Nga Avni Ponari
CEO i SIGAL INSURANCE GROUP
Sezoni turistik po afron. Shifrat e viteve të fundit rrisinpritshmërinë për një verë dinamike, si në bregdet ashtu edhe nëqytetet tona. Pritet rritja e numrit të turistëve, si të rinj ashtuedhe të rikthyer. Hotelet, resortet dhe strukturat akomoduese po përgatiten për të përballuar këtë fluks vizitorësh. Në mesin e këtyre përgatitjeve, si një nga sipërmarrësit e parë dhe pionier nëtregun e sigurimeve, ndiej detyrimin t’ua kujtoj dashamirësishtsipërmarrësve në hoteleri dhe turizëm një çështje shpesh tëanashkaluar: sigurinë. Në turizëm, ashtu si në çdo industri tjetër, suksesi dhe siguria ecin bashkë. Kush synon suksesin, duhet tëkujdeset për sigurinë.
Trendi i zhvillimit të turizmit në vend
Suksesi është i mundshëm: le t’u hedhim një sy shifrave. Po t’ireferohem të dhënave të fundit të INSTAT, akomodimi dheshërbimi ushqimor në vitin 2023 shënonte 17,850 subjekte, 15.2% të sipërmarrjeve në vend, 57,000 të punësuar, 10.2% e totalit dhe një trend rritës nga viti në vit.
Nga shifrat vërehet një trend rritës i investimeve në shërbime, përfshirë këtu edhe hotelerinë dhe strukturat e ngjashme me to.
Trendi duket i pandalshëm, po të referohem te shifrat e muajitmars 2025, ku menjëherë fluksi i turistëve erdhi rritës, si nëkrahasim me muajt paraardhës, ashtu edhe me ata të një viti mëparë për të njëjtën periudhë.
Sipas këtyre të dhënave, në muajin mars 2025, strukturatakomoduese shënuan një rritje të ndjeshme të vizitorëve tëshprehur si numër vizitorësh por edhe si vëllim netësh qëndrimi. Numri i vizitorëve u rrit me 21,9 %. Me 30.8% u rrit numri inetëve të qëndrimit. Me 27.6% u rrit numri i vizitorëvejorezidentë në hotelet dhe akomodimet e ngjashme në zonatbregdetare, 20.6% në zonat jo-bregdetare.
Shifrat japin një sinjal pozitiv për të ardhmen, por ftojnë edhepër reflketim: ato flasin për nevojën e një kapërcimi të madh,sipërmarrësit në hoteleri dhe shërbimet e ngjashme me to nësektorin e shërbimit duhet të përqafojnë sa më parë praktikatperëndimore.
Ata duhet të investojnë në sigurinë e klientëve, stafeve dheaseteve të tyre të biznesit, për t’i paraprirë çdo risku tëmundshëm. Për më shumë sukses, duhet më shumë siguri.
Produktet e sigurimit për hotelerinë në SIGAL
SIGAL, për këta investitorë, ofron të paktën tre produkte tëmirëmenduara sipas nevojave të tregut ndërkombëtar: Sigurimi ipërgjegjësisë publike në hotele dhe restorante– që është edhedetyrim ligjor, sigurimi i pronës dhe aseteve të tjera të biznesitdhe sigurimi i punonjësve nga aksidentet.
Certifikatat e sigurimit i bëjnë klientët të ndihen më të sigurt dhemë të qetë në zgjedhjen që bëjnë. Studimet tregojnë se siguriaështë fjala kyçe në procesin e zgjedhjeve dhe të planifikimit tëpushimeve te familjet dhe invidët sot në botë.
Për t’i përftuar tre produktet tona skema është e thjeshtë: përfitimet janë të qarta. Kostot janë fare minimale e lehtësisht tëpërballueshme për strukturat hoteliere apo të ngjashme me to.
Sigurimi i përgjegjësisë publike për hotele dhe restorante
SIGAL ka përshtatur një policë sigurimi të hartuar posaçërishtpër pronarët, administratorët e hoteleve dhe restoranteve përsigurimin e të gjithë përgjegjësive, që rrjedhin prej veprimtarisëse tyre.
Ky sigurim mbulon përgjegjësinë publike, që rrjedh ngaushtrimi i veprimtarisë hoteliere, apo strukturave të ngjashmeme to.
Klienti që rrëshket nga shkallët e sapolara dhe dëmtohet, ornamenti në dekorin e hotelit që rrëzohet aksidentalisht dhedëmton pushuesin, dëmtimi aksidental i turistit duke luajtur nëpishinë, një gotë e thyer që dëmton klientin, helmimi nga pijaapo ushqimi i klientit në barin apo restorantin e hotelit, ciladoqofshin pasojat fundore, gjithçka mbulohet brenda kësaj paketesigurimi.
Secila prej këtyre ngjarjeve aksidentale mbart në vetvete riskune komplikimeve jo vetëm ligjore, por edhe financiare nësebiznesi nuk e ka siguruar përgjegjësinë. Kjo barrë vjen sidetyrim i hotelit ndaj klientit, i cili do ta detyrojë ligjërishtzhdëmtimin, por njëherësh mund të cënojë rëndë imazhin, reputacionin, besueshmërinë, markën e hotelit apo restorantit.
Falë sigurimit të kësaj përgjegjësie, riskun për ju, deri në limitine shumës së siguruar, e merr përsipër SIGAL.
Sa kushton? Tarifat për këtë sigurim varen nga një numërfaktorësh duke përfshirë kufirin e dëmshpërblimit që do tësigurohet.
Tarifa mesatare është 0,2% e limitit total të përgjegjësisë, e thënë me fjalë të thjeshta: 0.2% e shumës që dëshiron tësigurosh, nëse është 1 milionë euro, primi përllogaritet vetëm 2 mijë euro.
Sigurimi i pronës dhe i aseteve të tyre të biznesit
Produkti i dytë i sigurimit që do t’u sygjeroja sipërmarrësve nëhoteleri dhe në strukturat e ngjashme me to është sigurimi ipronës dhe aseteve të tyre të biznesit.
Asnjë strukturë turistike, për asnjë rast apo mundësi, nuk ështëimune, e paprekshme apo e paarritshme nga dëmet, që mund tëshkaktojë një fatkeqësi natyrore, zjarr aksidental, përmbytje.
Me dhjetra raste në media, vetëm të vitit të fundit, tregojnë se investime të pasiguruara të strukturave hoteliere apo shërbimevetë ngjashme me to, u kthyen në pikën zero sa hap e mbyll sytë.
Sigurimi nga rreziqet do t’u kishte rikthyer, secilën prej tyre, nëkohë rekord, brenda 30 ditëve punë, vlerën e plotë të dëmit tësiguruar me vetëm 0.1% si çmim të primit.
0.1% do të thotë se për një investim hotelerik 1 milionë euro, përvetëm 1 mijë euro në vit zhdëmtimi do të mund të ishte i plotë.
Sigurimi i pronës garanton siguri financiare të operatorëve nëturizëm dhe vazhdimësi të aktivitetit në raste dëmi apo humbjesh, duke i mbrojtur investimet dhe marrëdhëniet afatgjatame klientët.
Tërmet, zjarr, apo cilado fatkeqësi natyrore, nuk e le sipërmarrjen në pikën zero pas dëmtimit, sepse siguruesi, përmes zhdëmtimit, e ndihmon atë të rikthehet në kohë rekordnë treg.
Sigurimi i stafit nga aksidentet
Vetë punonjësi është themeli i suksesit të qëndrueshëm të njëorganizate. Në një fushë ku ritmi është intensiv dhe të paprituratjanë pjesë e përditshmërisë, aksidentet në punë janë tëmundshme dhe të shpeshta.
Sigurimi i punonjësit nga aksidentet në punë jo vetëm qëgaranton mbrojtje financiare dhe rikuperim me dinjitet pas njëdëmtimi, por rrit edhe përkushtimin dhe cilësinë e shërbimit, duke e lidhur atë më fort me kompaninë. Punonjësi ndjehet irespektuar.
Për më tepër, ky sigurim shmang rreziqet e proceseve ligjoredhe dëmtimin e imazhit të biznesit. Në një treg që synonstandarde europiane dhe konkurrueshmëri ndërkombëtare, mbrojtja e burimeve njerëzore nuk është më opsion, pordomosdoshmëri.
Me prime minimale sigurimi dhe përfitime të konsiderueshme, sigurimi i punonjësve është një vendim i zgjuar dhe me ndikimafatgjatë për çdo strukturë turistike.
Sa janë këto prime? Minimale.
Një punonjës që paguhet 10 mijë dollarë në vit, mund tësigurohet nga aksidentet në punë për vetëm 20 dollarë në vit, qëdo të thotë 0.2% e pages së tij dhe të përfitojë deri në 24 rrogambulim pranë SIGAL në rast shkëputjeje nga puna si pasojë e aksidentit.
Konkluzion
Në përfundim, rritja e vazhdueshme e turizmit në Shqipëri duhettë shoqërohet me një kulturë sigurie të mirëstrukturuar, kumbrojtja e klientëve, stafit dhe aseteve të biznesit bëhet prioritet.
Investimi në sigurim nuk është vetëm një veprim parandalues. Ky investim përfaqëson një strategji inteligjente për të garantuarqëndrueshmërinë dhe besueshmërinë e strukturave hoteliere nënjë treg gjithnjë e më konkurrues.
SIGAL ofron zgjidhje të standardit europian për sigurimin e përgjegjësisë publike, pronës dhe punonjësve, me kostominimale dhe përfitime maksimale. Në këtë mënyrë, sigurimishndërrohet nga një rrezik i mundshëm në një mundësi konkretepër rritje, stabilitet dhe sukses afatgjatë në sektorin e turizmit.