Skuterët elektrikë që janë shtuar në numër anembanë botës për shkak se janë tepër praktikë, u shpikën më shumë se 100 vjet më parë, në vitin 1916.
E para u projektua në 1913 dhe doli në treg tre vjet më vonë nga shpikësi amerikan Arthur Hugo Cecil Gibson. Kompania Autoped e Long Island City, Nju Jork, prodhoi skuterin e parë të motorizuar për të rritur nga viti 1915 deri në 1922, i cili u tregtua me të njëjtin emër të kompanisë, Autoped.
Natyrisht, kohët ishin të ndryshme nga sot për një motor elektrik në një skuter që do të vinte më shumë se një shekull më vonë: Autoped fuqizohej me gaz nga një motor 155cc, i ftohur me ajër, me katër goditje në timonin e përparmë. Dorëzimi i karburantit dhe shpejtësia u rregullua me një levë në timon.
Ky skuter kishte një distancë prej 53 km me një litër dhe arrinte një shpejtësi prej 56 km/ orë. Edhe pse reklamohej si një mjet transporti për të gjitha buxhetet, në realitet Autoped kushtonte rreth 100 dollarë, që midis viteve 1910 dhe 1920 përfaqësonte një shumë të konsiderueshme. Gjithashtu, edhe pse mund të palosej për të qenë më i lehtë i transportueshëm, një nga mangësitë kryesore ishte pesha e tij, 45 kg. Gjë që, natyrisht, nuk e bëri aq të lehtë për t’u përdorur sa mikro-automjetet e sotme me dy rrota.