Një konflikt i madh midis Lojërave Epike dhe Apple shpërtheu në vëmendjen e publikut të enjten, ku Apple hoqi “Fortnite” e Epic Games nga App Store me përpjekjen për të hequr dorë nga komisioni 30% i Apple për të gjitha blerjet brenda aplikacionit. Epic Games u përgjigj duke paditur Apple, duke e akuzuar atë për një sjellje antikompetitive.
“Heqja e Fortnite nga Apple është një tjetër shembull i Apple që po përdor fuqinë e saj në mënyrë që të imponojë kufizime të paarsyeshme dhe të ruajë në mënyrë të paligjshme monopolin e tij 100% mbi Tregun e Përpunimit të Pagesave brenda iPad”, tha Epic në padinë e tij.
Epic Games gjithashtu paditi Google disa orë më vonë të enjten për zbatimin e ngjashëm të tij të komisioneve në dyqanin Google Play.
Të dhënat e siguruara nga firma e analitikës së aplikacioneve “Sensor Tower to Business Insider” zbulojnë se sa para kanë bërë Apple dhe Google nga “Fortnite”, që ka qindra miliona lojtarë në të gjithë globin.
“Fortnite” është falas për t’u shkarkuar gjë që ka kontribuar në popullaritetin e tij ,por inkurajon lojtarët të shpenzojnë para për blerjet brenda lojës, të cilat janë subjekt i komisioneve nga Apple dhe Google.
Që nga lëshimi i tij në 2017, “Fortnite” është instaluar 133.2 milion herë ,sipas Sensor Tower. Në 30 ditët e fundit, ajo u instalua 2.4 milion herë dhe gjeneroi të ardhura 43.4 milion dollarë në App Store. Apple ka marrë një komision prej 30% për të ardhurat e “App Store” të Fortnite, duke përfaqësuar gjithsej 360 milion dollarë.
Ndërkohë, “Fortnite” u shkarkua 11 milion herë dhe gjeneroi 10 milion dollarë shpenzime në dyqanin Google Play që kur debutoi për herë të parë atje në Prill 2020, sipas Sensor Tower. Prej tyre, 2 milion instalime dhe 3.3 milion dollarë në shpenzime erdhën në 30 ditët e fundit.
Google vendos gjithashtu një komision prej 30% për të ardhurat e aplikacionit, domethënë Google bëri afërsisht 3 milion dollarë nga Fortnite. Përfaqësuesit për Google, Apple dhe Epic Games nuk iu përgjigjën menjëherë kërkesave për koment./Bl.Ba/Fjala.al