Gjashtë muaj pas marshimit në Romë më 28 tetor 1922, falë të cilit ai mori qeverisjen e vendit, Musolini filloi ndër masat e para reformën e sistemit shkollor.
Filozofi Giovanni Gentile (1875-1944), ministri i ri i Arsimit, ishte i pari që u kujdes për rininë italiane . Ai ishte i vendosur të ngrinte nivelin kulturor të një Italie rurale me një shkallë analfabetizmi që arrinte në 50 për qind në Jug. Ndër risitë më domethënëse, shkolla u bë falas deri në moshën 10 vjeç dhe shkollimi i detyrueshëm u rrit në 14 vjet . Vetëm shkolla e mesme klasike garantonte akses në universitet. Por kriza politike që u hap pas zgjedhjeve të 6 prillit 1924 dhe skandali Matteotti , e detyruan Xhentilin të jepte dorëheqjen.
Anëtarët e Këshillit të Madh përqendruan vëmendjen e tyre në rëndësinë e ” edukimit sportiv gjimnastikor “, i cili nuk kishte marrë vëmendjen e duhur nga Shkolla Italiane. Ligji nr. 2.246 i datës 3 prill 1926 vendosi të rinjtë e moshës 8 deri në 18 vjeç në një organizatë paraushtarake, Opera nazionale Balilla , të ndarë në grupe sipas moshës (Balilla dhe vajza të vogla italiane, avanguardisti dhe vajza të reja italiane) që synonin “edukimin kulturor, shpirtëror dhe fetar të të rinjve”, siç thuhet në Statut.
Organizatat rinore jofashiste duke përfshirë skautët u shpallën të jashtëligjshme.
Dhe një qarkore ministrore e vitit 1928 kërkonte që nxënësit e shkollave, tashmë të detyruar të përdornin përshëndetjen romake , ta miratonin atë gjatë daljeve publike .
Fashizmi i shkollës filloi që në shkollën fillore. Në harkun e disa muajve ndërruan fletoret, tavolinat, mësuesit. Në kartat e raportit të vitit 1926 u shfaq një fasces dhe një shqiponjë romake , historia u bë ” histori e kulturës fashiste ” dhe prindërve iu kërkua të kontrollonin nëse fëmijët e tyre kishin këpucë, përparëse, veshë dhe duar të pastra.
Çdo shkollë duhej t’i bindej diktateve të vështira të Romës për orenditë e klasave të mbushura me njerëz (deri në 40 nxënës për klasë ). Kryqi ishte varur midis portretit të mbretit dhe prijësit , bojës së mbushur nga portieri dhe tavolinave dyvendëshe.
Teksti i konsoliduar. Në shtator 1929 Ministria e Arsimit u bë Ministria e Arsimit Kombëtar. Komisioni i kryesuar nga zëvendëssekretari i Këshillit të Madh të Fashizmit Alessandro Melchiori shqyrtoi 400 tekste në 1928 dhe deklaroi se asnjë nuk ishte adekuat për nevojat e reja të fashizmit.
Dhe ai përshpejtoi hartimin e një teksti të konsoliduar shtetëror . I prezantuar me ligjin nr. 5 të 7 janarit 1929, alfabeti fashist ishte i mbushur me imazhe, këngë ( Vajzat e vogla italiane , Ushtarët e hekurt , Bilbili gurin ), vjersha çerdhe ( Lëkurë e ashpër, shpirt i drejtë, Eia Eia Alalà! ) dhe fraza (fëmijë të vegjël që lavdërojnë regjimin e Italisë”).
Profili i Musolinit u shfaq kudo, në kopertinat e fletoreve, librave, në muret e klasave. Pastaj ishte radha e zërit të tij. Më 19 prill 1933, EIAR (Agjencia Italiane e Auditimit të Radios) lejoi që të dëgjoheshin fjalimet e Duçes. Në vitin 1934, stafi mësimdhënës , duke përfshirë drejtorët dhe inspektorët e shkollave, u detyruan të veshin këmisha të zeza ose uniforma oficeri të milicisë . Destinacionet e udhëtimeve shkollore ishin instalimet ushtarake, aeroportet, anijet luftarake dhe arsenalet.
Më 31 dhjetor u prezantua një lëndë e re e detyrueshme : “Praktika dhe kultura ushtarake” , e përbërë nga 30 orë mësimdhënie nga oficerët e Milicisë Vullnetare për Sigurinë Kombëtare.
Midis 5 shtatorit 1938 dhe 29 qershorit 1939 ligjet racore u shpallën . Pasi Italia hyri në luftë më 10 qershor 1940, kunjat në harta shënonin lëvizjet e ushtarëve italianë. Më pas mësimet filluan të ndërpriteshin nga bombardimet , nxënësit u detyruan të strehoheshin në strehimore, mësuesit u detyruan të mbanin maska kundër gazit. Rënia e regjimit më 25 korrik 1943, armëpushimi i 8 shtatorit dhe përfundimisht kthimi në demokraci me Çlirimin, i dhanë fund njëzet viteve./E.T.FOCUS.IT