Free Porn
xbporn

1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet 1xbet سایت شرط بندی معتبر 1xbet وان ایکس بت فارسی وان ایکس بت بت فوروارد betforward سایت بت فوروارد سایت betforward 1xbet giriş

Pilotët e MIG-ut, si dezertuan nga diktaturat për në Amerikë

113 563 lexime

124,178FansaPëlqeje

Një inxhinier rus që ka punuar në programin e bombarduesve të vendit po kërkon azil në SHBA, duke e rikthyer çështjen e të larguarve në qendër të vëmendjes.

Nga Kyle Mizokami

Një nga skenat më të paharrueshme nga filmi i vitit 1990 The Hunt For Red October është kur oficeri i parë i nëndetëses Red October, i luajtur nga Sam Neill, përshkruan se si do të dëshironte të jetonte si një dezertues. “Unë do të doja të jetoja në Montana,” thotë kapiteni Borodin, i cili më pas vazhdon duke përshkruar se si do të donte të martohej, të zotëronte një kamionçinë, ndoshta një RV dhe të udhëtonte nga shteti në shtet… pa pasur nevojë të mbajë me vete letra udhëtimi…

…Me sa duket, kjo është pak a shumë se si jetojnë në të vërtetë dezertorët kur mbërrijnë në Perëndim. Pas një pauze prej dekadash, lajmi se një inxhinier rus që punonte në programin e bombarduesve të vendit po kërkon azil në SHBA, ka sjellë përsëri në qendër të vëmendjes çështjen e të larguarve.
Historikisht, pilotët dhe të tjerët nga vendet totalitare – duke përfshirë Korenë e Veriut, Bashkimin Sovjetik dhe Kubën – dihet se fluturojnë drejt lirisë në rrethana të tmerrshme, duke u përballur me një pritje të pasigurt, vetëm për t’u konsideruar si heronj në tokën e tyre të re. Dhe, me sa duket, u pëlqen të udhëtojnë në Amerikë pa letra.

Dezertimi i MIG-15

Lt. No Kum-Sok i Forcave Ajrore të Koresë së Veriut ishte një nga pilotët e parë që dezertoi në Shtetet e Bashkuara. No u shkëput nga një formacion prej 16 avionësh dhe pilotoi MiG-15 e tij nga Koreja e Veriut në Aeroportin Kimpo në Korenë e Jugut në tetor 1953, tre muaj pas armëpushimit që heshti armët në gadishullin Korean. Megjithatë, Jo nuk ishte piloti i parë i MiG-15 që fluturoi në Perëndim: dy pilotë polakë kishin fluturuar avionët e tyre në Danimarkë në incidente të veçanta në pranverën e vitit 1953, por No ishte i pari nga Koreja e Veriut.
Inteligjenca amerikane informoi gjerësisht Jo, dhe studioi avionin e tij për krahasim me avionin kryesor luftarak amerikan të asaj kohe, F-86 Sabre. Ai dha informacion të vlefshëm, sipas menaxherit të tij amerikan, duke përfshirë “njësitë ajrore, forcën e personelit, strukturën dhe numrin e avionëve të caktuar për njësitë përkatëse”. Luftëtarit të No-së iu dhanë shenjat e Forcave Ajrore të SHBA dhe u dërguan në SHBA për analizë.
Jo më pas u zhduk në pafundësinë e Amerikës, duke marrë emrin Kenneth Rowe. Ai u bë një shtetas amerikan në vitin 1962, fitoi një diplomë inxhinieri mekanike dhe filloi të punojë në industrinë e mbrojtjes. Në vitet e tij të mëvonshme, ai ishte profesor i inxhinierisë në Universitetin Aeronautik Embry-Riddle në Daytona Beach, Florida. Në një moment, vajza e tij e pyeti pse ai vazhdonte të ndërronte punë dhe të lëvizte familjen e tij përreth, dhe ai u përgjigj: “Ky është një vend i madh dhe unë dua të shoh çdo pjesë të tij.”

Lexo edhe :  “100 ditë në Palermo”, epoka Dela Kieza në luftë kundër Brigadave të Kuqe dhe Mafias

Dezertimi i MIG-19

Pilotët e tjerë koreano-veriorë ndoqën shembullin. Në vitin 1983, kapiteni Lee Ung-pyong fluturoi avionin e tij MiG-19 në Korenë e Jugut dhe dezertoi. Brenda dy viteve, Lee ishte një kolonel që punonte në inteligjencën ushtarake të Koresë së Jugut, dhe një milioner që do të fillonte – të gjitha falë shpërblimeve bujare të Koresë së Jugut për dezertorët.
Në maj të vitit 1996, kapiteni Lee Chul-su, një pilot i lartë në Divizionin e Parë të Aviacionit, dezertoi gjithashtu me MiG-19 të tij, ku u bashkua menjëherë me Forcën Ajrore të Koresë së Jugut. Sipas Korean Times, Lee shërbeu me “grupin e zhvillimit luftarak të Forcave Ajrore ROK dhe organizata të tjera të trajnimit të pilotëve” dhe dha leksione “për tema të ndryshme, duke përfshirë aftësitë dhe taktikat e Koresë së Veriut”.

Dezertimi i MIG-25

Një nga dezertimet më të famshme të të gjitha kohërave ndodhi në shtator 1976. Toger Viktor Ivanovich Belenko i Regjimentit të 513-të Luftëtar, Ushtria e 11-të Ajrore u ngrit me avionin e tij luftarak MiG-25, i koduar “Foxbat” nga NATO, nga baza ajrore Chuguyevka. në Bashkimin Sovjetik. Ai nuk do të kthehej kurrë. Në vend të kësaj, Belenko fluturoi avionin e tij në Hakodate, Japoni, ku e ktheu avionin e tij dhe njoftoi synimet e tij për të dezertuar.
Belenko ishte një nga çmimet më të mëdha të Luftës së Ftohtë. MiG-25 konsiderohej një superluftëtar, i aftë për fluturim Mach-3. Foxbat ishte ndërtuar për të mbrojtur BRSS nga bombarduesi strategjik po aq i shpejtë XB-70 Valkyrie. Dihej gjithashtu se kishte një Smerch-A3 të fuqishëm dhe mbante deri në katër raketa ajër-ajër R-40 me radar. Fatkeqësisht, ndërsa inteligjenca amerikane ishte në gjendje të studionte avionin në thellësi, autoritetet japoneze vendosën ta kthenin avionin në Bashkimin Sovjetik.
Pas largimit, Belenko u transferua në Shtetet e Bashkuara, ku ish-presidenti Jimmy Carter miratoi personalisht shtetësinë e tij. Ai gjithashtu u bë një inxhinier dhe konsulent aeronautik. CIA, e cila e informoi atë pas largimit të tij, e numëron gjurin e pilotit të tij si një nga artefaktet e saj më të famshme nga epoka e Luftës së Ftohtë. Një faqe interneti për gjetjen e njerëzve tregon se ai ka jetuar në çdo rajon të madh të SHBA-së, duke përfshirë perëndimin, mesperëndimin, verilindjen dhe jugun.

Arratisjet

Pilotët që dezertojnë shpesh e bëjnë këtë për arsye ideologjike, duke preferuar lirinë dhe demokracinë mbi kontrollin mbytës të regjimeve autoritare. Në kulmin e Gjuetisë për Tetorin e Kuq, kapiteni Borodin, duke vdekur nga një plagë me armë zjarri, pëshpërit: “Do të doja të kisha vizituar Montanën”. Edhe pse imagjinar, personazhi i Borodin shpreh një dëshirë të pasqyruar në dukje – dhe të jetuar – nga të larguarit nga jeta reale.

Të fundit

Si të përgatisni shurupin medicinal të shtogut kundër gripit dhe të ftohurës

Çajrat bimorë përbëjnë kurën më të mirë natyrale kundër shumë problemeve me shëndetin. Për shembull, çaji i kamomilit rekomandohet gjërësisht...

Protesta e opozitës më 7 tetor/ Policia plan masash, ja rrugët që do të bllokohen

Policia e Shtetit ka publikuar planin e masave në kuadër të protestës së opozitës që do të mbahet të hënën e 7 tetorit. Përmes një...

Tingujt e orkestrës frymore/Orkestra nga vendi, rajoni e Italia performojnë në Shkodër

Në çdo shesh dhe rrugë të Shkodrës dëgjohej muzika e orkestrave frymore. Nga 3 orkestra u vendosën në 3 sheshet kryesore si pjesë e Takimit...

“Sofra Pukjane” në edicionin e 16-të, promovon pasuritë natyrore dhe turistike

“Sofra Pukjane” është një prej eventeve më të veçanta për qytetin verior, jo vetëm për të shpalosur trashëgiminë kulturore dhe historike, por edhe për...

Rama: Plot jetë dhe energji, Tirana rrëmben vëmendjen e blogut italian “beBorghi”

Blogu italian “beBorghi” i ka kushtuar një shkrim kryeqytetit shqiptar, Tiranës, të cilin e cilëson një qytet të bukur dhe interesant. Kryeministri Edi Rama ndau...

Lajme të tjera

Web TV