Një bombë shpërthen në bordin e Pan Am Flight 103 mbi Lockerbie, Dumfries dhe Galloway, të Skoci, duke vrarë të 270 pasagjerët dhe antarët e ekuipazhit. Kjo është deri më tani fatkeqësia më vdekjeprurëse ajrore që do të ndodhë në tokën britanike.
Pan Am Flight 103 ishte një fluturim transatlantik i planifikuar rregullisht i Pan Am nga Frankfurt në Detroit nëpërmjet një ndalese në Londër dhe një tjetër në qytetin e Nju Jorkut. Pjesa transatlantike e itinerarit u operua nga Clipper Maid of the Seas, një Boeing 747-121 i regjistruar N739PA. Pak pas orës 19:00 më 21 dhjetor 1988, ndërsa avioni ishte në fluturim mbi qytetin skocez të Lockerbie, ai u shkatërrua nga një bombë që ishte vendosur në bord, duke vrarë të gjithë 243 pasagjerët dhe 16 anëtarët e ekuipazhit në atë që u bë e njohur si Lockerbie. bombardimi. Pjesë të mëdha të avionit u rrëzuan në një rrugë banimi në Lockerbie, duke vrarë 11 banorë. Me një total prej 270 viktimash, ky është sulmi terrorist më vdekjeprurës në historinë e Mbretërisë së Bashkuar.
Pas një hetimi të përbashkët tre-vjeçar nga Dumfries dhe Galloway Constabulary dhe Byroja Federale e Hetimeve të SHBA (FBI), urdhër-arrestet u lëshuan për dy shtetas libianë në nëntor 1991. Në vitin 1999, udhëheqësi libian Muammar Gaddafi i dorëzoi dy burrat për gjykim në Camp Zeist, Holandë, pas negociatave të zgjatura dhe sanksioneve të OKB-së. Në vitin 2001, Abdelbaset al-Megrahi, një oficer i inteligjencës libiane, u burgos përjetë pasi u shpall fajtor për 270 akuza për vrasje në lidhje me bombardimin. Në gusht 2009, ai u lirua nga qeveria skoceze për arsye dhembshurie pasi u diagnostikua me kancer të prostatës. Ai vdiq në maj 2012 si i vetmi person që u dënua për sulmin.
Në vitin 2003, Gaddafi pranoi përgjegjësinë për bombardimin në Lockerbie dhe pagoi kompensim për familjet e viktimave, megjithëse ai pohoi se ai kurrë nuk kishte dhënë urdhrin për sulmin. Pranimi i përgjegjësisë ishte pjesë e një sërë kërkesash të përcaktuara nga një rezolutë e OKB-së për heqjen e sanksioneve kundër Libisë. Libia tha se duhej të pranonte përgjegjësinë për shkak të statusit të Megrahi si punonjës i qeverisë.
Gjatë Luftës së Parë Civile Libiane në 2011, ish-ministri i Drejtësisë Mustafa Abdul Jalil pohoi se lideri libian kishte urdhëruar personalisht bombardimin, megjithëse kjo u mohua më vonë,[3] ndërsa hetuesit kanë besuar prej kohësh se Megrahi nuk ka vepruar i vetëm dhe u raportua se po merrte në pyetje agjentët e pensionuar të Stasit për një rol të mundshëm në sulm.
Disa të afërm të të vdekurve, duke përfshirë aktivistin e Lockerbie, Jim Swire, besojnë se bomba ishte vendosur në aeroportin Heathrow dhe nuk u dërgua përmes fluturimeve ushqyese nga Malta, siç pretendojnë SHBA dhe MB. Një qeli e gjumit që i përkiste Frontit Popullor për Çlirimin e Palestinës (Komanda e Përgjithshme) kishte vepruar në Gjermaninë Perëndimore në muajt para bombardimeve në Pan Am.