Regjisori ka njoftuar se po i kthehet teatrit dhe së shpejti do të ngrejë një shfaqje në Londër. Grupet e publikut të shfaqjeve të pasdites ndoshta duhet të përgatiten.
Stuart Heritage
Nëse ditët e fundit na kanë mësuar diçka, është kjo: nëse do që Quentin Tarantino të hapet për gjithçka, ftoje në një podcast të quajtur The Church of Tarantino. Pikërisht kjo ndodhi së fundmi, dhe vërshimi i informacionit të ri ka qenë i jashtëzakonshëm.
Falë paraqitjes në podcast, tani dimë cili është filmi i tij i preferuar (Inglourious Basterds), pse nuk e bëri filmin The Movie Critic (sepse do të kishte qenë shumë i lehtë), dhe kush është regjisori më i mirë (ai vetë, së bashku me David Fincher). Dhe tani vjen lajmi më emocionues nga të gjithë – së shpejti do të ketë një shfaqje të Tarantinos në West End. Tarantino i tha podcast-it: “shfaqja është e shkruar. Absolutisht është gjëja e radhës që do të bëj. Do ta nis këtë punë në janar… Do të më marrë ndoshta një vit e gjysmë deri në dy vjet të jetës sime.”
Në të vërtetë, ky lajm nuk vjen krejt si befasi. Sipas mitit që ai ka ndërtuar rreth vetes, filmi i tij i ardhshëm do të jetë i fundit. Si një mënyrë për të zgjatur karrierën e tij si regjisor filmi, kohët e fundit ai i është kthyer mediave të tjera. Ka shkruar libra, si fiksion ashtu edhe jofiksion, dhe një skenar për një vazhdim të Once Upon a Time … in Hollywood, që do të drejtohet nga Fincher. Dhe tani, një dramë teatrale.
Për momentin, shumë pak detaje janë në dispozicion për debutimin e Tarantinos në West End. Por duke u nisur nga ç’dihet për Tarantinon dhe panoramën e West End-it, kjo mjafton për të bërë pak spekulim të egër.
Opsioni një: një muzikal
Muzika ka qenë gjithmonë pjesë thelbësore e punës së Tarantinos si regjisor, plus që muzikali është buka e përditshme e West End-it, kështu që kjo do të kishte kuptim si zgjedhja e parë. Imagjinoni një version të Reservoir Dogs ku aktorët dalin në skenë ngadalë, duke kënduar në kor Little Green Bag, ose ku Z. Blonde interpreton një version shpërthyes të Stuck in the Middle With You ndërsa i pret veshin dikujt. A nuk do të ishte fantastike?
Ose ndoshta do të preferonte të niste një muzikal të ri nga e para. Një nga mënyrat më të sigurta për të bërë pasuri është të prodhosh një muzikal “jukebox” të bazuar në veprën e një artisti popullor. Tarantino duhet ta dijë se Mamma Mia! ka arkëtuar gati 5 miliardë £ globalisht që nga debutimi. Gjithçka që duhet të bënte, është të zgjidhte një këngëtar, të thurte një komplot të lirshëm mbi titujt e këngëve të tij më të njohura dhe paratë do të vinin vetë. Imagjinoni këtë: Quentin Tarantino paraqet The Shape of You, bazuar në muzikën e Ed Sheeran. Do ta shihnin, apo jo?
Opsioni dy: një mister vrasjeje
Tarantino ka treguar prej kohësh se di të ndërtojë një histori rreth vendeve specifike, qoftë Los Angeles për Once Upon a Time, apo Japonia për Kill Bill. Kur mendon për historinë e West End-it, mendja të shkon te The Mousetrap. A nuk do të kishte kuptim që vepra e Tarantinos të bënte homazh trashëgimisë së teatrit londinez duke sjellë një histori të tijën detektive? Është një mënyrë e sigurt për të lënë një trashëgimi. Vetëm imagjinoni, 70 vjet nga tani shfaqja e tij mund të luhet ende për autobusë plot me turistë të moshuar dhe nxënës gjysmë të përgjumur.
Opsioni tre: një adaptim filmi
Aktualisht në West End po shfaqen drama të bazuara në Harry Potter, The Devil Wears Prada, Hercules, The Lion King, Clueless dhe Back to the Future. Mesazhi është i qartë: nëse do që shfaqja jote të tërheqë publik, atëherë adaptoje nga një film për të cilin njerëzit ndjejnë nostalgji. Mund të sugjeroj me guxim që Tarantino të provojë dorën e tij me një muzikal të Maid in Manhattan? Ka plot hapësirë për të shfaqur talentin e tij dramatik – momenti kur Jennifer Lopez zbulon se në fakt ka qenë një pastruese, ndoshta edhe disa pjesë të tjera – ndërsa siguron sukses financiar. Sigurisht, duhet të kujdeset që dora e tij të ndihet kudo, ndoshta duke rishkruar fundin që personazhi i Lopez-it t’i presë fytin dikujt, por ia vlen të merret parasysh.
Opsioni katër: një komedi
Në fakt, ndoshta kjo është drejtimi ku po shkohet. Tarantino ka folur më parë për dëshirën për të shkruar një shfaqje komike, duke thënë se e intrigon sfida për ta bërë publikun pjesë të historisë. Nëse është kështu, atëherë West End është i hapur për të. Ndoshta mund të bëjë një version të The Play That Goes Wrong (Sepse shpërthen një përplasje me armë dhe të gjithë vdesin mes ulërimave në një agoni të përgjakshme).