Presidenti Biden u përpoq ditën e djeshme të përfitonte nga një ndjenjë e rrallë që republikanët dhe demokratët bien dakord: Ata të dy janë të frustruar me Silicon Valley.
Anëtarët e të dyja palëve – dhe shumica e amerikanëve – mendojnë se Big Tech kontrollon shumë nga të dhënat tona personale, nuk është transparente dhe synon fëmijët në një mënyrë të pahijshme në ndjekje të fitimeve.
Biden u përpoq të përdorte këtë zemërim gjatë mesazhit të tij për ‘Gjendjen e Unionit’ të martën duke bërë thirrje për kërkesa më të forta transparence ndaj kompanive të teknologjisë dhe duke vendosur kufizime më të ashpra për reklamat e synuara dhe të dhënat personale që ato mbledhin.
Biden u mbështet nga disa anëtarë të Dhomës që përfaqësojnë zonën.
“Duhet t’i bëjmë përgjegjës kompanitë e mediave sociale për eksperimentin që ata po bëjnë me fëmijët tanë për përfitime,” tha Biden.
Ai bëri thirrje për legjislacion “për të ndaluar Big Tech nga mbledhja e të dhënave personale për fëmijët dhe adoleshentët në internet, ndalimi i reklamave të synuara për fëmijët dhe vendosja e kufijve më të rreptë për të dhënat personale që këto kompani mbledhin”.
Ishte një nga momentet e rralla të martën kur Kryetari i Dhomës së Përfaqësuesve, Kevin McCarthy – një republikan i Bakersfield-it, i cili merrte anëtarët e GOP në turne nëpër kompanitë e zonës perëndimore për të theksuar inovacionin e tyre – dhe shumica republikane e Dhomës së Përfaqësuesve u ngrit dhe duartrokiti.
Referencat e Biden për Big Tech ishin pjesë e një teme populiste gjatë fjalimit të tij 73-minutësh. Ai kritikoi fajdet e ‘Big Pharma’, u bëri thirrje miliarderëve të paguajnë pjesën e tyre të drejtë të taksave dhe kërkoi “zbatim më të ashpër antitrust për të parandaluar platformat e mëdha në internet që t’u japin produkteve të tyre një avantazh të padrejtë”.
Ka mbështetje publike për ligje më të ashpra të privatësisë. Një studim i Morning Consult nga qershori i kaluar zbuloi se 87% e të anketuarve mbështesin ndalimin e shitjes së të dhënave të një individi te palët e treta pa pëlqimin e tyre të qartë. Një numër i ngjashëm mbështeti rritjen e mbrojtjes së privatësisë së të dhënave për fëmijët nën 17 vjeç.
Rep. Anna Eshoo tha se Biden ngriti “çështje të rëndësishme”.
“Të dhënat tona janë të dhënat tona ,” tha Eshoo. “Unë nuk mendoj se i përket një kompanie. Dhe pastaj që të dhënat tona të përdoren kundër nesh, ose të shiten ose manipulohen – sigurisht që nuk është ajo për të cilën jam regjistruar.”
Eshoo tha se “presidenti po kërkon të mbrojë popullin amerikan. Ne në thelb kemi humbur kontrollin e të dhënave tona. Për mendimin tim, këto nuk janë politika kërcënuese.”
Rep. Zoe Lofgren, D-San Jose, e cila planifikon të rifusë legjislacionin për privatësinë e të dhënave me Eshoo këtë vit, ishte gjithashtu mbështetës i propozimeve të Biden.
“Abuzimet e privatësisë dhe manipulimi i të dhënave janë dy nga problemet më të përhapura në internet dhe është veçanërisht alarmante se si shfrytëzohen fëmijët dhe adoleshentët”, tha Lofgren. Ajo tha se legjislacioni i saj do të “parandalonte grumbullimin dhe mbajtjen abuzive të informacionit personal. Nëse kompanitë nuk mund të mbledhin të dhëna, ato nuk mund t’i përdorin ato të dhëna për të manipuluar amerikanët.
Carl Holshouser, nënkryetar i lartë i TechNet, i cili përfaqëson 104 kompani të teknologjisë duke filluar nga startup-et tek Google, tha se “kompanitë dhe bizneset e teknologjisë nga çdo sektor me të cilin biseduam janë gati të punojnë me presidentin dhe Kongresin për ta realizuar këtë”.
Holshouser tha se një pikë e rëndësishme që Biden ndoshta nuk vendosi në dukje është se çdo ligj i ri “duhet të sigurojë që kompanitë me bazë në Kinë si TikTok duhet të jetojnë sipas të njëjtave rregulla që kompanitë amerikane duhet t’u përmbahen”.
Në njëfarë mënyre, Biden po ndjek drejtimin e Kalifornisë në rregullimin e industrisë së teknologjisë.
Shtatorin e kaluar, guvernatori Gavin Newsom nënshkroi një ligj që u kërkonte kompanive të teknologjisë të dizajnonin platformat e tyre duke pasur parasysh mirëqenien e fëmijëve dhe të miratonin cilësimet më të larta të paracaktuara të privatësisë për përdoruesit nën 18 vjeç.
Masa e marrë e shkruar nga anëtari i Asamblesë Buffy Wicks, D-Oakland, e bëri Kaliforninë shtetin e parë që detyroi kompanitë e mediave sociale të krijojnë kufizime për fëmijët që përdorin aplikacionet dhe faqet e tyre të internetit.
Jim Steyer, themelues dhe CEO i organizatës Common Sense Media të fëmijëve me bazë në San Francisko, pa potencial për bashkëpunim dypartiak në propozimet teknologjike të Biden.
“Ne kemi parë një interes të fortë dypartiak në adresimin e dëmeve në internet ndaj fëmijëve dhe adoleshentëve dhe unë inkurajoj Kongresin që më në fund të japë veprimin legjislativ që familjet e Amerikës presin për fëmijët e tyre”, tha Steyer.
Por Biden nuk u ndal vetëm në Big Tech. Ai përmendi gjithashtu një kompani të Silicon Valley – Intel – si një nga historitë e fundit të suksesit të Amerikës. Biden lavdëroi kompaninë për ndërtimin e një fabrike gjysmëpërçuese në Ohio që do të krijojë 10,000 vende pune. Përfaqësuesi Ro Khanna, D-Santa Clara, i cili ishte me Biden në Ohio për novacionin e uzinës, lavdëroi Biden për të treguar se si teknologjia mund të ringjallë bazën prodhuese të Amerikës “dhe duke e bërë atë thelbin e fjalimit të tij”. Khanna u ftua të shfaqej me Biden në Ohio, sepse ai ka folur për vite me radhë se si të sjellë motorin ekonomik të Silicon Valley në pjesë më të depresuara ekonomikisht të vendit.
Biden nuk është presidenti i parë që përdor Silicon Valley si një thirrje tubuese. Gjatë vitit të parë të ish-presidentit Donald Trump në detyrë, këshilltari i lartë Steve Bannon u përpoq të minonte pakënaqësinë populiste – dhe dypartiake – kundër atyre që ai i përshkroi si “zotët e Silicon Valley”.
Për Bannon, Silicon Valley është pjesë e establishmentit politik – së bashku me “lobistët, konsulentët dhe korporatistët dhe elitat globaliste” që po rrënojnë vendin për klasën punëtore”.
Kjo qasje nuk dha shumë sukses në sigurimin e rregullores dypartiake të privatësisë. Ndoshta qasja e Bidenit do të ndodhë.
Fjala është e lirë. Liria është fuqi!
E-mail : info@fjala.al
Ndalohet kopjimi, riprodhimi, publikimi i paautorizuar qoftë origjinal apo i modifikuar në çfarëdo mënyre, pa lejen paraprake të Fjala.al. Shfrytëzimi i materialeve nga ndonjë faqe interneti a medium tjetër pa lejen e FJALA.al, është shkelje e të drejtave të autorit dhe të pronës intelektuale sipas dispozitave ligjore në fuqi.
FJALA MEDIA GROUP
NUIS/NIPT : L92423005H