A mund të shfaqin një ditë minisatelitët CubeSat reklama të ndezura ndërhyrëse mbi kokat tona? Teorikisht po. Por me çfarë kostoje?
Tokio, Nju Jork ose Paris, 2050. Ndërsa një grup turistësh po qëndron për të soditur perëndimin e diellit, qielli përshkohet nga drita të çuditshme: markat e ndritshme të një restoranti të ushqimit të shpejtë, një pije dhe një markë këpucësh i vjedhin shfaqjen horizont, përpara se të shpërndahet në shumë pikselë me ngjyra. Mirë se vini (si të thuash) në të ardhmen, kur reklamat do të shfaqen drejtpërdrejt nga Space për të arritur shikueshmëri maksimale, duke përdorur minisatelitët CubeSat.
Nuk është një skenar aq jorealist: sipas një studimi rus të botuar së fundmi në revistën Aerospace, kjo formë e marketingut të hapësirës do të ishte e qëndrueshme, të paktën nga pikëpamja ekonomike.
KONSUMATORI: MOS IKONI
CubeSats janë satelitë në miniaturë – ata mund të peshojnë nga 10 gram deri në 500 kg – të cilët lejojnë qasje me kosto të ulët në Hapësirë dhe që në vitet e fundit kanë revolucionarizuar lëshimet komerciale dhe vëzhgimet e hapësirës (për informacion të mëtejshëm).
Ideja shumë e diskutueshme e përdorimit të tyre në flota për të nxjerrë reklama të padukshme në qiellin e natës nuk është e re. Meqenëse CubeSats, sapo në orbitë, mund të vendosin një vela të rregullueshme që reflekton dritën e Diellit, ato mund të shndërrohen në pikat e shumta të ndritshme të një mbishkrimi që përdor kasafortën qiellore si një ekran.
MUND TË BËHET
Puna e re nga Instituti i Shkencës dhe Teknologjisë Skolkovo dhe Instituti i Fizikës dhe Teknologjisë në Moskë (MIPT) vlerësoi fizibilitetin teknik dhe komoditetin e satelitëve fluturues në formim për të treguar njoftimet nga Hapësira.
Shkencëtarët kanë pyetur veten se sa kohë dhe në cilën vendosje duhet të funksionojnë CubeSats në qytete të ndryshme në mënyrë që të paguajnë kostot e nisjes dhe prodhimit me të ardhurat nga reklamat. Konkluzioni i tyre është se – për fat të keq – ka ekstreme për një biznes: “Sado jorealiste që mund të duket ideja, reklamimi i hapësirës duket se ka potencial komercial”, shkruajnë ata në studim.
FLOTA IDEAL
Ekipi mori në konsideratë faktorë të tillë si numri i njerëzve të arritur nga shenjat ndriçuese, mundësia që qielli të jetë me re ose që i ftohti i mban njerëzit të mbyllur në shtëpi: përfundimi është se për të qenë ekonomikisht i qëndrueshëm, formacioni CubeSat i përfshirë duhet përbëhet nga 50 minisatelitë me përmasa 34 cm me 20, me një jetë operative prej afërsisht tre muajsh. Do të ishte e mençur të zgjidhni një orbitë që kalon mbi qytete shumë të mëdha dhe me popullsi të dendur dhe të shfaqni secilën reklamë për rreth një minutë, përpara se shtegu i satelitëve t’i çojë ata në qytetin tjetër (teksti vazhdon poshtë videos).
NE BËJMË DY LLOGARI
Sipas simulimeve numerike të shkencëtarëve, kjo fushatë e marketingut hapësinor do të gjeneronte rreth 2 milionë dollarë çdo ditë, të mjaftueshme për të rimbursuar kostot e rreth një muaji. Një mision që zgjat 91.5 ditë do të gjeneronte të ardhura neto prej 111.6 milion dollarë (112.8 milion €) pas pagesës së kostove të prodhimit dhe lëshimit të CubeSats.
JU FALEMINDERIT, POR NE DO TA MË PAK
Duke lënë mënjanë komoditetin, ka arsye të shkëlqyera për ta konsideruar një ide të keqe: ndotja nga drita dhe përhapja e mbeturinave të mundshme hapësinore vetëm për të përmendur më kryesoret, por edhe mundësia që ajo trashëgimi e gjithë asaj që është qielli i natës të kthehet në kanavacë për mesazhe. me etikë të dyshimtë dhe shije të dyshimtë (deri në fushatat zgjedhore…).
Nga ana e tyre, të paktën për pyetjen e parë, studiuesit mbrojnë veten: duke qenë se CubeSats kanë nevojë për dritën e diellit për t’u ndriçuar dhe për errësira për t’u parë, koha ideale për të shfaqur njoftimet do të ishte lindja dhe perëndimi i diellit dhe jo orët e natës. Për më tepër, duke prekur qytetet e mëdha, CubeSats do të fluturonin mbi zona që tashmë janë grabitur natën për disa kohë.