP Thai do të mbahej në 4 tetor, pak para se të udhëtonte në Japoni; GP i Las Americas, më 15 nëntor dhe ai i Argjentinës, fundjavën pasardhëse, në 22; kështu që takimi i fundit, Valencia, u zhvendos në 29 nëntor. Por atëherë marsi ishte vetëm fillimi. Sot, të gjitha datat e përcaktuara duken si të paarrira. Edhe pse, Dorna po punon dhe po përgatitet për një skenar optimist, në të cilin garat do të fillonin në muajin korrik në ndonjë qark në Evropë dhe do të përfundonin në fund të nëntorit në kontinentin aziatik.
Kështu, Kupa e Botës do të rifillojë – GP-ja e Katarit u zhvillua në fillim të marsit, megjithëse testi MotoGP, klasa premierë, nuk mund të mbahej – “në Evropë dhe sa më shpejt të jetë e mundur, më tepër kur ligjet lokale na lejojnë”. Garat fillimisht do të zhvillohen pas dyerve të mbyllura, derisa të jetë e sigurt hapja e stendave për publikun. Dhe të pranishmit në çdo takim do të monitorohen, ata do t’i nënshtrohen testeve të shpejta për të zbuluar gjendjen e tyre shëndetësore në lidhje me Covid-19. Në fakt, Dorna ka porositur rreth 10,000 teste, megjithëse ende nuk i ka ato raporton La Vanguardia.
Për më tepër, stafi i organizatës dhe i ekipeve do të jenë të kufizuar. Ekipet do të jenë në gjendje të lëvizin 45 persona në secilin çmim të madh, nëse ata janë një ekip zyrtar.
Për të dhënë një shembull: Suzuki lëviz afërsisht 50 persona në çdo çmim të madh, Honda në 60–; 25, nëse ata janë një ekip privat dhe vetëm 12 në rastin e kategorive Moto2 dhe Moto3. Nga ana tjetër, vështirë se disa gazetarë do të jenë në gjendje të marrin pjesë – numri dhe shkalla nuk janë vendosur ende – sponsorët dhe të ftuarit specialë. Prandaj, ato do të jenë gara me pak njerëz.
Deklarata mbyllet me Carmelo Ezpeleta, Drejtori i Përgjithshëm i Dorna, i cili tashmë paralajmëroi javë më parë se ata do të bënin sa më shumë gara të jetë e mundur, megjithëse konkursi zgjati deri në Krishtlindje: “Në emër të Dorna dëshiroj të falënderoj të gjithë fansat për mirëkuptim dhe durim ndërsa presim që situata të përmirësohet. Ne mezi presim të kthehemi në qarqet Sachsenring dhe Assen në 2021, dhe mezi presim të debutojmë në KymiRing të ri vitin e ardhshëm gjithashtu.”
/Nga Katerina Tafa/ Gazeta Fjala/