Së fundmi Meta po konsideron një version me pagesë të “Instagram”-it dhe “Facebook”-ut që do të lançohet në Bashkimin Europian. Versioni me pagesë i dy rrjeteve sociale nuk do të jetë i detyrueshëm, por opsional.
Do të jetë një opsion për të zgjedhur përdorimin e rrjeteve sociale pa parë reklama në Feed. Përdoruesit nuk do të kenë reklama që bazohen në profilizimin dhe që i bëjnë të fitojnë rrjetet sociale dhe kompanitë që u drejtohen atyre për të arritur audiencën.
Zgjedhja e Meta-s do të ishte një përgjigje ndaj politikave evropiane që synojnë të kufizojnë mbledhjen e të dhënave në Evropë, sipas ligjeve të privatësisë. Me abonimin, rrjetet sociale do të kishin ende të ardhura. Tashmë në vitin 2018, një rregullore për mbrojtjen e të dhënave ka hyrë në fuqi në Evropë. Meta për shkeljen e tij duhej të paguajë gjobat një 265 milionë euro, një 225 milionë dhe një 17 milionë.
Ajo apeloi për gjobën për transferimin e të dhënave të qytetarëve evropianë në Shtetet e Bashkuara. Që nga korriku i kaluar, Meta nuk mund të kryqëzojë të dhënat e mbledhura përmes platformave të ndryshme si “WhatsApp”, “Instagram” dhe “Facebook”.
Për ta bërë këtë, ju duhet pëlqimi i vetë përdoruesit. Ndërkaq, nuk ka asnjë informacion mbi një njoftim zyrtar për koston e abonimit të mundshëm. Nuk ka pasur asnjë koment nga kompania e Mark Zuckerberg. / S.M