Në një botë ku mashtrimet telefonike dhe mashtrimet janë të shfrenuara, veçanërisht duke synuar të moshuarit, një aleat kurioz dhe i zgjuar vjen nga Mbretëria e Bashkuar: po flasim për Daisy, një Inteligjencë Artificiale e zhvilluar nga operatori telefonik Virgin Media O2. Ky robot zanor jo vetëm që u përgjigjet mashtruesve, por i fut në kurth në biseda të pafundme , duke përdorur të njëjtat taktika të tyre .
Një strategji fituese. E pajisur me një zë të ngrohtë, qetësues, Daisy është programuar të flasë si një grua e moshuar : duke treguar histori të gjata për macen e saj Fluffy ose duke përshkruar në detaje projektin e saj të fundit të thurjes. Megjithatë, qëllimi nuk është thjesht të lodhësh mashtruesit, por mbi të gjitha t’i mbajmë ata sa më gjatë në internet , duke u hequr kohën që ata mund të përdorin për të sulmuar viktimat e tjera . Dhe funksionon: disa janë mbajtur në telefon për më shumë se 40 minuta , të frustruar deri në atë pikë sa të ofendojnë “plakën e ëmbël”, e cila, nga ana tjetër, përgjigjet me qetësi: ” E di, e dashur, kam gjithë kohën në botë “.
Si funksionon Daisy. Prapa skenave, Daisy është një kryevepër teknologjike . Ai përdor modele të avancuara të AI për të transkriptuar fjalimin e folësit, për të përpunuar përgjigjet përkatëse dhe për t’i transformuar ato në një zë artificial me tingull realist; të gjitha në hapësirën e shkurtër të një sekonde dhe ndonjëherë më pak, një kohë pritjeje e pajtueshme me atë të çdo qenieje njerëzore që është duke përpunuar mendërisht përgjigjen e tij.
E trajnuar me mijëra regjistrime të vërteta mashtrimi , kjo AI është në gjendje të përgjigjet pa probleme dhe natyrshëm, duke mashtruar shumicën e mashtruesve , të cilët nuk do të prisnin që një robot të përgjigjet. Operacioni është shumë i thjeshtë: nëse një klient i kompanisë merr një telefonatë të dyshimtë, mund ta përcjellë në numrin 7726 , duke e transferuar thirrjen direkt te Daisy, gjithmonë i gatshëm për të administruar një dozë “ drejtësi dixhitale “.
Një luftë midis AI. Në mënyrë paradoksale, ideja për t’iu përgjigjur kriminelëve me Inteligjencë Artificiale vjen nga vetë kriminelët. Ndërkohë që Daisy lufton mashtrimet , në fakt, AI të tjera po përdoren për qëllime të paligjshme falë zhvillimit të teknologjive të tilla si klonimi i zërit që ju lejojnë të imitoni zërin e një personi me vetëm disa sekonda regjistrim audio, duke shkaktuar të gjitha llojet e mashtrimeve: nga më komplekset (rrëmbimet e rreme ose kërkesat për shpërblerje të parave të bëra nga më të njohurat). një i afërm në nevojë).
Megjithatë, Daisy demonstron se këto aplikacione dixhitale mund të bëhen gjithashtu aleatë të fuqishëm në parandalimin e mashtrimeve : një shembull konkret se si teknologjia mund ta shndërrojë një problem në një mundësi./ Focus.it S,M