Rini milionerash? Makinat luksoze po blihen më shumë nga kjo moshë

113 563 lexime

124,178FansaPëlqeje

Pavarësisht një liste pritjeje prej tre vitesh për disa nga makinat e saj, CEO i Ferrarit tha se kompania nuk ka plane të shtojë prodhimin për të përmbushur kërkesën.

“Ne jemi një markë që nuk po kërkon vëllim”, tha CEO i Ferrarit, Benedetto Vigna për CNBC në një intervistë ekskluzive.

“Ne mund të bënim më shumë, por kjo nuk ka kuptim. Do ishte ofenduese për klientët tanë.”

Vigna tha se pavarësisht ofertës së kufizuar, kompania vazhdon të zgjerojë shtrirjen e saj midis klientëve të rinj.

Ndërkoë, raportohet se baza e saj e klientëve është zgjeruar për 10 tremujorë radhazi, dhe 30% e klientëve të saj të rinj janë më pak se 40 vjeç, tha ai./E.Ç

Të fundit

Milani zhgënjen sërish në Serie A, kuqezinjtë ndalen në barazim ndaj Cagliarit

Milani nuk ka shkuar më shumë se barazimi 1-1 përballë Cagliarit në javën e 20-të të Seria A. Një rezultat...

Stuhi dimërore në jug e lindje të SHBA, ndërpriten fluturimet në disa aeroporte

Mes një numri të madh fluturimesh të anuluara, zyrtarët në disa shtete jugore paralajmëruan të shtunën qytetarët të mos udhëtojnë për shkak të rrezikshmërisë...

I zuri vendin Luizit, brenda 24 orëve kaq ndjekës në lnstagram ka arritur të marrë Gjesti

24 orë nga futja në Big Brother VIP Albania, Gjesti ka arritur një shifër rekord ndjekësish në Instagram. Me më shumë se 300,000 ndjekës, ai...

Donald Trump emëron Elise Stefanik si ambasadore të tij në Kombet e Bashkuara

Presidenti i zgjedhur Donald Trump emëroi ligjvënësen e Nju Jorkut, Elise Stefanik për të shërbyer si ambasadore e tij në Kombet e Bashkuara. Korrespondentja e...

Fundjavë dimri! Ministria e Mbrojtjes apelon: Priten shtrëngata shiu e reshje bore

Në akset rrugore Hani i Hotit-Tamarë, Tamarë-Vermosh dhe Bogë-Theth, reshjet e borës vazhdojnë me intensitet të ulët. Rrugët janë pastruar dhe kriposur. Qarkullimi i...

Lajme të tjera

Web TV