Air Inter Flight 148/ Avioni u rrëzua në Strasburg, 82 pasagjerë mbeten të vdekur

113 563 lexime

124,178FansaPëlqeje

Air Inter Flight 148 ishte një fluturim i planifikuar pasagjerësh nga Aeroporti Lyon–Saint-Exupéry në Aeroportin e Strasburgut në Francë. Më 20 janar 1992, avioni Airbus A320 që kryente fluturimin u rrëzua në malet Vosges, Francë, pranë Mont Sainte-Odile, ndërsa po rrotullohej për të ulur në aeroportin e Strasburgut. 87 nga 96 personat në bord u vranë, ndërsa nëntë të tjerët u plagosën të gjithë. Avioni, një Airbus A320-111, regjistrimi F-GGED, numër serial 15, fluturoi për herë të parë më 4 nëntor 1988 dhe iu dorëzua Air Inter më 22 dhjetor 1988. Në kohën e aksidentit avioni kishte grumbulluar gjithsej 6,316 orët e kornizës së avionit.

Aksident

Fluturimi 148, i komanduar nga kapiteni 42-vjeçar Christian Hecquet dhe oficeri i parë 37-vjeçar Joël Cherubin, u nis nga Aeroporti Satolas në Lyon, Francë. Ndërsa po viktorohej për një afrim VOR/DME në pistën 05 në Strasburg, ajo u rrëzua në orën 19:20:33 CET në male në një lartësi prej 2620 këmbësh (800 m). Byroja e Kërkimit dhe Analizës për Sigurinë e Aviacionit Civil (BEA) zbuloi se Fluturimi 148 u rrëzua për shkak se pilotët lanë autopilotin në modalitetin vertikal të shpejtësisë në vend të modalitetit të këndit të rrugës së fluturimit dhe më pas vendosën “33” për “këndin e zbritjes 3.3°”, duke rezultuar në një shkallë të lartë zbritjeje prej 3,300 këmbësh (1,000 m) në minutë në terren. Pilotët nuk kishin paralajmërim për ndikimin e afërt, sepse Air Inter nuk e kishte pajisur avionin e tij me një sistem paralajmërimi për afërsinë tokësore (GPWS). Spekulohet se kjo ishte për shkak se Air Inter – duke u përballur me konkurrencë të egër nga trenat me shpejtësi të lartë TGV të Francës – mund të ketë inkurajuar pilotët e saj të fluturojnë shpejt në nivele të ulëta (deri në 350 nyje (650 km/h; 400 mph) nën 10,000 këmbë ( 3,000 m), ndërsa linjat e tjera ajrore në përgjithësi nuk i kalojnë 250 nyje (460 km/h; 290 mph)), dhe sistemet GPWS dhanë shumë paralajmërime telashe. Aksidenti ka ndodhur gjatë natës, nën re të ulëta dhe me borë të dobët. Reagimi i urgjencës ishte i ngadaltë dhe gazetarët ishin të parët që gjetën vendin e rrëzimit mbi katër orë më vonë.

Lexo edhe :  Prerja e kokës, si mori fund regjimi i terrorit me Gjykatën e Revolucionit

Pasojat

Hetuesit e aksidenteve rekomanduan 35 ndryshime në raportin e tyre. Airbus modifikoi ndërfaqen e autopilotit në mënyrë që një cilësim vertikal i shpejtësisë të shfaqej si një numër katërshifror, duke parandaluar konfuzionin me modalitetin e këndit të rrugës së fluturimit. Regjistruesi i të dhënave të fluturimit u përmirësua në mënyrë që të ishte në gjendje të përballonte temperaturat më të larta dhe për më gjatë. Raporti rekomandoi gjithashtu që trajnimi i pilotëve për A320 duhet të përmirësohet dhe që sistemet e paralajmërimit të afërsisë në tokë duhet të instalohen në to. Air Inter e pajisi avionin e saj me sisteme paralajmërimi të afërsisë në tokë përpara se të përfundonte hetimi

Të fundit

Doktori i ri i Partisë Demokratike

Nga Vitjon Nina Ndoshta në mënyrë embrionale, Partia Demokratike i ka ngjizur vetes një risk për të qenë ngushtësisht e...

Ledri i përket të shkuarës/ Sara Hoxha në një lidhje të re dashurie?

Blogerja Sara Hoxha dhe reperi Ledri Vula trazuan rrjetin dy vite më parë me lajmin se i kanë dhënë fund marrëdhënies së tyre, nga...

Parashikimi i Motit, ja si do të variojnë temperaturat

Sot, më 4 qershor 2025, Shqipëria do të përjetojë një ditë me mot të kthjellët dhe temperatura të larta në të gjithë vendin.Kushtet atmosferike...

Horoskopi ditor, 4 Qershor 2025

Dashi Do jeni ne kërkim te emocioneve te forta sot ju qe jeni ne një lidhje. Duke qene se komunikimi dhe bashkëpunimi ne çift do...

Pse ‘bosët’ në Angli refuzojnë të punojnë me shqiptarët? E zbulon gazeta

Agjencia Kombëtare e Krimit (NCA) thotë se kriminelët shqiptarë ushtrojnë “kontroll të konsiderueshëm” mbi tregtinë e drogës në Britani. Një shtëpi bari e lidhur me...

Lajme të tjera

Web TV