Katari ka shpenzuar 200 miliardë funte për organizimin e Kupës së Botës të këtij viti… gati 20 herë më shumë se sa shpenzoi Rusia në edicionin e 2018-ës.
Turneu i shumë diskutueshëm do të nisë më 20 nëntor në një sfond të problemeve të infrastrukturës, pavarësisht shpenzimeve të mëdha të vendasve.
Shpenzimet prej 200 miliardë funtesh të Katarit janë më të vogla se 11.6 miliardë funte që Rusia shpenzoi për të pritur Kupën e Botës më të fundit.
Shpenzimet më të larta të mëparshme ishin 15 miliardë £ të shpenzuara nga Brazili në 2014, ndërsa Afrika e Jugut shpenzoi 3.6 miliardë £ katër vjet më parë.
Kupa e Botës 2006 e Gjermanisë kushtoi 4.3 miliardë £ ndërsa Koreja dhe Japonia shpenzuan 7 miliardë £ mes tyre në 2002.
Franca 1998 erdhi me një kosto prej 2.3 miliardë £ dhe SHBA shpenzoi gjysmë miliardë dollarë në turneun e tyre të vitit 1994.
Tifozët e Anglisë janë ankuar për mungesë akomodimi dhe jo pa justifikim.
Që nga marsi i këtij viti kishte vetëm 30,000 dhoma hoteli në Katar… edhe pse më shumë se një milion tifozë pritet të vizitojnë gjatë turneut.
Akoma më zhgënjyese për mbështetësit, 80% e këtyre dhomave janë rezervuar nga FIFA për të strehuar ekipe, sponsorë dhe të mëdhenjtë e tyre.
Katari ka ndërtuar shtatë arena krejt të reja, moderne për turneun, duke modernizuar gjithashtu stadiumin më të vjetër Khalifa International.
Tifozët që mblidhen në këto stadiume të reja, megjithatë, mund të mos kalojnë as 24 orë të plota në Katar.
Fqinjët Arabia Saudite, Emiratet e Bashkuara Arabe, Omani dhe Kuvajti presin që tifozët të shkojnë në rrugën e tyre në mënyrë që të gjejnë strehim më të përballueshëm.
Mbështetësit do të jenë në gjendje të marrin një nga 50 aeroplanët ditorë nga Dubai në Doha – me zyrtarët e Emirateve të Bashkuara Arabe që besojnë se ata mund të tërheqin rreth një milion vizitorë gjatë turneut të fqinjëve të tyre.
Nga shifra e madhe prej 200 miliardë dollarësh të Katarit, vetëm 6.5 miliardë dollarë (6 miliardë £) pretendohet se janë shpenzuar në stadiume, baza ekipore dhe ambiente për tifozët.
Duke u përpjekur të shpjegojë se ku ka shkuar pjesa tjetër e parave, Drejtoresha Ekzekutive e Komunikimit për turneun Fatma Al Nuaimi shpjegoi: “Ndërkohë, Kupa Botërore është pjesë e Vizionit Kombëtar të Katarit 2030, një strategji më e gjerë e qeverisë që promovon zhvillimin intensiv të urbanizmit dhe objektet kombëtare dhe industria, përveç sistemeve të arsimit dhe të kujdesit shëndetësor.
“Shifra prej 200 miliardë dollarësh, shpesh e lidhur me Kupën e Botës, është në fakt pjesë e kësaj strategjie ambicioze për zhvillimin dhe modernizimin kombëtar të Katarit.
“Shumica e këtyre projekteve të infrastrukturës në shkallë të gjerë, të cilat do të përdoren nga ekipet dhe tifozët në vitin 2022, si rrugë të reja, një metro, një aeroport, hotele dhe objekte të tjera turistike ishin planifikuar edhe para se ne të merrnim të drejtën për të pritur Kupën e Botës.
“Këto projekte do të ishin zbatuar gjithsesi, megjithatë kampionati i futbollit sigurisht që i ka përshpejtuar të gjitha këto zhvillime në mënyrë që vendi të presë 1.5 milionë tifozë që presim në 2022”.
Ajo më pas shtoi me zemërim: “Ne jemi të sigurt se të gjithë ata që vizitojnë Katarin në 2022 do të jenë të kënaqur.
Objektet dhe shërbimet tona të reja do të ofrojnë një përvojë të shkëlqyer për ekipet dhe tifozët, si dhe një trashëgimi themelore për Katarin pas vitit 2022.
Finalja do të zhvillohet në Lusail, një ish-fshat rreth 15 milje në veri të Dohas.
Një shpenzim i madh për Katarin ka qenë ndërtimi i Lusail-it në një qytet të përbërë nga 19 rrethe, por është ende një punë në progres.
Një pjesë tjetër e madhe e buxhetit të Katarit, në përputhje me projektin e tyre të vitit 2030, ka shkuar në ndërtimin e aeroporteve dhe një rrjeti të madh transporti nëntokësor.
Metroja e Dohas u hap në maj 2019, duke kushtuar 33.2 miliardë £ për t’u ndërtuar.
Aeroporti Ndërkombëtar Hamad u hap për biznes në vitin 2014 dhe raportohet se ka kushtuar 14.8 miliardë funte të tjera për t’u zhvilluar.