Tregu i automjeteve ndodhet në një situatë kritike, ku shitjet kanë rënë ndjeshëm dhe kompania gjermane Volkswagen mbylli vitin 2024 me një rënie të fitimit neto prej 30%. Megjithatë, kompania ka arritur rezultate të pazakonta me një produkt tipik gjerman, i cili nuk ka shumë lidhje me automjetet: salsiçet, veçanërisht ato të llojit “currywurst”, të cilat janë bërë të njohura në të gjithë Gjermaninë dhe gjithashtu në nivel ndërkombëtar, falë edhe reklamës nga së ish-kancelarit Schröder. Salsiçet janë të përfshira në katalogun e kompanisë Volkswagen dhe vitin e kaluar u shitën kaq shumë njësi sa pothuajse sa vetë automjetet, duke arritur në 8,5 milionë salsiçe që u shitën në restorante dhe supermarkete të Saksonisë së Poshtme.
Në praktikë, u arrit të shiteshin kaq shumë salsiçe sa automjete, por ndryshe nga shitjet e automjeteve, të cilat ranë me 2.3% në vitin 2024, duke arritur në 9.03 milionë modele nga të gjitha markat e Grupit Volkswagen. Mundësia për të blerë salsiçe në Volkswagen është e pranishme në ndërtesën e saj kryesore në Wolsburg, që nga viti 1973. Sipas disa specialistëve të industrisë, suksesi i këtyre shitjeve lidhet me larminë e madhe të salsiçeve që ata kanë futur në katalogun e tyre, si për shembull formatin hot dog, duke arritur një total prej 2.18 milionë copësh të shitura.
Megjithatë, salsiçja tradicionale “currywurst” ka shitur 6.317 milionë. Kjo rritje e shitjeve të kompanisë në lidhje me salsiçet ka nisur disa vjet më parë, duke arritur që në vitin 2019 shitjet të arrijnë në shtatë milionë, dhe gjatë viteve të pandemisë 2020 dhe 2021 ato shënuan 6.5 milionë. Sidoqoftë, tendenca sugjeron që këto shitje do të vazhdojnë të rriten, duke arritur një numër më të madh të salsiçeve të shitura. Për më tepër, sipas drejtorit të komunikimit të Grupit Volkswagen.
Në vitin 2021, bëri bujë lajmi se Volkswagen vendosi të largonte currywurst nga menyja e njërit prej 30 restoranteve të kompanisë, ai që shërbente për punonjësit e selisë së saj qendrore, dhe ai do të funksiononte pa mish, duke u shndërruar kryesisht në një restorant vegjetarian dhe vegan. Në këtë drejtim, ish-kancelari Gerhard Schröder e shfrytëzoi këtë situatë për të tërhequr vëmendjen, duke promovuar në rrjetet sociale hashtagun #RettetDieCurryëurst, “shpëtoni curryëurst”. Për më tepër, ish-lideri deshi të shprehte mbështetje për punonjësit e kompanisë, duke thënë në Linkedin: “Currywurst me patate të skuqura është njëra nga ushqimet energjike të punonjësve të kualifikuar.” Kjo shkaktoi protesta të shumta nga punonjësit dhe përfundimisht, në vitin 2023, kompania gjermane vendosi të heqë ndalimin dhe riktheu mishin në restorantet e saj. Pra, falë rikthimit të këtyre salsiçeve në restorantet e Volkswagen dhe popullaritetit të tyre në mesin e gjermanëve, kompania ka arritur të mbulojë disa aspekte të krizës automobilistike që po kalon./e.t