Shqiptarët janë të udhëhequr nga shija më shumë se të tjerët në Europë kur vjen puna tek të bërit pazar.
Një studim i të quajtur “Future Of Food” që u kushtohet vendeve në zhvillim të Europës, tregon se rreth 37% e popullsisë në Shqipëri dhe 36% e popullsisë në Kosovë kanë shijen si kriter kryesor kur blejnë ushqim, ndërsa vetëm 40% dhe 36% e shtetasve nga Shqipëria dhe Kosova kanë koston si kriterin kryesor. Kjo është një diferencë e dukshme në krahasim me shtetet e tjera të Europës Lindore, ku ky tregues varion nga 50-75%.
Kështu, shqiptarët janë dallues në udhëheqjen e tyre nga shija kur blejnë ushqime. Ata janë më të interesuar në njohjen e shijes sesa në çmimin e produkteve ushqimore.
Kjo mund të vijë si shkak i kulturës së tyre, duke pasur parasysh që prej nga kohëve të hershme shqiptarët kanë pasur një pasion për ushqimin.
Gjithashtu, Shqipëria u shqua si një ndër vendet e Europës në Zhvillim për larmishmërinë e ushqimeve që konsumohen.
Lituania me 54% dhe Shqipëria me 53% kanë përqindjen më të lartë të njerëzve që vlerësojnë larmishmërinë e ushqimit.
Në Shqipëri, ushqimet e ndryshme janë të përhapura dhe janë pjesë e një tradite të gjatë.
Kultura e ndryshme në Shqipëri siguron që qytetarët e saj të kenë një gamë të gjerë të produkteve bazuar në preferencat veçoritë e tyre. Kjo mund të kontribuojë në një larmishmëri të lartë të ushqimeve që konsumohen. Në këtë mënyrë, Shqipëria është një prej vendeve me larmishmërinë më të lartë të ushqimit në Evropën Lindore.